12 August 2011

အလြမ္းေတြကိုသိပါေစ..

Posted by blackroze at Friday, August 12, 2011
လူတေယာက္ကိုလြမ္းဖို႕ ခ်စ္ဖူးၾကပါသလား...ဘယ္သူမွေတာ့ လြမ္းဖို႕ရည္ရြယ္ျပီးစမခ်စ္ခဲ့ၾကပါဘူး။
ခ်စ္ရင္းနဲ႕သာလြမ္းတတ္သြားၾကတာပါ ။ ညတိုင္းျမင္ေနၾကကေန တညေလာက္မျမင္ရရင္ လြမ္းတယ္ ။
အျမဲတမ္းဖုန္းေျပာေနၾကကေန ဖုန္းတရက္ေလာက္ မဆက္လာရင္ လြမ္းတယ္။ေကာ္ဖီတူတူေသာက္ေနၾကကေန တေယာက္တည္း ေကာ္ဖီေသာက္ရရင္ လြမ္းတယ္ ။
ထမင္းတူတူစားေနၾကကေန တေယာက္ထဲထမင္းစားရရင္လည္း လြမ္းတာဘဲေလ ။ဘယ္အရာမဆို
နွစ္ေယာက္တူတူ ရွိေနရာကေန တေယာက္ထဲလုပ္ရတာမ်ိဳးတို႕ တေယာက္ထဲသြားရတာမ်ိဳးတို႕ဆိုရင္
အလြမ္းက သိသိသာသာႀကီးကို ရင္ထဲျဖစ္တည္လာေတာ့ပါဘဲ ။

ညေပါင္းမ်ားစြာ မွာ တေယာက္နဲ႕တေယာက္ မွ်ေဝခံစားေဖာ္ေတြအျဖစ္ေနလာခဲ့ျပီးမွ အခုလိုက်မတေယာက္တည္းျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ က်မအရမ္းလြမ္းမိပါတယ္ ။အရင္ကအခ်ိန္ေတြ ျပန္မရနိုင္ေတာ့ဘူးဆိုတာ အေသအခ်ာသိေနေပမဲ့လည္း ရင္ထဲမွာမဝံမရဲေမွ်ာ္လင့္ေနမိျပန္တယ္...။ အလုပ္မွာအဆင္မေျပတာ ႀကံဳလာတဲ့အခါ က်မခံစားေပါက္ကြဲတာကို နားေထာင္ေပးေနၾက သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။က်မအျပင္သြားစရာကိစၥေတြေပၚလာတိုင္း အျမဲတမ္းဘဲ ျပန္လာရင္ မုန္႕ဝယ္ခဲ့လို႕မွာေနၾက သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။လကုန္လို႕ လခစာရင္းစာရြက္ေလးရလာတိုင္း အျမဲတမ္းသူနဲ႕တူတူ ေဖာက္ၾကည့္ေနၾကမို႕လို႕ လခစာရင္းစာရြက္ေလးကို တေယာက္ထဲ
ေဖာက္ၾကည့္ရတဲ့အခါတိုင္း သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။က်မအလုပ္ကသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕သြားစရာ တခုခုရွိလာတိုင္း
သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။သူကက်မအိမ္ျပန္လာရင္ အျမဲေမးေနၾကေလ .ဘာေတြစားခဲ့လည္း ။ဘယ္ဆိုင္
သြားစားတာလည္း ။ စားေကာင္းလား ။ တေနရာရာသြားျပီးတိုင္း ျပန္လာရင္ သူ႕ကိုျပန္ေျပာျပေနၾက
ဆိုေတာ့ အခုက်မဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ ေမးမဲ့သူမရွိေတာ့ စိတ္ထဲတမ်ိဳးႀကီးပါဘဲေလ။
က်မအဝတ္အစားဝယ္လာတိုင္း သူ႕ကိုျပေနၾကဆိုေတာ့ အခုက်မပစၥည္းတခုခုဝယ္မိတဲ့ အခါတိုင္း
သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။ဝယ္လာတဲ့ ပစၥည္းေတြသိမ္းရင္းနဲ႕ ရင္ထဲမွာအလြမ္းဆိုတာေတြရွိေနျပန္တယ္ေလ။
က်မအလုပ္ကျပန္လာျပီး ကြန္ျပဴတာဖြင့္လိုက္တိုင္း " ပစ္ပစ္ ျပန္လာျပီလားလို႕ " ေမးေနၾက သူ႕ကို
လြမ္းတယ္ ။က်မေန႕လည္ အလုပ္သြားခါနီးတိုင္း " ပစ္ပစ္ ထမင္းျမန္ျမန္စား ..Blog ကစာေတြလိုက္ဖတ္မေနနဲ႕ေတာ့ ေတာ္ၾကာအလုပ္ေနာက္က်မယ္ " လို႕ သတိေပးတတ္တဲ့သူ႕ကိုလြမ္းတယ္။

က်မ အလုပ္မွာထမင္းစားျပီးတဲ့ အခ်ိန္တိုင္း က်မပို႕လာမဲ့message ကို ေမွ်ာ္ေနတတ္တဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္။
အခုဆိုရင္ က်မmessage ပို႕လည္း သူ႕စီမေရာက္ေတာ့ဘူးဆိုတာ သိေနေပမဲ့ က်မသူ႕ကိုလြမ္းတဲ့အေၾကာင္းေတြ ေရးျပီး Message ေတြပို႕မိတယ္။သူ႕စီေ၇ာက္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ
သိေနေပမဲ့ က်မmessage ေတြပို႕ေနမိတုန္းဘဲ။ က်မအလုပ္ကျပန္လာျပီး ညဘက္ေတြ facebook မွာ cityvalle ေဆာ့ရင္းနဲ႕သူ႕ကုိလြမ္းတယ္ ။သူရွိေနသားနဲ႕ အဲလိုဂိမ္းေတြဝင္ဝင္ေဆာ့တာသူကမႀကိဳက္ပါဘူး က်မကလည္းေဆာ့လိုက္ရမွ ဆိုေတာ့ ခဏခဏ ရန္ျဖစ္ေနၾကပါ။ ခုေတာ့က်မတေယာက္တည္း ဂိမ္းေဆာ့ရင္းနဲ႕ ရန္ျဖစ္ေနၾက သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။ က်မညဘက္အိပ္ယာဝင္ခါနီးတိုင္း သြားတိုက္ဖို႕
ေဆးေသာက္ဖို႕ အျမဲမွာေနၾက သူ႕ကိုလြမ္းးတယ္..။ သြားတိုက္ေနရင္းနဲ႕ မ်က္၇ည္က်မိတဲ့ညေတြေတာင္
ရွိခဲ့ပါတယ္ ။ေဆးေသာက္ဖို႕ ေရငွဲ႔ရင္းနဲ႕ ထိုင္ငိုမိတဲ့ ညေတြရွိတယ္ ။က်မအိပ္ခါနီးတိုင္း သူကမက္ေဆ့ခ်္
ပို႕ေနၾကပါ ။က်မညအိပ္္ယာဝင္တိုင္း ေရာက္လာမွာမဟုတ္ေတာ့တဲ့ သူ႕message ေလးေတြကို လြမ္းတယ္..။က်မမနက္ေစာေစာသြားစရာရွိတိုင္း ဖုန္းဆက္ျပီးနိုုးေပးေနၾက သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။

က်မအဝတ္အစားတထည္ဝယ္ျပီးတိုင္း လွမလွ က်မနဲ႕လိုက္မလိုက္ အျမဲေဝဖန္ေပးေနၾက သူ႕ကို
လြမ္းတယ္ ။က်မဆံပင္ညွပ္ဆိုင္ သြားမယ္လို႕ ေျပာတိုင္း "ဆံပင္ေတြအမ်ားႀကီး ညွပ္မျပစ္နဲ႕ေနာ္" လို႕
မွာတတ္တဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။သူနဲ႕က်မ နွစ္ေယာက္တူတူဂိမ္းေဆာ့တဲ့အခါတိုင္း က်မကရံႈးမဲ မဲတတ္တဲ့
သူမို႕ က်မရံႈးေတာ့မဲ့အေျခအေန ဆိုရင္ က်မမခံခ်င္ေအာင္လိုက္လိုက္စတတ္တဲ့သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။
သူေက်ာင္းသြားျပီးသူ႕သီးဆစ္ ကိုၾကည့္ေပးမဲ့ဆရာနဲ႕သြားေတြ႕ရတဲ့ရက္ေတြတိုင္း ေက်ာင္းကျပန္လာရင္
က်မႀကိဳက္တတ္တဲ့ မုန္႕ေတြဝယ္လာေပးတဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။ညဘက္ဘုရားစာတူတူ ဆိုခဲ့ဘူးတဲ့
အခ်ိန္ေတြကိုလြမ္းတယ္။က်မစိတ္ကူးေပါက္ရာဆြဲထားတဲ့ ပံုေတြကိုကြန္ျပဴတာထဲမွာ အျမတ္တနိုး
သိမ္းထားေပးတတ္တဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။က်မကေလးဘဝတုန္းကပံုေလးေတြၾကည့္ျပီး ပံုတူဆြဲေပးတတ္တဲ့
သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။ေဒါသျဖစ္စရာျပသနာတခုခုတက္တိုင္း ဟန္မေဆာင္ဘဲ ေပါက္ကြဲတတ္တဲ့သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ။က်မဘယ္ေလာက္ဘဲသူ႕အေပၚအနိုင္ယူေနပါေစ ...အျမဲတမ္းခြင့္လႊတ္ျပီးအေလွ်ာ့ေပးတဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္..။က်မသူ႕အနားမွာမရွိေပမဲ့ က်မေမြးေန႕ကို
အမွတ္တရ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးတဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္ ..။က်မစိတ္ဆိုးတဲ့အခါ အရုပ္မေလးတရုပ္
ဝယ္လာျပီး ျပန္ေခ်ာ့တတ္တဲ့ သူ႕ကိုလြမ္းတယ္...။
ရွမ္းေခါက္ဆြဲ အရမ္းႀကိဳက္တဲ့သူ႕ကို လြမ္းတယ္ ။သူျပံဳးလိုက္တိုင္းေပၚလာတဲ့ ပါးခ်ိဳင့္ေလးနွစ္ဘက္ကိုလြမ္းတယ္..။အသံဝဲဝဲ စကားသံေလးကိုလြမ္းတယ္ ။

က်မက ကဗ်ာေတြဝါသနာပါေပမဲ့ သူကေတာ့ ကဗ်ာဆိုရင္နဲနဲမွမခံစားတတ္တဲ့သူပါ ။
က်မကအိမ္မက္ ေတြကိုမလိုခ်င္သူပါ ။သူကေတာ့ အိမ္မက္ ဆိုတာက စိတ္စြဲလန္းမႈ႕ေၾကာင့္ျဖစ္တာဆိုျပီး အိမ္မက္ကိုခံစားတတ္ပါတယ္ ..။က်မကခ်ယ္ဆီးႀကိဳက္ေပမဲ့ သူကမန္ယူပရိတ္သတ္ပါ ။
ဒါေပမဲ့ က်မတို႕နွစ္ေယာက္ခ်စ္သူေတြျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။တေယာက္ကိုတေယာက္ အရမ္းခ်စ္ပါတယ္..။

အခုသူဘာလုပ္ေနမလဲက်မအရမ္းသိခ်င္ပါတယ္...။ က်မကိုဆိုျပဖူးတဲ့သီခ်င္းေတြကို တေယာက္တည္း
တိုးတိုးေလးမ်ားညည္းေနမလား ..။cry on my shoulder ျဖစ္ ျဖစ္.. My love ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့..
ေတာထဲမွာမ်ားကင္းေစာင့္ေနရမလား ..။ဒါမွမဟုတ္ က်မကိုလြမ္းေနမလား??
က်မစီမ်ားစာေရးေနမလား။။ သက္ေတာင့္သက္သာရွိမဲ့ အိပ္ယာေလးတခုထဲမွာအိပ္ေနျပီလား။
အေတြးေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕ က်မသူ႕ကိုလြမ္းေနပါတယ္..။

သူတာဝန္က်တဲ့ေနရာကလည္း ေတာထဲမွာဆိုေတာ့ က်မတို႕နွစ္ေယာက္ ေတြ႕ဖို႕ေနေနသာသာ
ဖုန္းေတာင္ဆက္လို႕မရပါဘူး ။ဘယ္အခ်ိန္ဘယ္ကာလမွ ေတြ႕ခြင့္ရမလဲက်မ မသိပါဘူး ။
သူဘာေတြလုပ္ေနရလဲ ဆိုတာက်မမသိေတာ့ပါဘူး ..။
သူကမျပန္ခင္မွာသြားပါတယ္...တျခားအခ်ိန္ေတြသူ႕ကိုသတိမရရင္ေနပါ..အိပ္ခါနီးအခ်ိန္ေလးေတာ့
သူ႕အေၾကာင္းစဥ္းစားျပီး သူ႕ကိုသတိရေပးပါတဲ့ ။။ က်မအခုအခ်ိန္တိုင္း သူ႕ကိုသတိရေနပါတယ္ ။။
ေန႕တိုင္းသူ႕ကိုသတိရေနပါတယ္။ ညတိုင္းသူ႕ကိုသတိရေနပါတယ္ ။အရမ္းသတိရေနပါတယ္ ။အမ်ားႀကီးသတိရေနပါတယ္ ။ အႀကီးႀကီးကိုသတိရေနတာပါ ။

က်မ သူ႕ကိုဘယ္တုန္းကမွမညာခဲ့ပါဘူး.. က်မအခု သူ႕ကိုလြမ္းေန သတိရေန ငိုေနမိတာေတြ
အားလံုးဟာ ရင္ဘတ္ထဲကလာတဲ့ စစ္မွန္တဲ့အရာေတြပါ ။မုသားနဲ႕ဟန္ေဆာင္မႈ႕ေတြလံုးဝမပါ ပါဘူး ။
အားလံုးဟာ.....ျဖဴစင္သန္႕ရွင္းတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြကျဖစ္လာတဲ့ခံစားမႈ႕ေတြပါ ..။
ဒီစစ္မွန္တဲ့ စကားေၾကာင့္ သူနဲ႕က်မဘယ္ေလာက္ဘဲ ေဝးကြာေနပါေစ က်မသူ႕ကိုသတိရေနတယ္ဆိုတာ သူအလိုအေလွ်ာက္ခံစားသိနိုင္ပါေစသား...။


blackroze

AM 1:57 (12.8.2011)


( က်မက ခံစားခ်က္ေတြကိုဘဲေရးတတ္တဲ့သူမို႕ က်မရင္ထဲကခံစားခ်က္ေတြကို
ခ်ေရးထားတာပါ ....အပ်င္းေျပသေဘာမ်ိဳးဖတ္သြားလို႕ရပါတယ္ က်မစိတ္မဆိုးပါဘူး)


10 comments:

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) on 12 August 2011 at 04:52 said...

ကုိယ္ခ်င္းစာမိပါတယ္။ သူလဲ သတိရေန လြမ္းေနမွာပါ။ သတိရတယ္ လြမ္းတယ္ဆုိတာကလဲ ခ်စ္သူေတြၾကားမွာ ထူးဆန္းတဲ့ အရာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သတိရေနဦး လြမ္းေနၾကဦးမွာ အေသအခ်ာပါဘဲ။ ေလာကႀကီး မၿပိဳကြဲ မပ်က္စီးသြားသေရြ႔ေပါ့။

အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစ။

ခင္မင္လ်က္

Cameron on 12 August 2011 at 14:29 said...

နင့္နင့္သည္းသည္းလြမ္းဖူးသူမို႔.. ညီမရဲ႔ အလြမ္းကို ခံစားနားလည္မိပါတယ္..။ ဖတ္ရင္းနဲ႔ေတာင္ လြမ္းျပီးငိုခ်င္သြားတယ္..။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ လူတစ္ေယာက္ရဲ႔လြမ္းခ်င္းကိုေတာ့ အပ်င္းေျပသေဘာမ်ိဳးနဲ႔ မဖတ္ခ်င္ပါဘူး...။ စကားလံုးတစ္လံုးခ်င္းစီမွာရွိတဲ႔ အလြမ္းတိုင္းကို ခံစားျပီးဖတ္ရႈသြားပါတယ္...။ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ...။

ခင္တဲ႔
မိုးေငြ႔

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) on 12 August 2011 at 19:17 said...

ကဲကဲ ဒီေလာက္လြမ္းေနတဲ႔အလြမ္းေတြ ျမန္ျမန္ျငိမ္းျပီး ျမန္ျမန္နီးပါေစ

ခင္တဲ႕
မေခ်ာ

စိတ္၏ေၿဖရာ on 13 August 2011 at 05:24 said...

ညီမေလးနဲ့ထပ္တူထပ္မွွ်လြမ္းသြားပါတယ္။
အလြမ္းေတြေ၀းပါေစကြယ္။

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး on 13 August 2011 at 06:34 said...

အလြမ္းဓာတ္ခံရွိၿပီးသားမို႕ အလြမ္းဇာတ္လမ္းေလးကို လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြးနဲ႔ ဖတ္သြားပါတယ္ ရို႔စ္ေရ...
ရင္ထဲက ဆႏၵေတြ အျမန္ဆံုး လက္ေတြျဖစ္လာပါေစကြယ္...

Anonymous said...

မ..မြန္လည္းဒီေန ့ထိ အလြမ္းသံသရာထဲမွာ..လြမ္းေနဆဲပါ ..
မ ..ေပ်ာ္ပါေစ..

Anonymous said...

ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ေတာ႔
အလြမ္းဆုိတာ အရက္နာလုိပါပဲဗ်ာာာာ


ေမာင္ဘႀကိဳင္
ရူးရူးမူးမူးတိတ္တိတ္ႀကိတ္လြမ္းတတ္သူ
ေနျပည္ေတာ္မွလာသည္

ေတာက္ပၾကယ္စင္ on 16 August 2011 at 19:32 said...

ေအာ္...တစ္လြမ္းတည္း လြမ္းေနမိတာေပါ့။ လြမ္းလည္းလြမ္း၊ စားမရ အိပ္မေပ်ာ္ေတာ့ မလုပ္နဲ႔ေနာ္။ သူ႕ကို လြမ္းရင္ ပုံမွန္အိပ္၊ ပုံမွန္စားေနာ္။ ပုံမွန္အိပ္၊ ပုံမွန္စားမွ က်န္းမာမွာေလ။ က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ...

Anonymous said...

ကုိယ္ခ်င္းစာပါတယ္..အျမန္ဆုံးနီးၿပီး အလြမ္းေတြနဲ႕ ေဝးရပါေစ

Anonymous said...

မ ျပန္ဖတ္သြားတယ္ ..ထပ္တူတပ္မွ် လြမ္းမိသြားတယ္
သူ ျပန္လာရင္ကေကာင္းမယ္

ခ်စ္ခင္မႈမ်ားနဲ ့မြန္

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei