20 January 2012

မေဝးေသးတဲ့ကာလတခုစီသို႕

Posted by blackroze at Friday, January 20, 2012
ခ်စ္သူမဟုတ္ေတာ့တဲ့  လူတေယာက္ကို ဒီေန႕အရမ္းသတိရမိတယ္..


ပံုျပင္ေလးေရ
ဘယ္ေရာက္သြား...
......
အေနေဝးအိမ္မက္မ်ား
ေအးခဲမာေက်ာသြား..
...
ျမိဳ႕အဝင္လမ္း
ေတာင္စဥ္တန္း
တျခားတဘက္မွာ
သတိရေသးရင္...နႈတ္ဆက္ပါ
အမွတ္ရေသးရင္...နႈတ္ဆက္ပါ

ဘဝတေကြ႕မွာ
ဆံုေတြ႕ခြင့္ရခဲ့မယ္ဆိုရင္
ခင္မင္ရင္းနွီးမႈ႕မ်ားစြာနဲ႕
နႈတ္ဆက္ခြင့္ရခ်င္ပါတယ္..
(မေဝးေသးေသာကာလ တခုစီသို႕  ရည္ရြယ္ပါ၏  ...)






 က်မစာတပုဒ္ဖတ္ဖူးတယ္..
သူမ်ားကိုညာပါ ..ကုိယ့္ကိုကိုယ္ ဘယ္ေတာ့မွ  မညာပါနဲ႕တဲ့
က်မဘယ္ေတာ့မွ  က်မ  ကိုယ္က်မ  မညာခဲ့ဘူး..
က်မရင္ထဲခံစားရတဲ့အတိုင္းဘဲ  အမွန္အတိုင္း  ေျပာဆိုခဲ့တာႀကီးပါဘဲ
က်မစိတ္ထဲ  မႀကိဳက္ေတာ့ဘူးလို႕ထင္ရင္  အဲဒီပစၥည္းကို က်မ  လြင့္ျပစ္လိုက္မိမွာဘဲ
က်မစိတ္ထဲႀကိဳက္တယ္လို႕ခံစားမိရင္   က်မသိမ္းထားမိမွာဘဲ...
တခါတေလမွာလူေတြက  က်မကိုတမ်ိဳးျမင္ၾကလိမ့္မယ္ထင္တယ္...
ျမင္တဲ့အတိုင္းလည္းေဝဖန္နိုင္ပါတယ္...
အမွန္တရားဆိုတာ  ေနရာတိုင္းမွာရွိပါတယ္...
က်မကေတာ့က်မရင္ထဲ  ခံစားရတာကို  ခံစားမိတဲ့အတိုင္း
ေရးခ်င္ရင္ေရးလိုက္တာဘဲ....က်မအေၾကာင္း   ေကာင္းတာလည္းပါနိုင္သလို
မေကာင္းတာလည္းပါနိုင္ပါတယ္...က်မကဘေလာ့ကို  ဒိုင္ယာရီသေဘာမ်ိဳး
ေရးတဲ့သူလိုျဖစ္ေနေတာ့    က်မေရးသမွ်ေတြအားလံုးဟာ....
ရင္ထဲကလာတဲ့   ခံစားခ်က္ေတြပါဘဲ.................

က်မဒီေန႕  လူတေယာက္ကို  သတိရမိတယ္ ...

နူးနူးညံညံမရွိတဲ့လူတေယာက္   ...

က်မကိုအျမဲတမ္း  အျပစ္ေျပာ   ဆရာလုပ္တတ္တဲ့ လူတေယာက္

စိတ္ရင္းေကာင္းသေလာက္  ေအာ္ေဟာက္တတ္တဲ့လူတေယာက္..

သူစိတ္လိုလက္ရရွိရင္   သူဖတ္ဖူးသမွ် စာအုပ္အေၾကာင္း
ျပန္ေျပာျပတတ္တဲ့  လူတေယာက္....

က်မဘေလာ့ေရးတာကို  အားေပးတဲ့လူတေယာက္...

က်မကိုအားတဲ့အခ်ိန္မွာ     စာေရး စာဖတ္ ဖို႕  တိုက္တြန္းခဲ့တဲ့  လူတေယာက္...
(သူတြန္းအားေပးခဲ့လို႕လည္း  ခံစားမႈ႕သံစဥ္  ဆိုတဲ့  ဘေလာ့ေလးတခု ျဖစ္လာတာပါ)

က်မဘေလာ့တခုကုိ  မပိုင္ဆိုင္ခင္  အခ်ိန္မွာ  က်မေရးသမွ်ေသာ
စာေတြကို  ဒိုင္ခံဖတ္ေပးခဲ့တဲ့   လူတေယာက္....

ေလာကႀကီးတခုလံုးမွာ  သူ႕အေမကလြဲရင္  က်န္တဲ့မိန္းမ  မွန္သမွ် မေကာင္းဘူးလို႕
ေၾကြးေၾကာ္ထားတဲ့လူတေယာက္...
(မိန္းမေတြမေကာင္းဘူးလို႕သာေျပာတာ.အဲဒီလူက ရည္းစားေတာ့အမ်ားႀကီးထားတယ္ :P)

မိန္းမယူရင္ေတာင္မွ  အေမသေဘာမတူရင္ ဘယ္ေလာက္ဘဲခ်စ္ေနပါေစ
ရင္အကြဲခံလိုက္မယ္..အဲဒီမိန္းမကိုလက္မထပ္ဘူးဆိုတဲ့  လူတေယာက္....

မန္ယူအသင္းကိုအရမ္းႀကိဳက္တဲ့  လူတေယာက္...

အရာရာကိုမာမာေက်ာေက်ာ ရင္ဆိုင္တုံျပန္တတ္တဲ့လူတေယာက္....

ပညာဆိုတာကိုအရမ္းတန္ဘိုးထားလိုခ်င္တတ္တဲ့  လူတေယာက္...

ျမန္မာဆန္တာကိုအရမ္းသေဘာက်တဲ့  လူတေယာက္...

လံုးဝ  လံုးဝကို သဝန္မတိုတတ္တဲ့  လူတေယာက္...

ရီလိုက္ရင္သြားတက္ေလးပါတဲ့    လူတေယာက္...

အဲဒီလူကို  က်မရဲ႕ဘဝ..က်မရဲ႕  အသိစိတ္...က်မရဲ႕နွလံုးသားထဲကေန
ထုတ္ျပစ္လိုက္တာ   နွစ္နဲ႕ခ်ီသြားပါျပီ.....

ဒါေပမဲ့     က်မရဲ႕  မသိစိတ္...က်မ  သတိမထားတဲ့  နွလံုးသားတေထာင့္
မွာသူရွိေနေသးတယ္....

တခါတေလ...အဲလိုေနရာေတြကေန  သူထြက္လာတဲ့အခါ  က်မရင္ဘတ္တခုလံုးေျဗာင္းဆန္
သြားသလိုဘဲ....
ဥပမာနဲ႕ေျပာရရင္   လက္ေဝွ႕ႀကိဳးဝိုင္းထဲမွ  ေအာင္ပြဲခံေနတဲ့   သူကို  လဲက်ေနတဲ့သူက
ရုတ္တရက္ထျပီး   အငိုက္ဖမ္း ထိုးလိုက္သလိုပါဘဲ...

က်မဘဝမွာ   ပံုရိပ္ေလးေတြ   အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္...အဲဒီပံုရိပ္ေတြထဲက
   ပံုရိပ္ေလးတခုေပါ့ေလ.....
က်မဒီေန႕  အဲဒီပံုရိပ္ေလးကိုအရမ္းသတိရမိတယ္
သူဘယ္ေရာက္ေနလည္း
သူဘာလုပ္ေနမလဲ
က်မေတြးေနမိတယ္...
ျဖဴစင္တဲ့  ခံစားမႈ႕ေတြ...နဲ႕က်မသူ႕ကိုသတိရမိတယ္...
က်မသူ႕ကိုအရင္ကေျပာဖူးပါတယ္   တကယ္လို႕မ်ားေဝးသြားခဲ့ၾကမယ္ဆိုရင္
က်မသူ႕ကို  အျဖဴေရာင္သံေယာဇဥ္ေတြနဲ႕  သတိရမိမယ္  ဆိုတဲ့အေၾကာင္းပါ...

က်မဒီည  သူ႕ကိုသတိရမိတယ္...


က်မထင္ပါတယ္ေလ....လူတိုင္းရဲ႕  ရင္ထဲမွာလည္း    ....
အမွတ္မထင္ပုန္းေနတတ္တဲ့   အမွတ္တရေတြ....
မရွိေတာ့ဘူးလို႕ထင္ထားေပမဲ့        ရွိေနေသးတဲ့ အရာေတြ...
ေမ့ေပ်ာက္လိုက္ျပီဆိုေပမဲ့     က်န္ေနတတ္ေသးတဲ့  အတိတ္ကပံုရိပ္ေတြ...
ရွိေနမွာပါ...က်မလိုေပါ့ေလ

ရံဖန္ရံခါ   အတိတ္ကို  က်မလိုဘဲ ျပန္သတိရမိၾကမယ္ထင္ပါတယ္...
တိုက္ဆိုင္မႈ႕ေတြရွိတိုင္းလည္း   အတိတ္ကပံုရိပ္ေတြကို
ျပန္လည္မွန္းဆမိၾကမယ္လို႕လည္း ထင္ပါတယ္ေနာ္.....   း)

ဒီပိုစ့္ေလးကို  က်မရဲ႕ခ်စ္သူလာဖတ္မိလို႕ကေတာ့   ေရွာ့ခ္   ရွိတယ္...အားလံုးဘဲ
တိတ္တိတ္ေလးေနၾကေနာ္...ျပန္မဖြေၾကး....ရႈးတိုးတိုး.....ေနာ္

ပစ္ပစ္
20.1.2012   AM  4:14
(ပံုေလးေတြကိုေတာ့ google ကေန ရွာထားတာပါ )


17 comments:

San San Htun on 20 January 2012 at 06:22 said...

ၿပန္မေၿပာေစခ်င္ရင္ ႏႈတ္ပိတ္ခ မုန္ ့ဝယ္ေကႊ်ူး ဒါပဲ..:P

မဒမ္ကိုး on 20 January 2012 at 08:49 said...

သူဘယ္မွာလဲသတိရေနတယ္ တခါတေလေတာ႕လဲလြမ္းမိပါတယ္ း)
ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးလဲလြမ္းတယ္ .....ကိုလဲလြမ္းမိပါတယ္ တခါတခါပါ ...

ညီရဲ on 20 January 2012 at 11:13 said...

ဟုတ္တယ္ သူငယ္ခ်င္းေရ... အတိတ္က အရိပ္ေတြက ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္မသြားဘူး ေသဆံုးမသြားဘူး တုိက္ဆိုင္မႈေတြ ရွိလာတိုင္း ျပန္ျပန္ႏိုးထ လာတတ္တယ္... အဲဒီေန ့ေတြဆိုရင္ ညတာေတြ ပိုရွည္ၾကာလာတတ္တယ္...

mstint on 20 January 2012 at 11:25 said...

သူ႔ကိုလမ္းမွာေတြ႔ရင္ တီတင့္ေျပာျပလိုက္ပါ့မယ္
ပစ္ပစ္တစ္ေယာက္ ေန႔ေန႔ ညည အရမ္းလြမ္းေနတယ္လို႔ း))
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

လင်းခေတ်ဒီနို on 20 January 2012 at 12:35 said...

အင္းး . . . . တခါတေလေတာ့လည္း ေတြးမိပါတယ္ တခါတေလေတာ့လည္း လြမ္းမိပါတယ္ း))

ဒီလိုပါပဲ ပစ္ပစ္ . . . ပံုရိပ္ဆိုတာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတတ္တဲ့ အရာမွ မဟုတ္ပဲေလ . . တခါတေလေတာ့လည္း ျပန္ျပန္ေပၚလာတတ္တာပဲေလ း)

ခင္မင္စြာျဖင့္
ဗညိန္ရွားး

AH on 20 January 2012 at 12:38 said...

တိုးတိုးေလးဖတ္ျပီး တိုးတိုးေလး ျပန္သြားျပီ.....

Cameron on 20 January 2012 at 13:03 said...

အဲလိုပဲ တခါတခါ နင့္နင့္နဲနဲ သတိရတတ္တဲ႔အခ်ိန္မ်ိဳးလူတိုင္းဆီမွာ ရွိၾကမွာပါ...။

စံပယ္ခ်ိဳ on 20 January 2012 at 14:30 said...

ဟင္
ခ်စ္သူကတစ္ေယာက္ ဒီပိုစ္႔ထဲက လူကတစ္ေယာက္
အဲဒီလုိလား
မရဘူး ျပန္ေျပာမွာပဲ

ညီလင္းသစ္ on 20 January 2012 at 20:39 said...

ဒီပို႔စ္ဖတ္ရင္း မဒမ္ကိုးနဲ႔ အေတြးတူ သြားၿပီ..၊ က်ေနာ္လည္း အဲဒီ ‘သူဘယ္မွာလည္း သတိရေနတယ္၊ တခါတေလေတာ့လည္း လြမ္းမိ ပါတယ္’ ဆိုတဲ့ စာသားနဲ႔ သံစဥ္ကို ၾကားေနခဲ့တယ္...။ း)

Anonymous said...

ဟယ္..မဖြပါနဲ႔မွာထားရက္နဲ႔
သြားေျပာလိုက္မိျပီ :P
ဘယ္လိုလုပ္ရပါ့အမေတာ္ း)
အစ္မပို႔စ္..ဖတ္ရင္းနဲ႔ေတာင္
သတိရသြားျပီ း))

ခ်စ္ခင္လွ်က္
မိစံ

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! on 21 January 2012 at 02:57 said...

ေလာကႀကီးတခုလံုးမွာ သူ႕အေမကလြဲရင္ က်န္တဲ့မိန္းမ မွန္သမွ် မေကာင္းဘူးလို႕
ေၾကြးေၾကာ္ထားတဲ့လူတေယာက္...
(မိန္းမေတြမေကာင္းဘူးလို႕သာေျပာတာ.အဲဒီလူက ရည္းစားေတာ့အမ်ားႀကီးထားတယ္ :P)
..မမေရ...တူေနတာေတြ မ်ားေနလို႕
ပို႕စ္တစ္ခုလံုး...ေကာ္ပီယူရမလိုပါပဲ...:):)

ခ်ယ္ရီေျမ on 21 January 2012 at 03:12 said...

ပစ္ပစ္ေရ... ေပ်ာက္ၿပီလို႔ထင္ထားတဲ့ ေျခေထာက္ကဒဏ္ရာေတာင္ ခလုပ္တုိက္မိရင္ ျမက္ခနဲျဖစ္ေသးတာပဲ..။ တုိက္ဆုိင္မႈဆုိတာ တုိက္စားေနတဲ့ျမစ္ေရလိုပဲ ကမ္းပါးကို ၿပိဳေစတတ္တယ္ေလ။ လွဳိင္းရုိက္ခ်င္ရုိက္ပါေစ တုိက္စားမႈေတာ့ မခံပါနဲ႔...။

ခ်မ္းေျမ့ပါေစေၾကာင္း
ခ်ယ္ရီေျမ

Candy on 21 January 2012 at 11:46 said...

အင္.. ဒီလုိၾကီးေရးထားတာ.. ဘယ္လိုဖြတ္ထားရမလဲ ဒီပိုစ့္ကို မမခ်စ္သူမျမင္ေအာင္ ဟီးဟီး

ဒါမ်ိဳးေတြလည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္ ဟီးဟီး

ျမစ္က်ဳိးအင္း on 21 January 2012 at 23:29 said...

အရင္ကဇာတ္လမ္းေလး ...
ဟန္ထြန္းသီခ်င္းေလးပါ နားေထာင္လိုက္ရင္ သတိတရခံစားခ်က္က တၿငိမ့္ၿငိမ့္နဲ႔ ေမ်ာလြင့္ေနေတာ့မွာပဲ။ အတိတ္ဆိုတာ ေမ့ဖုိ႔မွ မလြယ္ဘဲေလ။

ဘုိျဖဴ on 22 January 2012 at 08:20 said...

သတိရေသးရင္...နႈတ္ဆက္ပါ
အမွတ္ရေသးရင္...နႈတ္ဆက္ပါ-----ဟုတ္တာေပါ႔ဗ်ာ

ဟန္ၾကည္ said...

ခ်စ္သူက တက႑ သူငယ္ခ်င္းသံေယာဇဥ္က တက႑ပါ ပစ္ပစ္ရယ္...လိုင္းခ်င္းမွ မတူဘဲ...သတိရခြင့္ တမ္းတခြင့္ဆိုတာ လူတိုင္းမွာ ရွိသင့္တဲ့ အခြင့္အေရးမို႔လား...စိတ္ႀကဳိက္သာ လြမ္းပစ္လိုက္...

Anonymous said...

;) တုိက္ဆုိင္မူေတြရွိလာေတာ႔ အမွတ္တမဲ႔မင္းကုိလြမ္းပါတယ္ (ကုိေလး)

ဒီလိုပါပဲေလ တုိက္ဆုိင္မႈေတြရွိလာရင္ေတာ႔ သူသူကုိယ္ကုိယ္သတိရမိၾကတာပါပဲေလ း)

ေမာင္ဘႀကိဳင္

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei