23 December 2012

2012 ကိုျပန္လွည့္ၾကည့္ျခင္း...

Posted by blackroze at Sunday, December 23, 2012
(ေရးတာနည္းနည္းမ်ားရွည္သြားလားမသိဘူး..ေအာက္မွာ tag ထားတဲ့နာမည္အထိေတာ့ဖတ္ေစခ်င္ပါတယ္..  :P  )

နွစ္တစ္ႏွစ္ေတာ့ကုန္ဆံုးေတာ့မွာပါ...
မၾကာခင္ ရက္ပိုင္းအေတာအတြင္းမွာ 2012  ဆိုတာကို လက္ျပနႈတ္ဆက္ျပီး   2013 ကိုႀကိဳဆိုရေတာ့မွာပါ
က်မတို႕လူသားေတြအတြက္  2012  ဆိုတာက ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လွည့္လာေတာ့မွာ  မဟုတ္ပါဘူး..
ဒီေတာ့ ဒီတနွစ္အတြင္း မွာ  က်မတို႕ေတြ ဘာေတြ လုပ္ခဲ့ၾကလည္း
ဘယ္လိုအေနအထားေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကလည္း
ဘာေတြ ေအာင္ျမင္ခဲ့လည္း
ဘာေတြဆံုးရံႈးသြားခဲ့လည္း
တခ်က္ေလာက္ေလး  ျပန္လွည့္ၾကည့္ရေအာင္လား...

က်မျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့  2012  ကေတာ့ တကယ္ကိုရသေပါင္းစံုနဲ႕ပါဘဲ...ေပ်ာ္ရတာေတြလည္း
ရွိသလို ငိုရတာေတြလည္းမ်ားခဲ့ပါရဲ႕..အေပ်ာ္ျဖစ္ျဖစ္  အငိုျဖစ္ျဖစ္  ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့အရာေတြအားလံုး
ကေတာ့  2012ထဲမွာဘဲ က်မထားခဲ့လိုက္ပါျပီ...

က်မဒီနွစ္ထဲမွာ   လိုခ်င္မိတဲ့ပစၥည္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္...
ဒါေပမဲ့  က်မတခုမွ မဝယ္ျဖစ္ခဲ့ဘူး...
ဘယ္ေလာက္ထိေတာင္လဲဆိုရင္  က်မသူငယ္ခ်င္း 21 ရက္ေန႔မွာ မဂၤလာေဆာင္မွာ..သူ႕မဂၤလာေဆာင္ဝတ္ဖို႕အတြက္ဆိုျပီး   ဝတ္စံုတစံုဝယ္ဖို႕ စိတ္ကူးထားတာ
ၾကာလွျပီ..တကယ္တမ္းက်မ  မဝယ္ျဖစ္ခဲ့ဘူး.. အဲလိုဘဲ ဝယ္မယ္ဆိုျပီး  ရည္ရြယ္ထားသမွ်
က်မဘာမွမဝယ္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး...

က်မဒီနွစ္ထဲမွာ  လိုက္ပို႕ေပးမယ္လို႕  အေမကို ကတိေပးခဲ့တဲ့  ခရီးစဥ္တခုရွိပါတယ္...
ဒါေပမဲ့  က်မကတိမတည္နိုင္ခဲ့ဘူး....

ဒီနွစ္ထဲမွာ က်မအတြက္ စိတ္ညစ္စရာေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္..
မိသားစု  အလုပ္  အခ်စ္ေရး  လူမႈ႕ေရး  ...အစစအရာရာေပါ့  ...
မိသားစုဆိုလည္း   ေတာ္ေတာ္  စိတ္ညစ္စရာ  နားပူစရာေတြ  နဲ႕ျပည့္နွက္ေနတဲ့  အခ်ိန္တစ္ခုပါဘဲ...

အခ်စ္ေရးဆိုလည္း...   အင္းးးးးးးးးးးးးးးးးးး  စိတ္ေမာစရာေတြ  နဲ႕ျပည့္ေနတဲ့ကာလတစ္ခုေပါ့
အိမ္ေထာင္ေရး အတြက္ရည္မွန္းခ်က္ကေတာ့  အေပၚကတစ္ခုအဆင္ေျပရင္ေတာ့  ဒီတစ္ခုလည္း အလိုလို အိုေကသြားမွာပါ  (~ ^)

လူမႈ႕ေရး  ဆိုလည္း    ...ဘယ္လိုေျပာရမလည္းရွင္..နွစ္ကုန္ခါနီးလာေလ  လူေတြအေၾကာင္း
က်မပိုသိလာေလ  ဆိုသလိုပါဘဲ...
အလုပ္ထဲမွာ  က်မနဲ႕ေတာ္ေတာ္ေလး  ခင္တဲ့  သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ရွိတယ္..က်မအလႈအတြက္ပိုက္ဆံ
ေကာက္တိုင္း သူအျမဲတမ္းထည့္ေနၾကပါ...  ေတာ္ေတာ္ေလးလည္းရင္းနွီးတယ္..  ျဖစ္ခ်င္ေတာ့  သူကနွစ္ကူး မွာ  ျမန္မာျပည္ ျပန္မယ္...က်မလည္း ျပန္ဖို႕ အစီအစဥ္တစ္ခုရွိေနတယ္..  အဲမွာစေတြ႕တာဘဲ..  အဆင္ေျပေနတဲ့  အေနအထားတစ္ခုကေန က်မ သူ႕ကိုေတာ္ေတာ္ မၾကည္မလင္ျဖစ္ေနတယ္ ဆိုပါေတာ့... လူတေယာက္ကိုယ့္အေပၚဘယ္လိုသေဘာထားလည္း
ဘယ္ေလာက္အေနအထားနဲ႕ကိုယ့္ကို  ဆက္္ဆံေနသလည္းဆိုတာ  လူတိုင္းခံစားလို႕ရတယ္..
သူဆက္ဆံတဲ့အေနအထား  သူေျပာဆိုတဲ့ အေနအထား  ဆက္ဆံၾကည့္လိုက္တာနဲ႕သိပါတယ္..
စကားပံုေလးေတာင္ ရွိပါတယ္ ..ကိုယ္ေပးသေလာက္ဘဲ  ကိုယ္ျပန္ရတယ္ဆိုတာပါ..
သူေလယာဥ္လက္မွတ္ကို  ဘယ္ေလာက္နဲ႕ဝယ္တယ္ဆိုတာေလးေတာင္  က်မကိုေပးမသိခ်င္တဲ့  လူတေယာက္ကိုက်မ ဆက္ျပီး  ရင္းနွီးစြာ    နဲ႕  စိတ္ေရာ  ကိုယ္ပါ  ဆက္ဆံေနဖို႕  မလိုေတာ့ဘူးလို႕ထင္ပါတယ္..
( က်မအထင္မွားတယ္ဆိုရင္လည္း  ေျပာခဲ့ၾကပါဦးေနာ္..)

ျမန္မာျပည္နဲ႕ေဝးရာမွာ ရပ္တည္ေနၾကရတဲ့သူေတြအတြက္  အဓိကေတာ့ အလုပ္ပါဘဲ ...
အလုပ္အဆင္ေျပလားဆိုတဲ့စကားကို  အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ  ေမးျဖစ္ေျပာျဖစ္ၾကပါတယ္..
က်မအတြက္ အလုပ္က ဒီနွစ္မွာ ေကာင္းတာေတြလည္းရွိခဲ့ပါတယ္...ဒါေပမဲ့ အခုလက္ရွိအခ်ိန္ကို
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့  က်မဒီအလုပ္ကိုေတာ္ေတာ္  စိတ္ပ်က္ေနတာအမွန္ဘဲ...
 လက္ရွိက်မတို႕ကုမၼဏီႀကီးရဲ႕ အႀကီးဆံုးအုပ္ခ်ဳပ္သူက  လံုးဝမေကာင္းဘူးရွင္...ကိုးရီးယားဇာတ္လမ္း
ေတြထဲမွာ  ျမင္ဖူးၾကမွာေပါ့ ..ထိပ္ဆံုးကေန  အလုပ္သမားေတြရဲ႕အခြင့္အေရး မွန္သမွ်ကို  ဂုတ္ေသြး
စုပ္တဲ့  MD  ေတြ  ကိုျမင္ ဖူးၾကမယ္ထင္ပါတယ္.... တႏွစ္တခါလစာတိုးတဲ့ကိစၥကအစ
ဝန္ထမ္းေတြကိုေပးေနတဲ့ အခြင့္အေရးထဲကေန  ျပန္ျဖတ္ေနတဲ့ ကိစၥ... အလုပ္မွာ လူမေလာက္ဘူးဆိုတာ
သိေနပါရဲ႕နဲ႕..ဝန္ထမ္းထပ္မတိုးေပးတဲ့ကိစၥ...က်မတို႕ ေန႕စဥ္နဲ႕အမွ် လုပ္ေနရတဲ့  လူေတြက
စက္ရုပ္ေတြမွမဟုတ္တာေလ... Operator တေယာက္အဖို႕ သတ္မွတ္ထားတဲ့  ေဘာင္ထက္
က်မတို႕အလုပ္ဝင္စဥ္တုနး္က  လက္မွတ္ထိုးေပးထားရတဲ့ စာရြက္ေပၚက အေနအထားေတြထက္ကို
အခုက်မတို႕ေတြအမ်ားႀကီး  ပိုလုပ္ေပးေနရတယ္..အရင္းရွင္စနစ္တစ္ခု
ရဲ႕ေအာက္မွာရွင္သန္ေနရတဲ့က်မတို႕ေတြအတြက္  ဒီလိုအေနအထားေတြနဲ႕ဘဲ
 ေန႕တိုင္းရင္ဆိုင္ေနရမယ္  သိျပီးသားပါ... ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း  က်မတို႕  အလုပ္သမားေတြအဖို႕ကေတာ့   သေဘာထားျပည့္ဝတဲ့  အုပ္ခ်ဳပ္သူ ေတြနဲ႕သာေတြ႕ရပါေစလို႕
ဆုေတာင္းရံုမွ  တျခားမရွိဘူးေလ...  က်မအခုေျပာတဲ့  အခက္ခဲကို နိုင္ငံျခားမွာအလုပ္လုပ္ ရပ္တည္ေနရ
တဲ့သူတိုင္း   နားလည္ေပးလို႕ရမယ္ ထင္တယ္.. ဒါေၾကာင့္မို႕  ဒီေနရာေလးကေန  တစ္ခုေလာက္ ေျပာခ်င္ပါတယ္...နိုင္ငံျခားဆိုတိုင္း အထင္မႀကီးလိုက္ပါနဲ႕ ...
နိုင္ငံျခားဆိုတာ     တကယ္ေတာ့ သည္းခံျခင္းေတြလက္ကိုင္ထားလို႕ မာန္ခ်ထားရတဲ့ေနရာ တစ္ခုလို႕ဘဲေျပာခ်င္ပါတယ္..
က်မသူငယ္ခ်င္းတခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေျပာၾကတယ္ နင္က သိပ္သေဘာမေကာင္းနဲ႕ေလတဲ့
နည္းနည္းေတာ့စြာေပးမွ အံဝင္ဂြင္က်ျဖစ္တဲ့ေနရာေတြရွိတယ္တဲ့...

 က်မဒီတနွစ္အတြင္းမွာ ပိုက္ဆံလည္းေတာ္ေတာ္ကုန္တယ္ရွင္..သြားေတြ  ညီေအာင္ ျပင္တာလည္း မနည္းဘူးေပးလိုက္ရတယ္... လူလည္းေတာ္ေတာ္ေလးအီစိမ့္ေအာင္ေဝဒနာခံစားရတယ္ဆိုပါေတာ့
သြားေတြစီအာရံုေရာက္ေနလို႕လားမသိပါဘူး...က်မဒီနွစ္ထဲ ခါတိုင္းခံစားေနၾက  ေသြးအားနည္းတာကို
ေတာင္ သိပ္မခံစားရသလိုဘဲ... မသိမသာနဲ႕  ဘဲ နွစ္တနွစ္ေတာင္ျပီးေတာ့မယ္..က်မမူးလြန္းလို႕
ေဆးရံုေဆးခန္း ေျပးျပရတာေတြ မရွိလိုက္ဘူး..မ်က္နွာျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္နဲ႕ မူးေနတဲ့ ေန႕ေတြ မရွိခဲ့ပါဘူး...
ဒါေၾကာင့္ က်မအတြက္ ဒီနွစ္ေငြေၾကးအေျခအေနနဲ႕ က်န္းမာေရး အေျခအေနက သေရ က်သြားပါတယ္..

က်မအသက္တနွစ္ပိုႀကီးသြားပါျပီ .... တနွစ္ပိုအိုလာပါတယ္... က်မဘာေတြရင့္က်က္လာလည္း
ျပန္စဥ္းစားမိပါတယ္...
က်မမရင့္က်က္ေသးပါဘူး...

ဒီနွစ္ထဲမွာ က်မဒန္ေပါက္ ခဏခဏဝယ္စားျဖစ္တယ္ရွင္..အဲတာကေတာ့တကယ္မွတ္မွတ္ရရပါဘဲ
ရန္ကုန္မွာတုန္းက  က်မ ဒန္ေပါက္ မစားပါဘူးဆီေတြသိပ္မ်ားလို႕ပါ..
ဒါေၾကာင့္က်မ တခုခုစားခ်င္တယ္ေျပာရင္  ေၾကးအိုးလို႕ေျပာတာမ်ားပါတယ္...အခုဒီေရာက္တာလည္း
ၾကာေနပါျပီ... ဒီနွစ္ထဲက်မွ  ဘာလို႕ ဒန္ေပါက္ႀကိဳက္သြားလည္း မသိပါဘူး..ဒီကဒန္ေပါက္က ရန္ကုန္က
ဒန္ေပါက္လို ဆီမမ်ားလို႕လည္း ျဖစ္နိုင္ပါတယ္..ဒါေၾကာင့္ 2012 ကို က်မဒန္ေပါက္ႀကိဳက္သြားတဲ့
နွစ္လို႕ သတ္မွတ္လိုက္ပါတယ္..

က်မဘာေတြ  အက်ိဳးရွိတာေတြ  လုပ္ခဲ့တာရွိလည္း  ျပန္စဥ္းစားမိပါတယ္..
က်မဘာမွမလုပ္ခဲ့ပါဘူူး...အလႈအတြက္MMYG မွာ အက္ဒမင္တေယာက္အေနနဲ႕  ပိုက္ဆံဝိုင္းေကာက္ေပးတယ္ ေျပာရေအာင္လည္း  က်မ အလႈခံေပးတဲ့  ပိုက္ဆံေလးက ေသးေသးေလးပါ
အဲတာမို႕လို႕ တျခားေသာ အက္ဒမင္ေတြ ကိုေတာင္ အားနာမိပါရဲ႕...

2012  ထဲမွာ က်မစိတ္ပါလက္ပါနဲ႕  ယံုၾကည္စြာ  လုပ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အရာကေတာ့ ဘုရားတရားပါဘဲ
အက်ိဳးလိုလို႕  ေညာင္ေရေလာင္းရာကေန  ..စိတ္ရဲ႕ ေအးခ်မ္းျခင္းတစ္ခု
ယံုၾကည္ျခင္းတစ္ခုအျဖစ္  က်မလံုးဝသေဘာေပါက္သြားတဲ့ နွစ္ပါဘဲ..
ထြက္ေပါက္မရွိသလို  ခံစားေနရတဲ့ အျဖစ္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား  က ယံုၾကည္မႈ႕တခုေၾကာင့္
တည္ျငိမ္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...

က်မဘဝအတြက္  ဘာေတြ လုပ္ခဲ့လည္း  က်မ ေသခ်ာျပန္စဥ္းစားတယ္...
ဟိုလိုလိုဒီလိုလို  ေတြက  အရမ္းမ်ားပါတယ္...က်မခ်ထားတဲ့  Plan တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္...
က်မအခ်ိန္ထပ္ေပးရဦးမွာပါ...သူမ်ားေတြလို မ်ိဳး က်မလည္းတေန႕မွာ  BYE BYE TAIWAN ဆိုျပီး
နႈတ္ဆက္မဲ့အခ်ိန္ တစ္ခုကိုလည္း က်မစဥ္းစားထားပါတယ္...

ဒီနွစ္ထဲမွာ က်မတို႕လို႕ဘေလာ့ဂါ အမည္ခံထားတဲ့ သူေတြအားလံုးနီးပါးေပါ့   ဘေလာ့ထက္
Facebook မွာ ပိုေနၾကတာမ်ားပါတယ္...  ဘာလို႕လည္းဆိုေတာ့ ဘေလာ့မွာစာတေၾကာင္းေရးျပီးရင္
တာဝန္ယူရတယ္...Facebook က တာဝန္ယူစရာမလိုဘူး..ေျပာခ်င္သလိုေျပာလို႕ရတယ္..
ေနာက္ျပီး  ကိုေရးလိုက္တဲ့ စာတေၾကာင္း ပံုတပံုကို  တက္တဲ့ေကာမက္ကလည္းျမန္တယ္..
အခ်င္းခ်င္းဆက္သြယ္ခ်င္ရင္လည္း  Facebook က ပိုျမန္တယ္... အဓိကေတာ့  အဲတာလို႕က်မထင္တာဘဲ
ကိုယ္ေျပာခ်င္တာကို  အားလံုးတခါတည္းသိသြားေအာင္ လုပ္လို႕ရတယ္ေလ..
ေနာက္ဆံုးေတာ့ က်မတို႕ေတြ အားလံုး ဘေလာ့မွာစာတင္ျပီးရင္ေတာင္  Facebook မွာပါ
ေၾကျငာရတဲ့အထိျဖစ္သြားတယ္.. အဲတာကေတာ့ 2012  ရဲ႕ထူးျခားခ်က္လို႕ထင္တာဘဲ
ဒါေၾကာင့္  2012  ဆိုတာ ဘေလာ့ဂါေတြ ရဲ႕ Facebook နွစ္လို႕  ေျပာပါရေစ..

တခ်ိန္မွာ က်မလည္း အခုခင္မင္ေနတဲ့  သူေတြအားလံုးကို နႈတ္ဆက္ျပီး ေပ်ာက္ကြယ္မသြားဘူးလို႕
မေျပာနိုင္ပါဘူး... ေနာက္ဆိုရင္  ပစ္ပစ္ ဆိုတာ ဘယ္သူမွေတာင္ သိၾကေတာ့မယ္မထင္ပါဘူး...
ဒါေပမဲ့ ဘယ္လိုအေနအထားနဲ႕ ျဖစ္ျဖစ္ပါ  က်မရဲ႕ဒီခံစားမႈ႕သံစဥ္ဆိုတာေလးနဲ႕ က်မခင္မင္ခဲ့တဲ့
လူေတြအားလံုးကို  က်မရင္ထဲမွာ  ထာဝရ သိမ္းထားမွာပါ...
 
က်မ တက္ဂ္ ပိုစ့္ မေရးတာၾကာပါျပီ... အခုဒီပိုစ့္ေလးကိုလည္း တက္ဂ္ပါရေစ..
က်မလိုဘဲ က်မခ်စ္ခင္ရတဲ့ ဘေလာ့ဂါေတြအားလံုး  ဒီပိုစ့္ေလးနဲ႕အတူ
2012  ကိုနႈတ္ဆက္ျပီး 2013  ကိုႀကိဳဆိုၾကရေအာင္လို႕ေျပာပါရေစ...
ကဲ..အားလံုးဘဲ ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ၾကတဲ့ 2012 ကိုတခ်က္ေလာက္  ျပန္လွည့္ၾကပါစို႕လားရွင္..
2012 နဲ႕ပတ္သက္ျပီး  ေျပာခ်င္တာေလး  ေရးခ်င္တာေလးေပါ့..


 က်မဒီပိုစ့္ေလးကို
က်မရဲ႕ခ်စ္လွစြာေသာမားမားဒမ္ဒမ္  ..ညမေတာ္မိစံ .. ျမတ္မြန္.. လမင္း ..အီးကု ..ကိုကိုးအိမ္...သၾကားလံုး..သူႀကီး..မႀကီးေခ်ာ..မႀကီးျမေသြး..အမနတ္သမီး
ဂ်က္စ္နဲ႕ကိုလြင္ျပင္..တီတင့္.. ေမာင္ေမာင္..မိုးသက္..ကိုဏီလင္းညိဳ  ..ကိုညီလင္းသစ္...မႀကီးမိုးေငြ႕
မႀကီးခ်စ္ၾကည္ေအး...မႀကီးအလြမ္းျမိဳ႕ေလး.. အထြန္း (စန္းထြန္း)
အိန္ဂ်ယ္...ရင္ဆူး..ကိုလတ္..မွ်စ္..မမကြန္.. ေမာင္ဘုန္း..ကိုမင္းဧရာ..မႀကီးေရႊစင္ဦး..ကိုဆိုဆီ..အလင္းသစ္
ေမာင္တလံုး.. ဘုန္းဘုန္းေတာက္..ဆရာဟန္ၾကည္  ( ဆရာကေတာ့ေပ်ာက္ေနတာၾကာလွျပီ)
...  တျခားသူေတြလည္းရွိဦးမယ္..က်မ ကဒီေလာက္တက္ဂ္လိုက္တာပါ  က်န္ခဲ့ရင္လည္း
က်မကိုခြင့္လႊတ္ပါ  ..က်မဆိုက္ဘားမွာ ေလာေလာဆယ္ Active ျဖစ္ေနတဲ့သူေတြကိုဘဲ Tag လိုက္တာပါ
က်မရဲဲ႕ facebook ထဲက ေဘာ္ဒါတစ္စု  ဆိုပါေတာ့..  :P

2012 ကိုRock လိုဘဲျဖစ္ျဖစ္ Hiphop လိုဘဲျဖစ္ျဖစ္  ေပါက္ကြဲလုိက္ၾကစမ္းပါ...
အားလံုးရဲ႕  ေပါက္ကြဲသံစဥ္ကိုဖတ္ခ်င္ပါတယ္  ....
အဆင္ေျပရင္ လက္ခုပ္သံေလးၾကားခ်င္ပါတယ္ :P



ပစ္ပစ္
AM 3:10
23.12.2012

က်မအရမ္းအိပ္ခ်င္ေနတာေတာင္  ဒီပိုစ့္ကို ျပီးေအာင္ ေရးသြားတယ္ေနာ္...
အားလံုးရဲ႕ 2012  ကိုလည္း ဖတ္ခ်င္တယ္ရွင္ ...
အခုေလာေလာဆယ္  ပစ္ပစ္ကေတာ့  ပိန္ပိန္ေလး ျဖစ္ေနတယ္ရွင္..
က်မအလုပ္ကိုေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္ေနတယ္..တခါမွအခုလိုစိတ္ကုန္တာမ်ိဳးမျဖစ္မိေသးဘူး...
ဟူးးးးးးးးးးးးးး  မနက္ဖန္ေတြ ကို ရင္ဆိုင္ဖို႕ အားေမြးေနတယ္ရွင္  ..Bye Bye လို႕မနႈတ္ဆက္နိုင္ခင္အထိေပါ့



20 comments:

မိုးသက္ on 23 December 2012 at 03:40 said...

z လမ္းက စပီ... :'(
တဂ္ေပးလို႔ေက်းဇူးတင္ပါအိ..
က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစ.
ေမာင္ငယ္
ငမိုး

ညိမ္းႏိုင္ on 23 December 2012 at 08:53 said...

လုပ္ငန္းခြင္မွာကေတာ့ စိတ္ညစ္စိတ္ပ်က္ရတာေတြက လူတိုင္းႀကံဳေတြ႔ေနရ
တာပါပဲ ပစ္ပစ္ရာ...၊တစ္ခါတစ္ေလက် သူမ်ားဝန္ထမ္းဘဝကို စိတ္ကုန္လာမိ
တယ္..၊ျမန္မာျပည္ျပန္ၿပီး ဆိုက္ကားပဲနင္းခ်င္လာမိ.....။ဒါေပမယ့္ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး
မဟုတ္လား....၊ေန႕စဥ္ႀကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ လုပ္ငန္းခြင္ျပႆနာေတြ၊အခက္အခဲေတြ
ကို ေအာင္ျမင္စြာေက်ာ္ျဖတ္၊ရင္ဆိုင္ႏိုင္တာကိုက ကိုယ့္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈ ပါပဲ ပစ္
ပစ္ေရ....၊အားတင္းထား....၊ဖိုက္တင္း.....ဖိုက္တင္း.....။တဂ္တဲ့အတြက္လည္း
ေက်းေက်း.....။

Anonymous said...

အိမ္း အိမ္း ေရးမယ္ မမပစ္ေရ ဒီကလည္းရင္ဖြင့္မယ္

sosegado on 23 December 2012 at 12:01 said...

2013မွာ ပစ္ပစ္ အသစ္ျဖစ္ပါေစ

Alwanmyo Lay on 23 December 2012 at 12:57 said...

Alwanmyo Lay

ပစ္ပစ္ေရ...Tag လိုက္ျပီဆိုေတာ့လည္း မၾကီးဘက္က
ၾကိဳးစားရေတာ့တာေပါ့။ ခုလို သတိတရနဲ႔ Tag လိုက္တာဘဲ
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ပစ္ပစ္ရဲ႕ မိတ္ေဆြေနရာ
ရခြင့္ရသြားလို႔ေပါ့။ မၾကာမီွလာမည္ေမွ်ာ္....
ဆရာခ်စ္ဦးညိဳေဟာေျပာခဲ့သလို ...ေရးတတ္သလိုေရးမည္...အဟဲ
ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာပါေစ ညီမေလးေရ။။။

ခင္မင္တဲ့
မၾကီးလြမ္း

Anonymous said...

2013'll be ur year my chit sone :-) be happy n healthy !!!

မွ်စ္ said...

နာေရးေပးမယ္ေနာ္.. ေလာေလာဆယ္ သိပ္မအားေသးလို႕ေနာ္..

တဂ္တဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါ.

မွ်စ္

Cameron on 23 December 2012 at 16:26 said...

သတိတရနဲ႔တဂ္တ႔ဲပစ္ပစ္ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္...။ ဒီေခါင္းစဥ္ေလးက ပို႔စ္ေရးလို႔ေကာင္းမယ့္ေခါင္းစဥ္ေလးပါ...။ တကယ္ေတာ့ ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္မိတဲ႔ ကိုယ့္ေနာက္ေၾကာင္းဟာ ျပန္ေျပာစရာမေကာင္းတဲ႔ အေၾကာင္းအရာေတြမ်ားေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒဏ္ရာေဟာင္းကိုစြျပီး ျပန္မေရးျပသင့္ေတာ့ပါဘူး...။ အမွတ္တရေတြအမ်ားၾကီးနဲ႔ ေကာင္းျခင္းေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနသူေတြဆိုတာ ရွာမွရွားပါ..။ ေလာကၾကီးက အေကာင္းအဆိုးဒြန္တြဲေနတာမဟုတ္လား..။ ကဲ က်န္တဲ႔အတဂ္ခံတဲ႔သူေတြကို ဘယ္လိုေရးၾကမလဲ ေစာင့္ဖတ္ဦးမွပါ..။

Candy on 24 December 2012 at 02:02 said...

ဘုရားတရားပိုလုပ္ျဖစ္တယ္ဆိုေတာ့ ဒါအရမ္းေကာင္းတဲ့ ၂၀၁၂ ေပါ့ :D

ခ်စ္စံအိမ္ on 24 December 2012 at 06:29 said...

ၿပီခဲ့တာေတြကုိေမ့ထားလိုက္ၿပီနွစ္သစ္မွာ ကံေကာင္းၿခင္းေတြေရာက္လာပါေစဟာ..

ျမေသြးနီ on 24 December 2012 at 18:06 said...

၂၀၁၂ႏွစ္က ဘေလာ့ဂါေတြအတြက္ Facebookႏွစ္ဆိုတာ ေတြ႔ေတာ့ မွန္လိုက္တာလို႔ေတာင္ အသံထြက္မိတယ္။ ဒန္ေပါက္ေတြ အရမ္းစားမေနနဲ႔ဦး... ေသြးေတြ တိုးေနမွ ပစ္ပစ္ေရ..
၂၀၁၂ ခုႏွစ္က အဆင္မေျပမႈမ်ဳိး ၂၀၁၃ မွာ မေတြ႔ပါေစနဲ႔..
၂၀၁၂ ခုႏွစ္မွာ အဆင္ေျပခဲ့သမွ် ၂၀၁၃ မွာ ဆထက္တိုးအဆင္ေျပပါေစ...
စိတ္သြားတိုင္းကိုယ္ပါ ေအာင္ျမင္ထေျမာက္ပါေစ ညီမေရ...
Tag တာေလးကိုေတာ့ ႏွစ္မကုန္ခင္ အာရံုေတြစုစည္းေရးဖို႔ ႀကိဳးစားပါ့မယ္ေနာ္။ မေရးျဖစ္ရင္ေတာ့ မႏွစ္က ပစ္ပစ္ Tagတဲ့ ခရစ္စမတ္ပို႔စ္ေလးသာ http://www.myathwayni.com/?p=3763 မွာ သြားဖတ္ေနာ္.. :)

လြင္ျပင္လႈိင္းငယ္ on 26 December 2012 at 11:28 said...

သတိတရ တဂ္လို႔ေက်းဇူးအထူးပါ။အခ်ိန္ရတာနဲ႔ေရးေပးပါ့မယ္ ႏွစ္သစ္မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အသစ္ေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္ ။

စံပယ္ခ်ိဳ on 26 December 2012 at 15:21 said...

ပစ္ပစ္ေရ
အားတာနဲ႔ခ်က္ခ်င္းေရးလုိက္ပါ႔မယ္ေနာ္
ခုတေလာအလုပ္ရႈပ္ေနလုိ႔အေရာက္ေနာက္က်ေနတာ နားလည္ေပးပါလုိ႔

mstint on 26 December 2012 at 22:17 said...

တဂ္ပို႔စ္ေလး ေရးေပးမယ္ ပစ္ပစ္ေရ
အမွန္ေတြခ်ည္း ေရးသြားတာမို႔ 'ေျဖာင္း ေျဖာင္း ေျဖာင္း' လက္ခုပ္ၾသဘာေပးသြားတယ္ း)
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

San San Htun on 26 December 2012 at 22:25 said...

သတိတရ တဂ္တယ့္အတြက္ ေက်းဇူး ပစ္ပစ္ေရ..အခ်ိန္ရရင္ ေရးမယ္ေနာ္..ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ၂၀၁၃ ႏွစ္သစ္ ၿဖစ္ပါေစ..

သူႀကီးမင္း said...

၂၀၁၂ မွာ ၀က္မေလးက ေတာ္ေတာ္ ေတြ႔ႀကဳံခဲ့တာဘဲ။ သူႀကီးမင္းတုိ႔ကေတာ့ တစ္ႏွစ္ဘယ္လုိ ကုန္သြားမွန္းလဲ မသိ။
ဘာေတြ ျဖစ္ခဲ့မွန္းလဲ မမွတ္မိ။
စိတ္လဲ ခ်မ္းသာလုိက္ ဖိစီးလိုက္နဲ႔ ေနလုိ႔ေကာင္းသား။ း)

တဂ္ထားၿပီဆုိမွေတာ့ ႀကဳံသလုိေတာ့ ေရးၾကည့္လုိက္ပါဦးမယ္။

Lorem Ipsum on 28 December 2012 at 10:36 said...

လာလည္သြားပါတယ္ အစ္မပစ္ပစ္

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) on 29 December 2012 at 12:41 said...

ႏွစ္မကုန္ခင္ေရးျဖစ္မယ္ ထင္ပါရဲ႕ ပစ္ပစ္ေရ
အစ္မလည္း အလုပ္က အရင္ထက္ပိုမ်ားလာတာေရာ ပစ္ပစ္ေရးသလို FBမွာ ပိုေနျဖစ္တာေရာေၾကာင္႕ စာေတြ ပံုမွန္မေရးႏိုင္ မေရးအား ျဖစ္ေနရတယ္။
ဒီႏွစ္မွာ စာေရးေတာ္ေတာ္က်ဲသြားခဲ႕ရတယ္
ႏွစ္ကုန္ဖို႕ေတာ႕ ၂ရက္ေလာက္လိုေသးေတာ႕ ေရးျဖစ္မယ္ လို႕ ထင္ပါတယ္
တကယ္လို႕ အခ်ိန္မမီလိုက္လို႕ မေရးျဖစ္ရင္လဲ စိတ္မဆိုးဘူးမဟုတ္လားေနာ္.

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး on 31 December 2012 at 05:13 said...

ေရးေပးမယ္ေနာ္ ညီမေလး..

Anonymous said...

ငါ့ႏွမ ပစ္ပစ္ေရ....
သည္ပိုစ့္ကို အကိုဖတ္တာ ဒါနဲ႕ဆို ႏွစ္ၾကိမ္ေပါ့
အရင္တစ္ေခါက္ဖတ္ျပီးကတည္းက ကြန္မင့္ ေရးမလို႔ပါ သို႔ေပသိ အေၾကာင္း ေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ဆိုပါေတာ့ ။

ကိုယ့္ကိုတဂ္ထားေပမယ့္လို႔ မေရးခဲ့ႏိုင္ဘူး ၂၀၁၂ ထဲမွာ ပထမ ဦးဆံုးတဂ္ ပိုစ့္လို႔ေတာင္ ေျပာလို႔ရတယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သည္ႏွစ္ထဲမွာ မတဂ္ခဲ့ၾကဘူးေလ အဲဒါေၾကာင့္ ပစ္ပစ္ တဂ္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ သိပ္ကိုေရးခ်င္မိတာ ေရးစရာေတြကလည္း မ်ားသကိုး ေရးေတာ့မယ္လို႔ ၾကံလိုက္ျပန္ေတာ့ ပစ္ပစ္ေျပာခဲ့သလို လူမွဳ႕ေရး ဘာအေရး ညာအေရးေတြနဲ႕ လံုးေထြးသြားမယ္ဆိုတာ သိေနျပန္တာေၾကာင့္ (ဆိုလိုရင္းက ၾကိဳးကိုမစင္သုတ္ ရမ္းသလို )ျဖစ္မွာဆိုးတဲ့အတြက္ မေရးခဲ့ မေရးလိုက္တာပါ ငါ့ႏွမေရ....နားလည္ႏိုင္ပါေစဗ်ာ။

အရွဳတ္ေတြ လုပ္ေနသူ

( မင္းဧရာ )

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei