24 September 2014

ဝရံတာေလးနဲ႕ က်မ

Posted by blackroze at Wednesday, September 24, 2014


က်မ အသံတခုတိုးတိုးေလးၾကားမိတယ္..လွမ္းေခၚေနတာမ်ားလား...စကားေျပာေနတာမ်ားလား
မေရရာ သလိုလို..မေသခ်ာသလိုလို..ဇေဝဇဝါနဲ႕တေရးနိုးလာတယ္....။
ေအးစိမ့္စိမ့္ေလေတြတိုက္ေနတဲ့က်မရဲ႕  ဝရံတာေလးစီထြက္ရပ္မိျပန္တယ္ ။
အင္း ... က်မေတာင္ ဒီဝရံတာေလးမွာ လာ မရပ္ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီဘဲ.. ။
ရာသီဥတုက ဒီရက္ပိုင္း မုန္တိုင္း တိုက္ျပီးတဲ့ အခ်ိ္န္မွာ စေျပာင္းသြားတယ္..
ေနအပူက သိသိသာသာ ေလ်ာ့က် သြားျပီး ညဘက္ ေလေအးေတြ စတိုက္လာတယ္ .  ...

ဒီဝရံတာေလးက ေန႕ခင္းဘက္ဆို အက်ီလွမ္းတဲ့ ေနရာေလးေပါ့ ...
ညဘက္ဆိုေတာ့ က်မရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြ အေတြးေတြ ျဖန္႕ခင္းတဲ့ေနရာေလး လို႕ ဆိုရမွာေပါ့.။
က်မ   ..လူကသာ ဒီေနရာေလးမွာ ရပ္ခ်င္ရပ္ေနမယ္..ထိုင္ခ်င္ ထိုင္ေနမယ္..
က်မရဲ႕ စိတ္ေတြကေတာ့  ဒီေနရာကေလးကေန ဟိုးအေဝးးးးးး ဆီကို လြင့္သြားေနၾက ။
တခါတေလ  အတိတ္က အေၾကာင္းေတြ..ငယ္ဘဝ က အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြ ..အလုပ္ထဲက
အေၾကာင္းေလးေတြ ...မိသားစု စံုခဲ့တဲ့  အရင္တုန္းကေန႕ ရက္ေလးေတြ ...
ေနာက္ေတာ့   ..ဘာရယ္လို႕ ေခါင္းစဥ္တပ္လို႕ မရနိုင္တဲ့  ခံစားခ်က္ေတြ စီ ...ကို
စိတ္ဆိုတဲ့ ယာဥ္ နဲ႕ ခရီးထြက္ေနၾကေပါ့ .. ။


ခံစားရသမွ်ကိုစာအျဖစ္အျမဲခ်ေရးထားပါတဲ့ ...က်မကို လူတေယာက္ကေျပာခဲ့ဖူးတယ္..
တေန႕မွာ  ကိုယ္ခံစားခဲ့ရတာေတြ ကိုျပန္ဖတ္မိတဲ့အခါ   ရယ္ရတာလည္းရွိနိုင္သလို
ျပန္ငိုရတာေတြလည္း ရွိလာတတ္တယ္တဲ့ ဒါေပမဲ့ ခံစားခ်က္ဆိုတာ  ...(ကိုယ္ခံစားခဲ့ရဖူးတယ္ဆိုတာ)
ေမ့လို႕ေကာင္းတဲ့အရာတစ္ခုမဟုတ္ဘူးလို႕ လက္ခံသေရြ႕ စာေတြေရးထားပါလို႕
ေျပာခဲ့ဖူးတယ္... ။က်မ စာေတြ ေရး ျဖစ္ခဲ့တယ္  ။ က်မေရးခဲ့ဖူးတဲ့အေၾကာင္းရာတိုင္းမွာ ...
အတိတ္ေလးေတြ ရွိတယ္ ။ပတ္သက္မႈ႕ေလးေတြ ရွိတယ္ ။က်မရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြရွိတယ္  ။
အမွတ္တရေတြ ဆိုပါေတာ့ ......         ။

က်မ ဒီဝရံတာေလးစီမွာ ရပ္လိုက္မိတုိုင္း  အဲဒီအမွတ္တရ ေတြက အသစ္ျပန္ျဖစ္လာတယ္  ..
က်မက ျပန္ျပန္ျပီး ခံစားၾကည့္ေနမိတာေလ ... အဲဒီေတာ့ ဟိုးးးးနွစ္ေတြ တုန္းက ခံစားခ်က္ အေဟာင္း
ေလးေတြက က်မ ရဲ႕ စိတ္ထဲ ျပန္ေရာက္လာတာနဲ႕  ....မေန႕တေန႕က ျဖစ္ခဲ့သလို
အသစ္ျပန္ျဖစ္သြားတာဘဲေလ  ... ။

ဒီဝရံတာေလးမွာ ရပ္ေနရင္းနဲ႕ က်မရဲ႕စိတ္က တခါတေလ ...တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသူ ဘဝကို
ျပန္ေရာက္သြားတယ္  ...    ေက်ာင္းထဲကို ျပန္ေရာက္သြားတယ္ .... သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ျပန္ေတြ႕တယ္
ကန္တင္းကိုေရာက္သြားတယ္ ..က်မမွာစားေနၾက ဖက္ထုပ္ေၾကာ္ နဲ႕ သံပုရာရည္ ..ဒါမွမဟုတ္
ထမင္းေၾကာ္နဲ႕ စတားကိုလာ အေအးပုလင္းက က်မေရွ႕ကို ခ်က္ခ်င္းဘဲ ျပန္ေရာက္လာသလိုလို ...

တခါတေလ လည္း  ရန္ကုန္ အိမ္က က်မရဲ႕ အိပ္ခန္းေလးထဲ ျပန္ေရာက္သြားတယ္ ။အခန္းတံခါးေဘာင္
မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ က်မရဲ႕ ဂစ္တာေလး အခုဆို ပ်က္စီးေနေလာက္ျပီ ထင္တယ္ ။ ခုတင္ေခါင္းရင္း
မွာကပ္ထားဖူးတဲ့ chelsea အသင္းရဲ႕ ပိုစတာေလးလည္း အခုေလာက္ဆို ဖုန္အလိမ္းလိမ္းနဲ႕
ေဟာင္းႏြမ္းေနေလာက္ျပီ ...။

က်မ မၾကာခဏ ျပန္သြားတတ္တဲ့ေနရာေလးကေတာ့  က်မတို႕လမ္းထဲက စာအုပ္ဆိုင္ေလးေပါ့ ..
စာအုပ္လည္းစံုတယ္ ..ပိုင္ရွင္ အမနဲ႕ကလည္း ခင္ေနေတာ့ က်မဖတ္ခ်င္တဲ့စာအုပ္ေတြဆို
အျမဲတမ္းခ်န္ထားေပးတတ္တယ္... စာအုပ္ ငွားဖို႕အတြက္ စာအုပ္ပံုေတြထဲကေန တအုပ္ျပီး တအုပ္
ဆြဲ ထုတ္ျပီး  စာအျမည္းေလးေတြ လိုက္ဖတ္ရတဲ့ အရသာ .... မၾကာခဏ ျပန္တမ္းတ မိရတဲ့
အရသာေလးဆိုပါေတာ့  ... ကြန္ျပဴတာကေန ဖတ္ရတဲ့ အရသာနဲ႕ စာအုပ္္ကို လက္ကကိုင္ျပီးဖတ္ရတဲ့
အရသာ က မတူပါဘူး ...  လူကသာဝရံတာ ေလးမွာရပ္ေနတာ  စိတ္က စာအုပ္ဆိုင္ထဲမွာ
စာအုပ္စင္ေတြ နားမွာ စာအုပ္ေရြးေနမိတယ္...က်မဒီေရာက္ေနတဲ့ အေတာအတြင္း
ဘာစာအုပ္ေတြမ်ား အသစ္ေတြ ထြက္ေနမလည္းးးး  ..က်မဖတ္ေနၾက " ဆရာမ ရွား " ရဲ႕
စာအုပ္အသစ္ေတြ ထြက္ေနမယ္ ထင္တယ္  ။

က်မတို႕လမ္းထိပ္က ရခိုင္မုန္႕တီ ဆိုင္ေလးေရာ ရွိဦးမလား မသိ...က်မအားေပးေနၾက ဆိုင္
ဆိုပါေတာ့ေလ .. က်မစီသူငယ္ခ်င္းေတြ လာလည္တိုင္း အဲဒီဆိုင္ေလးက ရခိုင္မုန္႕တီနဲ႕
ဧည့္ခံေနၾက ... မိုးေအးတဲ့ အခ်ိန္ဆို ရခိုင္သုတ္စပ္စပ္ေလးနဲ႕ ဟင္းရည္ပူပူေလးရဲ႕ အရသာက
စြဲမက္စရာ...အိမ္မက္ထဲထိ ..စိတ္ကူးထဲထိ ေတာင္ အရသာရွိေနဆဲ... ။

မနက္ဘက္ အိမ္အတြက္ေစ်းသြားေပးရတဲ့ေန႕ဆို  က်မ ဝယ္ေနၾက ေစ်းထဲက ဆိုင္ေတြေရာ
အရင္လိုဘဲ ေရာင္းေနၾကေသးလား.. ေစ်းထဲမွာက်မဝယ္ေနၾက  ျမန္မာမုန္႕ မုန္႕စိ္မ္းေပါင္း..မုန္႕လိပ္ျပာ..သာကူျပင္ အုန္းနို႕ေက်ာက္ေက်ာ ေရာင္းေနၾက အဘြား အိုေရာ..
အခုခ်ိန္ထိေရာင္းေနတုန္းဘဲလား..


ညဘက္ဆို တိုဟူးသုတ္  ဆိုျပီး အထမ္းနဲ႕ ေအာ္ေရာင္းတဲ့ အသုတ္သည္ေလးေရာ  ....
အရင္လိုဘဲ က်မတို႕လမ္းထဲ လာေရာင္းေသးရဲ႕လား မသိ...
က်မတို႕ ညီအမေတြ ဒီနိုင္ငံထြက္လာေတာ့ သူ႕ခမ်ာ ေဖာက္သည္ တအိမ္ ေလ်ာ့ ျပီလို႕  ညည္းရွာတယ္။
ညဘက္ အဆာေျပ သေဘာမ်ိဳး အျမဲတမ္းဝယ္စားေနၾကဆိုေတာ့ ...ဘယ္သူက ဘယ္လို အရသာ
ႀကိဳက္တယ္ဆိုတာ ေျပာစရာမလိုေတာ့ဘူး...သူ႕ဘာသာ သူသုတ္ေပးေနၾက  ။
ျပန္စဥ္းစား လိုက္တိုင္းလြမ္းစရာေတြႀကီးဘဲမို႕  မစဥ္းစားဘဲေနတာက အေကာင္းဆံုး..ဆိုေပမဲ့
မစဥ္းစားဘဲလည္းမေနနိုင္ဆိုေတာ့  ...ဒီလိုဘဲ ျပန္သတိရေနရေတာ့တာဘဲ ...။

အဲတာနဲ႕ဘဲ က်မ လူကသာ ဝရံတာေလးမွာ ရပ္ေနတာ ..စိတ္ကေတာ့  အတိတ္ကာလစီကို
စုန္ခ်ည္ ဆန္ခ်ည္ နဲ႕ ေခါက္ဆံု ေခါက္ျပန္ သြားေနတာ...စာအုပ္ဆိုင္..ရခိုင္မုန္႕တီဆိုင္ ..
တိုဟူးသုတ္...မုန္႕စိမ္းေပါင္းနဲ႕ ...မိုးသံေတြကိုပါ ၾကားလာရတယ္...

မ်က္နွာကို မိုးစက္ေလးေတြ    တဖြဲဖြဲ လာစင္ေတာ့မွ ...မိုးရြာေနပါလားလို႕  ပတ္ဝန္းက်င္ကို
သတိထားမိေတာ့တယ္ ...။  အင္းးးးးး....စိတ္ယာဥ္နဲ႕ ခရီးတခါ ထြက္ရတာ တယ္ျမန္ပါလားေနာ္ ...။
တနာရီေတာင္ မျပည့္ေသးေပမဲ့  လြန္ခဲ့ တဲ့ ခုနွစ္  နွစ္ ရွစ္ နွစ္ ပတ္ဝန္းက်င္ေလာက္
အထိကို ျပန္သြားလို႕ရသား....ဒါေတာင္ မိုးစက္ေလးေတြ လာသတိေပးလို႕ ..နို႕မို႕ဆို ကေလးဘဝအထိမ်ား ျပန္ စဥ္းစားေနမိမလား မသိဘူး... ။ ။

ေအးစိမ့္စိမ့္ေလနဲ႕ မိုးစက္ေလးေတြက က်မကို သတိေပးတယ္... ဝရံတာတံခါး ပိတ္ေတာ့တဲ့ ...
အင္းးေပါ့ေလ...အရင္ တုန္းက အခ်ိန္ေလးေတြ ျပန္တမ္းတ မိေနေပမဲ့ လည္း..အခုလက္ရွိ အခ်ိန္ဆိုတာ
ကိုေမ့ထားလို႕မွ မရတာေလ...က်မေနာက္ေန႕ေတြ အလုပ္တက္ရ ဦးမွာပါလား...  မိုးစိုျပီး
ဖ်ားနာလို႕ မျဖစ္ေသးဘူးေလ ... ... က်မရဲ႕ လြင့္ပ်ံေနတဲ့  စိတ္ကူးေတြ ခံစားခ်က္ေတြကို အသာရုပ္သိမ္းလို႕  အခန္းထဲျပန္ဝင္လာခဲ့တယ္  ..ဝရံတာ တံခါးေလးကို အသာေလး ျပန္ပိတ္လိုက္တယ္ ... ။။။။။။။။။။။


ပစ္ပစ္
Am  2:55
24.9.2014

ေဒါင္ေဒါင္ရဲ႕ BPP challenge ကို ေရးလိုက္ပါျပီ...
ထပ္ျပီးေတာ့မ tag ေတာ့ဘူးေနာ္...

7 comments:

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) on 24 September 2014 at 03:56 said...

ေနာက္တစ္ခါေရးရင္ အနာဂါတ္ကုုိ သြားတဲ့ အေၾကာင္းေရးပါ ၀က္မေလး။
အတိတ္ဆုုိတာႀကီးက ဘယ္လုုိႀကီးမွန္းမသိဘူး။ ဒါေပမဲ့လဲ မစဥ္းစားဘဲလဲ မေနႏိုုင္။

စံပယ္ခ်ိဳ on 24 September 2014 at 04:46 said...

....စိတ္ယာဥ္နဲ႕ ခရီးတခါ ထြက္တဲ႔ အရသာကုိၾကိဳက္လုိ႔ မၾကာခဏ ျမန္မာ ထုိင္း မေလးရွား စင္ကာပူ အင္ဒုိနီးရွား ေတြကုိေရာက္ျဖစ္ေနတယ္ ၀ရံတာ ေတာ႔မရွိလုိ႔ အိမ္ထဲကေနပဲေပါ႔ပစ္ေရ.................

မဒမ္ကိုး on 24 September 2014 at 10:04 said...

၀ရန္တာေတာ႔မရွိဘူး အလုပ္ကျပန္တာနဲ႔အခန္းထဲတန္းေျပးရတဲ႕ဘြ

Aunty Tint on 24 September 2014 at 10:07 said...

အတိတ္ဆိုတာ ေဖ်ာက္ဖ်က္ဘို႔ခက္တဲ့ အရိပ္ေပါ့ ပစ္ပစ္ေရ...
စိတ္ေစတသိတ္ဆိုတာ အင္မတန္ဆန္းက်ယ္လွပါတယ္...ေတြးေလေ၀းေလေပါ့ကြယ္...

ေဆြေလးမြန္ said...

၀ရံတာတံခါးေလးကေန အတိတ္ကိုခဏ လည္ၿပန္လွည့္ၾကည့္တာေပါ့.

မိုးညခ်မ္း on 24 September 2014 at 11:29 said...

တစ္​ခါတစ္​​ေလ အတိတ္​ဆီက အမွတ္​တရ​ေတြကို တမ္​းတ​ေတြး​ေတာရတာလဲ အရသာတစ္​မ်ိဳးပဲ​ေနာ္​ မမ ... :)

San San Htun on 25 September 2014 at 09:40 said...

ဝရံတာေလးမွာ ရပ္ရင္း ေတာင္ေတာင္အီအီ ေတြးေနတဲ့ ပစ္ပစ္ပံုုေလးကိုု ၿမင္ေယာင္မိတယ္..

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei