06 December 2014

အမွတ္တရ ဒီဇင္ဘာ

Posted by blackroze at Saturday, December 06, 2014


ဒီဇင္ဘာလ
က်မ ဘဝရဲ႕ ေကာင္းျခင္းဆိုးျခင္း ခံစားခ်က္ေတြ အမ်ားဆံုး ရွိခဲ့တဲ့လ...
အမွတ္တရ ေတြ ..ၾကည္ႏူးေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ ..နာက်င္ေၾကကြဲျခင္းေတြ ..ထင္မထားတဲ့ အေျပာင္းအလဲေတြ
ျမိဳသိပ္ခဲ့ရျခင္းေတြ .. တကယ္ကို အမ်ားႀကီးပါဘဲ ... ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့
ဒီဇင္ဘာလ ဆိုတာ..က်မ ဘဝရဲ႕ နာရီalarm တခု လို႕ ပါဘဲ...  .. ။

ဒီဇင္ဘာဆိုတဲ့ အသံၾကားလိုက္တာနဲ႕ အဲဒီအမွတ္တရ ေတြ ခံစားခ်က္ေတြ အားလံုးက က်မ အတြက္
အဖန္ဖန္ အခါခါ အသစ္ျဖစ္လို႕ ...နာက်င္ခဲ့ရတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြ ျမိဳသိပ္ခဲ့ရတာေတြ စြန္႕လႊတ္ခဲ့ရတာေတြ
ရွိခဲ့ေပမဲ့လည္း  က်မဒီဇင္ဘာကို မုန္းမသြားခဲ့ပါဘူး ။ ခံစားခ်က္ကသပ္သပ္  ခံယူခ်က္က သပ္သပ္ ဆိုတဲ့
စိတ္ထားမ်ိဳး ဘဲထားခဲ့ပါတယ္ ။က်မ အတြက္ အမွတ္တရ အရွိဆံုးလ တလ အေနနဲ႕ ဒီဇင္ဘာကို အသိအမွတ္ ျပဳ ခဲ့တယ္  ။

ဒီဇင္ဘာရဲ႕ အေငြ႕ သက္က ေအးျမျခင္းဆိုပါေတာ့ ။ တခ်ိဳ႕ကလည္း ဒီဇင္ဘာကို အမ်ိ ဳ း မ်ိ ဳး တင္စားၾကပါတယ္  ။အမည္နာမ အမ်ိဳ ဳး မ်ိ ဳး နဲ႕ ေခၚေဝၚၾကတယ္။ က်မ ကေတာ့ အမွတ္တရ
ဒီဇင္ဘာလို႕ဘဲ တင္စားပါရေစ။

နွစ္တနွစ္ ရဲ႕ အဆံုးသတ္ကာနီး အခ်ိန္ေရာက္တိုင္း ဒီဇင္ဘာဟာေအးျမမႈ႕ေတြကို
သယ္ေဆာင္လို္႕ ေရာက္ ရွိလာတတ္တယ္ ။ ေအးျမျမ အေငြ႕အသက္ နဲ႕အတူ ဒီဇင္ဘာဟာ သူေရာက္ရွိလာေၾကာင္း  အေၾကာင္းၾကားေနၾက  ။

နိုဝင္ဘာလ ကုန္ဆံုးသြားတဲ့ ညတညကေန နိုးထလာတဲ့ က်မ ...အိပ္ယာကနိုးလို႕ ခုတင္ေအာက္
ေျခခ် လိုက္ခ်ိန္ ေအးစက္ေနတဲ့ ၾကမ္းခင္းရဲ႕ အထိအေတြ႕က ဒီဇင္ဘာဟာ သူေရာက္ေနျပီဆိုတဲ့
အေၾကာင္း အသိေပးလိုက္သလိုလို ..။ဒီနွစ္ရဲ႕ ဒီဇင္ဘာကို က်မ သိပ္ႀကိဳက္တဲ့ mocha  တခြက္ေဖ်ာ္လို႕
ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ႀကိဳဆိုမိတယ္... ခုတင္မွာေျခေလးတြဲေလာင္းခ်ထိုင္လို႕ ေကာ္ဖီ ေႏြးေႏြးေလးရဲ႕
အရသာကို တစိမ့္စိမ့္ ခံစားေနရင္းနဲ႕  က်မ အတြက္ ဒီဇင္ဘာဟာ ေကာင္းေသာ ေအးျမျခင္းေတြနဲ႕
ျပည့္စံု ပါေစလို႕ လည္း တိတ္တခိုး ဆုေတာင္းခဲ့မိတယ္ ။

တခ်ိန္တုန္းက ရင္ခုန္ခဲ့ဖူးတဲ့ ဒီဇင္ဘာကာလေတြကို ျပန္သတိရမိတယ္...အတိတ္ကို ခဏေလး
ျပန္သြားမိသည္ .. ။ငယ္ငယ္တုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ဒီဇင္ဘာ မနက္ခင္း ျမဴ ေတြၾကားထဲမွာ
ေက်ာင္းသြားခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြ ... ဒီဇင္ဘာ နွင္းဝတ္ရံု ေအာက္မွာ  စားခဲ့ဖူးတဲ့ မုန္႕ဟင္းခါး
ပူပူေႏြးေႏြး တပြဲကိုလည္း သတိရ မိျပန္ေရာ  ။ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ေကာ္ဖီ မႀကိဳက္သူမို႕
ေကာ္ဖီေသာက္ဖို႕ထက္ မနက္စာ မုန္႕ဟင္းခါးတို႕ ေခါက္ဆြဲသုတ္တို႕ စားရင္းနဲ႕ ဟင္းခါးပူပူေလးေသာက္
ခဲ့တာလည္း လြမ္းမိသလုိလို... အခုေတာ့ မနက္စာ ဆိုတာနဲ႕ ေကာ္ဖီခြက္သာ ကိုင္မိေတာ့တာပါဘဲ ..
အစပိုင္းက " က်မ ေကာ္ဖီ သိပ္မႀကိဳက္ဘူး " ဆိုတာကေန " ေကာ္ဖီေသာက္ရမွ ေက်နပ္သလိုကို
ျဖစ္ေနတာ "ဆိုတဲ့ အဆင့္ကို တိုးတက္ေရာက္ရွိလာတဲ့  အတြက္ ေျပာင္းလဲ လာတဲ့
အေနအထားေတြကိုလည္း မွတ္မွတ္ထင္ထင္ သတိထားမိျပန္သည္ ။

ဒီဇင္ဘာေရာက္တိုင္း မွန္ေသခ်ာၾကည့္မိသည္  ။ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လည္းစကားျပန္ေျပာျဖစ္သည္  ။
အသက္တနွစ္ႀကီးလာေတာ့မယ္ေနာ္ .. ဒီတနွစ္အတြင္း ဘာေတြလုပ္ခဲ့လည္း  ဘာေတြ ရရွိခဲ့လည္း
ဘာေတြဆံုးရႈံးသြားလည္း အျမဲတမ္း ျပန္ေမး ျဖစ္ခဲ့သည္ ...။ကိုယ့္ဘာကို အေမးအေျဖ လုပ္ရင္း
ရင္ေမာခဲ့ရတာကိုလည္း ဒီဇင္ဘာအေမာလို႕ အမည္တပ္ရမယ္ ထင္ပါရဲ႕  ။

ဒီဇင္ဘာကုန္ဆံုးလို႕ ေနာက္တနွစ္အကူးအေျပာင္း အခ်ိန္ေလးကို အိပ္ယာထဲကေန
တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ ျဖတ္ေက်ာ္ ခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္တိုင္း က်မရင္ထဲကေန ခပ္တိုးတိုးဆိုမိတဲ့ သီခ်င္းေတြ
ေျပာမိတဲ့စကားေတြ  ကဗ်ာ မျဖစ္တျဖစ္ ခ်ေရးမိတဲ့ စာလံုးေတြ ..ဒါေတြအားလံုးကို ေရာ
ဘယ္လိုအမည္တပ္ရမလည္း ... ဒီဇင္ဘာ ည အေတြးမ်ားလို႕  ေျပာရင္ ကဗ်ာဆန္မလားဘဲေနာ္ ...။
တခ်ိဳ႕ေသာ သူမ်ားအတြက္ အဲလိုnew year ညေတြဟာ ဆူညံအသက္ဝင္ေနသေလာက္
က်မအတြက္ကေတာ့ ဒီဇင္ဘာလရဲ႕ ေနာက္ဆံုးညတည မို႕ ေအးစက္ျခင္းေတြနဲ႕
 နာနာက်င္က်င္ နႈတ္ဆက္ေနမိသလိုပါဘဲ ။
ေသခ်ာတာကေတာ့ က်မေနထိုင္ရာအိမ္ရဲ႕အျပင္ဘက္မွာ ေမွာင္မည္း သိပ္သည္းလြန္းေနတယ္ ။
က်မက ဒီဇင္ဘာညေတြကို တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ ခံစားခ်င္တဲ့သူကိုးးးးးးးးး ....။

တခ်ိဳ ဳ ႕ေသာ ဒီဇင္ဘာညေတြဟာ.. ေအးစက္မႈ႕ကို တိတ္ဆိတ္ျခင္းေတြက ဝန္းရံလိုက္တဲ့အခါ  ေျပာျပလို႕မတတ္တဲ့ ေၾကာက္စရာ
ေကာင္းတဲ့ခံစားခ်က္ကိုေပးတတ္သလို  ... ခံစားခ်က္ေတြကို တိတ္တဆိတ္ဖြင့္ခ် လို႕ေကာင္းတဲ့
ညေတြအျဖစ္လည္းေပးစြမ္းနိုင္ပါတယ္ ။ဘယ္လိုဘဲျဖစ္ပါေစ..က်မကေတာ့ ဒီဇင္ဘာညေတြကိုခ်စ္တယ္..။

ဒီဇင္ဘာဟာ တနွစ္နဲ႕တနွစ္ မတူတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြေပးလို႕ က်မအတြက္ေတာ့ အျမဲတမ္း
လွပေနဆဲပါဘဲ .... ..... ။

ဒီဇင္ဘာဟာ  က်မ အတြက္ ခ်ိဳျမိန္တဲ့ ခံစားခ်က္ေတြ ေပးခဲ့ဖူးတယ္...
ဒီဇင္ဘာဟာ က်မအတြက္ နာက်င္တဲ့ ခံစားခ်က္ေတြ ေပးခဲ့ဖူးတယ္...
ဒီဇင္ဘာဟာ က်မကိုရယ္ေမာ ေစခဲ့ဖူးတယ္...
ဒီဇင္ဘာဟာ က်မကိုငိုေၾကြးေစခဲ့ဖူးတယ္..
ဒီဇင္ဘာဟာ က်မအတြက္ အမွတ္တရ ေတြအမ်ားႀကီးခ်န္ထားေပးခဲ့ဖူးတယ္...
ဒီဇင္ဘာဟာ က်မအတြက္  သတိရမိစရာေတြလည္း သယ္ေဆာင္လာတတ္ေသးတယ္...

သိပ္ကို ခ်မ္းေအးတဲ့  ညတညမွာ ေကာ္ဖီပူပူခြက္ေလးကို ကိုင္လိုက္   လက္ကေလးေႏြးလာရင္
စာေလး ရိုက္လိုက္နဲ႕ က်မ ဒီစာေလးကို ေရးခဲ့ပါသည္ ။
2014ရဲ႕ ဒီဇင္ဘာဟာ  လည္း က်မအတြက္ တကယ္ကို အမွတ္တရ ျဖစ္ေစမဲ့ခံစားခ်က္တခုကို
လတ္တေလာ ေလးတင္ ေပးခဲ့ပါသည္ ။

အဲဒီေန႕ဟာ ဒီေန႕ ...ဒီဇင္ဘာဟာ သူေရာက္ရွိလာျပီး 6ရက္ေျမာက္ေန႕ မွာ က်မအတြက္
ေၾကကြဲစရာ ခံစားခ်က္တခုကိုေပးခဲ့တယ္...က်မ ဒီေန႕ကို အမွတ္တရ ေန႕စြဲေလးထဲ ထည့္ေရးထား
လိုက္ပါျပီ  ။

က်မကေတာ့ နွစ္တနွစ္ ကုန္ဆံုးကာနီးတိုင္း ေရာက္လာ မဲ့ဒီဇင္ဘာ လေပါင္း မ်ားစြာကို
ရင္ခုန္စြာေစာင့္ေမ်ွာ္ေနမိဦးမွာပါ .... ...... ....... ။။။



( ပစ္ကို tag လုပ္္တဲ့ အမ
ေဆြေလးမြန္ကိုလည္း ေက်းဇူးပါေနာ္  )
အားလံုးဘဲ  SWEET DECEMBER ပါလို႕ ....ခ်ိဳေသာ ဒီဇင္ဘာေလး ျဖစ္ပါေစရွင္....

ပစ္ပစ္
Am 2:56
6.12.2014







 





3 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ on 6 December 2014 at 11:57 said...

ဟုတ္တာေပါ႔ ပစ္ပစ္ေရ ဒီဇင္ဘာဆုိတာ မဂ်ီးတုိ႔အတြက္ alarm တခုပါပဲ....

Aunty Tint on 6 December 2014 at 18:08 said...

အမွတ္တရဒီဇင္ဘာေလးအလြမ္းေလးနဲ႔ဖတ္သြားတယ္ ပစ္ပစ္ေရ...
ေပ်ာ္ရႊင္ဘြယ္ေမြးေန႔မဂၤလာရက္ျမတ္ေလးနဲ႔အတူကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါးခ်မ္းေျမ့ပါေစေနာ္။

ေဆြေလးမြန္ on 8 December 2014 at 10:32 said...

ညီမေလးေရ Tag ပို႕စ္ေလးေရးေပးလို႕ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္. တစ္ခ်ဳိ႕အတြက္ ဒီဇင္ဘာဟာ ခ်ဳိၿမိန္ေနသေလာက္ လူတစ္ခ်ဳိ႕ အတြက္ေတာ႕ အမွတ္တရေတြ ပိုက္ၿပီး တစ္ေနရာမွာ ေၿခစံု၇ပ္လို႕ တိတ္ဆိတ္စြာ ၿဖတ္သန္းၾကရတယ္ေလ...

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei