26 August 2011

blog day အမွတ္တရ...

Posted by blackroze at Friday, August 26, 2011



အားလံုးမဂၤလာပါလို႕ အရင္နႈတ္ဆက္ပါရေစ...
ဒီညေတာ့ေကာ္ဖီတခြက္နဲ႕ ဆရာသမားကိုေမာင္မ်ိဳးတဂ္ထားတဲ့ blog Day အမွတ္တရ အပီအျပင္ေရးတဲ့
ညပါဘဲရွင္..မနက္ဖန္က်မအလုပ္ပိတ္ပါတယ္... အဲေတာ့ ဒီညမအိပ္လည္းကိစၥမရွိပါဘူး...။

က်မဒီဘေလာ့ ေလးကိုစလုပ္ျဖစ္တာက 2009 ဒီဇင္ဘာေလာက္မွာပါ ..။ အဲဒီတုန္းကအျမဲတမ္း သံုးျဖစ္တဲ့
ဆိုက္ဒ္ေလးက ေခ်ာ့ကလက္ျမိဳ႕ေတာ္ ဆိုတဲ့ ဆိုက္ဒ္ေလးပါ ။ အဲဆိုက္ဒ္ေလးကေန casper လို႕
ေခၚတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္နဲ႕ခင္သြားပါတယ္...။တျခားခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း အမ်ားႀကီးပါ..။
ဒါေပမဲ့ က်မကလည္း ကဗ်ာဝါသနာပါသလို သူကလည္းကဗ်ာေရးတဲ့သူပါ ...တေန႕သူနဲ႕ gtalk မွာ
ကဗ်ာအေၾကာင္းေျပာရင္းနဲ႕ သူကသူလုပ္ထားတဲ့ Blog အေၾကာင္းေျပာျပပါတယ္.... က်မက က်မလည္း
အဲလိုလုပ္ခ်င္တယ္ ...လို႕ေျပာေတာ့ သူကသူကူညီေပးမယ္ သူအားတဲ့အခ်ိန္ လုပ္ေပးမယ္ ဆိုျပီး...
က်မကိုဒီဘေလာ့ေလး လုပ္ဖို႕သူကူညီေပးခဲ့တာပါ ...(သူ႕ကိုအမမိုးေငြ႕တို႕သိမွာပါ .. အရင္က ေနညွိ ဆိုတဲ့
နာမည္နဲ႕ သူဘေလာ့ေရးခဲ့ဖူးပါတယ္..အခုေတာ့သူလည္းဘေလာ့မေရးေတာ့ပါဘူး ....)ကိုးရီးယားမွာ
တကယ့္ဘဝတိုက္ပြဲဝင္ေနပါျပီ....။

အဲတာနဲ႕ က်မရဲ႕ေျမာက္ျမားလွစြာေသာ ခံစားခ်က္ေတြကို ခ်ေရးဖို႕ ဒိုင္ယာရီ စာအုပ္ေလး တျဖစ္လည္း
ခံစားမႈ႕သံစဥ္ ဆိုတဲ့ ဒီဘေလာ့ေလး ျဖစ္လာတာပါ....က်မဒီဘေလာ့ေလးမွာပထမဆံုးစေရးျဖစ္တာက
ဥေပကၡာ အခ်စ္ဆိုတဲ့ ကဗ်ာေလးပါ ....ဘယ္သူမွလာမဖတ္ပါဘူး....ဘယ္သူမွလည္းက်မကိုမသိပါဘူး...
အဲေနာက္ပိုင္း က်မ ကဗ်ာေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေရးျဖစ္တယ္.....ေနာက္ျပီးက်မေတြးမိတာေလးေတြ
ခံစားမိတာေလးေတြ ေရးျဖစ္တယ္.....။

က်မဘေလာ့ေရးခဲ့တဲ့ အခ်ိန္အတြင္းမွာ ပထမဆံုးတဂ္ပိုစ့္ကေတာ့
တကမာၻ လံုး Waka Waka လို႕ေအာ္ဆိုေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ...ေမာင္မ်ိဳးကဘဲ
ဘယ္အသင္းဗိုလ္စြဲမလဲ...ဆိုတဲ့ TItle နဲ႕ တဂ္ဖူးတဲ့ ပိုစ့္ေလးပါ...

ဒုတိယေျမာက္ကေတာ့ မနမ္းရဲ႕ ႀကိဳက္၏မႀကိဳက္၏ ဆိုတဲ့ တဂ္ပိုစ့္ေလးပါ

အခုပိုစ့္ကေတာ့ တတိယေျမာက္ တဂ္ပိုစ့္ပါဘဲ...။

က်မ ရဲ႕ဘေလာ့မွာ (က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမဟုတ္ဘဲ အျပင္ကစာဖတ္သူေပါ့) ပထမဦးဆံုးေကာမက္လာေပးတဲ့သူကေတာ့ ဇီဝက (ေဆး-၂) ပါဘဲ....သူဘယ္သူဆိုတာက်မမသိပါဘူး....က်မေ၇းတဲ့ စစ္နဲ႕ဂီတ ဆိုတဲ့ ပိုစ့္ေလးမွာသူေကာ္မက္ ေရးေပးသြားတာပါ.....အခုသူလည္း Blog ဆက္မေရးေတာ့ဘူးလား မသိပါဘူး
သူ႕လင့္ေလးလည္းသြားလို႕မရေတာ့ပါဘူး.... သိတယ္ဆိုရင္လင့္ ေပးခဲ့ၾကပါဦး...

သူေရးေပးခဲ့ေကာမက္ေလးပါ..

1 comments:

ဇီ၀က (ေဆး-၂) on 19 February 2010 10:41 said...

the pianist ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကို ကၽြန္ေတာ္လည္း အရမ္းၾကိဳက္တယ္။ ဂ်ာမန္စစ္ဗိုလ္က စႏၱာရားတီးခိုင္းတဲ့အခန္းကို အၾကိဳက္ဆံုးပဲ။ ဒီ review ေလး ေရးထားတာ အရမ္းေကာင္းတယ္။ ေနာင္လည္း မ်ားမ်ားေရးႏိုင္ပါေစလို႕။


ဒုတိယေကာမက္ကေတာ့ ဘဝပန္းခ်ီကား ဆိုတဲ့ပိုစ့္ေလးမွာ
ေကာ္မက္ေရးေပးခဲ့တဲ့ ေကသရီ ပါဘဲ....သူလည္းအခုဘေလာ့မေရးေတာ့ဘူးထင္ပါရဲ႕ေလ ....။
မေတြ႕တာၾကာေပါ့...။သူလင့္ေလးလည္းသြားလို႕မရေတာ့ဘူးေလ...။က်မေရးတဲ့ပိုစ့္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို
လာဖတ္ေပးေနၾကပါ....က်မသတိရမိပါတယ္ မေကသရီကို...သူ႕လင့္ေလးသိတယ္ဆိုရင္ေပးခဲ့ၾကပါဦး..
သူေရးေပးခဲ့တဲ့ေကာမက္ေလးပါ

1 comments:

ေကသရီ on 1 April 2010 16:59 said...
အေတြးနဲ႔ အေရးေလးက ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔လိုက္တာ။ ဘ၀ဆိုတဲ့ ပန္းခ်ီကားေလးကို လွပစြာ ခ်ယ္မွုန္းႏိုင္ပါေစညီမေရ။

တတိယ ေကာမက္ကေတာ့ အလြမ္းကဗ်ာေတြေ၇းတဲ့ ကိုညလင္းအိမ္ ပါဘဲ....က်မရဲ႕ ကဗ်ာေလးတပုဒ္မွာ ေကာမက္ ေရးေပးခဲ့တာပါ..ေနာက္ပိုင္းကဗ်ာေတြကိုလည္း
အျမဲတမ္းလာဖတ္ေပးေနၾကပါ....။
ကိုညေ၇းေပးခဲ့တဲ့ေကာမက္ေလးပါ..

1 comments:

ညရဲ႕ေကာင္းကင္ on 5 April 2010 15:31 said...
လြမ္းဆြတ္စရာေလးပါလား ... ေရးတတ္တယ္ဗ်ာ ...

အဲဒီေနာက္ပိုင္းေတာ့ က်မရဲ႕ဘေလာ့ေလးစီကိုလာလည္ခဲ့ဖူးတဲ့သူေတြကေတာ့ ..က်မကမႀကီးေခ်ာလို႕
ေခၚတဲ့ အမေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) ..အမျမေသြးနီ.. ဦးျမစ္(ျမစ္က်ိဳးအင္း) ...ကိုဗညား ..ကိုဆိုစီ....မသိဂၤါေက်ာ္...ေဆြေလးမြန္ ...အမြန္ (ျမတ္မြန္)..ဆရာသမားကိုေမာင္မ်ိဳး ...ေနဝသာန္..သဒၵါ..
မနမ္း(အျဖဴေရာင္နတ္သမီး)...ဘိလပ္ကသူႀကီးမင္း (အဲေလာက္ဆိုသိၾကမယ္ထင္တယ္ ဘယ္သူဆိုတာ
က်မသူ႕ကိုေပးထားတဲ့နာမည္ေျပာင္ေလးက ၃ထိပ္ ၅ပိတ္ပါ..ဟဲဟဲ ဖြတာ ဖြတာ..အကိုေရ..စိတ္မဆိုးပါနဲ႕
စတာေနာ္ :P) ...အမမိုးေငြ႕..ကိုေမာင္ေလး.. (ခုေတာ့ကိုညိမ္းနိုင္ေပါ့ က်မစသိတုန္းကေတာ့ ကိုေမာင္ေလးလို႕ဘဲမွတ္ထားတာပါ) .... အမ (စိတ္၏ေျဖရာ )နာမည္ေသခ်ာမသိလို႕ပါအမေရ...
ဆင္ထဲကေဖးက သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္တဲ့ ကိုေရသန္႕ ကိုေပါ့ဆိမ့္ .. ဘလက္ေကာ္ဖီ ....လသာညျဖစ္ပါတယ္လို႕ေရးတတ္တဲ့ အမ(လသာည)...
ဖိုးၾကယ္ (ၾကယ္လြမ္းသူ)...ဘုန္းဘုန္းေတာက္ပၾကယ္စင္...
ေနာက္ျပီး..က်မ မမွတ္မိေတာ့တဲ့သူေတြလည္းရွိနိုင္ပါတယ္...တကယ္လို႕မ်ားက်န္ခဲ့မယ္ဆိုရင္
ခြင့္လႊတ္ေစခ်င္ပါတယ္ရွင္....က်မလည္းႀကိဳးစားျပီးေတာ့..ျပန္ရွာထားတာဘဲ

တခါတေလ လာလည္ဖူးတဲ့ အမေရႊစင္ဦး.....အမခ်စ္ၾကည္ေအး....အမခင္ဦးေမ..
ညအလၤကာ...ေနေသြး(bravo) ....flower poem ....ကိုသက္တန္႕ခ်ိဳ....အမႏွင္းနဲ႕မာယာ..ရင္ခြင္ရွိန္း..
မိုးယံနဲ႕ကိုးကိုးအိမ္ (သူတို႕နွစ္ေယာက္လည္းတခါတေလ လာလည္ဖူးၾကပါတယ္)

အရင္တုန္းကေတြ႕ရေပမဲ့ အခုေတာ့မေတြ႕တာ
ေတာ္ေတာ္ၾကာေနျပီျဖစ္တဲ့ ..ပန္းနုနွင္းဆီေလး ..မယြန္း...ခိုင္နုငယ္...ကိုအုပ္ႀကီး...ညီဇံလွ...ပူးေတ...
ကိုေႏြဆူးလၤကာ....ကိုေဒါင္းမင္း..ေသာ္ဇင္စိုး...မိုးစက္အိမ္.....

ခုေနာက္ပိုင္းက်မစီလာလည္ၾကတဲ့ က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြကေတာ့ ..
jas လို႕က်မကေခၚတဲ့..jasmine.....ဘုန္းဘုန္းခ်ယ္ရီေျမ...အလင္းစက္ေလး...လရိမ္အိမ္...
ေနျပည္ေတာ္ကလာတဲ့ ေမာင္ဘႀကိဳင္...
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္ လို႕ဆုေတာင္းေပးတတ္တဲ့ အန္တီတင့္.....။။
အထုပ္လိုက္သယ္ေပးမယ္လို႕ကတိေပးထားတဲ့ အမမဒိုးကန္..(တကယ္မသယ္ေပးရင္ေတာ့ေအာ္ငိုမွာေနာ္)
က်မရဲ႕ဘေလာ့ေလးကိုပထမဦးဆံုးအႀကိမ္လာလည္သြားတဲ့ ဆရာကိုဟန္ၾကည္....
က်မအားလံုးကိုခင္မင္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႕ေျပာပါရေစ...

ေနာက္ေျပာခ်င္တာေလးကေတာ့ အခုက်န္းမာေရးအရ ဘေလာ့ဆက္မေရးဘဲခဏရပ္ထားတဲ့
ကိုဏီ(အကိုဏီလင္းညိဳ)..အကိုေရ စာေတြအျမန္ဆံုးျပန္ေရးနိုင္ပါေစလို႕ ညီိမဆုေတာင္းေပးပါတယ္ေနာ္..

ေနာက္ျပီးက်မကအရိပ္လို႕ေခၚတဲ့ ညီသူအိမ္ ပါဘဲ..သူနဲ႕စသိတုန္းက သူ႕ဘေလာ့ကေမပလ္သူ ဆိုတဲ့
နာမည္နဲ႕ပါ...အဲေတာ့က်မလည္းသူ႕ကိုမိန္းကေလးလို႕ ထင္မိပါတယ္....gtalk မွာစကားေျပာျဖစ္ေတာ့
ညီမလို႕ေခၚမိေတာ့မွ..သူကက်ေနာ္မိန္းကေလး မဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့မွ က်မသူ႕ကိုေယာက္က်ားေလးမွန္း
သိတာပါ..ေက်ာင္းျပီးလို႕ျပန္ေတာ့မယ္ဆိုျပီး...နႈတ္ဆက္သြားတဲ့အရိပ္ေရ...အေျခအေနေပးရင္
စာေတြဆက္ေရးပါလို႕ က်မတိုက္တြန္းပါရေစ...

ေနာက္တေယာက္ကေတာ့ စိုးဧျပီရယ္မြန္သီခ်င္းဆိုက္ရဲ႕ blogger ကိုစိုးပါဘဲ...
က်မကိုBlog နဲ႕ပတ္သက္ျပီး...မသိတာေတြသင္ေပးခဲ့တဲ့ မိတ္ေဆြေကာင္းတေယာက္ပါ...
ပညာဆိုတာမွ်ေဝရတယ္ အမရဲ႕ ဆိုျပီးက်မကိုမသိတာေတြေျပာျပကူညီေပးခဲ့သူပါ...
တာဝန္ေက်ပြန္စြာထမ္းေဆာင္နိုင္တဲ့ နိုင္ငံသားေကာင္းျဖစ္ပါေစလို႕ က်မဆႏၵျပဳပါတယ္ကိုစိုး....

က်မေရးတဲ့စာေတြလာဖတ္ေပးတတ္တဲ့ ညီမ..မြန္...

က်မနဲ႕တူတူေနေပမဲ့က်မဘေလာ့ကိုဘယ္ေတာ့မွဝင္မၾကည့္ဘဲ သူမ်ားဘေလာ့ေတြကစာကိုလိုက္ဖတ္တဲ့
က်မရဲ႕ရန္ျဖစ္ေဖာ္ညီမေလးး ယု
(အဲတာေျပာတာေပါ့..ညီအမျဖစ္ရဲ႕သားနဲ႕အားမနာတာေလ...)

စာအုပ္စာေပဆိုတာလူ႕မိတ္ေဆြ..လို႕ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့
က်မကိုစာေရးဖို႕ တြန္းအားေတြအမ်ားႀကီးေပးခဲ့တဲ့ ...
စာေတြအမ်ားႀကီးေရးပါလို႕ေျပာခဲ့တဲ့....... က်မရဲ႕ ........ သူငယ္ခ်င္း ညီျမတ္သူ

သူမျပန္ခင္တုန္းကေတာ့က်မblog နဲ႕ပတ္သက္တာတခုခုလုပ္ေနရင္ မျပီးေသးဘူးလား လို႕ခဏခဏ
ဂဂ်ီဂေဂ်ာင္ က်ေပမဲ့..သူျပန္သြားတာနဲ႕..ပစ္ပစ္ ကိုယ္တို႕အေၾကာင္းေတြေရးေနာ္ လို႕
တဖြဖြ မွာသြားတဲ့.....
က်မကဗ်ာေတြအေၾကာင္းေျပာရင္ အားနာပါးနာ နဲ႕ နားေထာင္ေပးတတ္တဲ့
က်မရဲ႕....ခ်စ္သူ

က်မေရးတဲ့စာေတြကဗ်ာေတြကို အမွတ္မထင္လာဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ .....
က်မနဲ႕ခံစားခ်က္ျခင္းထပ္တူက်ခဲ့ဖူးမဲ့သူေတြ......

အားလံုးဟာ....က်မဘေလာ့ေရးခဲ့တဲ့အခ်ိန္အတြင္းမွာ...အမွတ္တရေတြပါဘဲ
က်မ Blog day ရဲ႕ အမွတ္တရေလးေတြပါဘဲ

အခုဆိုရင္က်မ blog ေရးခဲ့တာ 2နွစ္နီးပါးေလာက္ရွိေတာ့မွာပါ...ဒါေပမဲ့ စိတ္ထဲမွာေတာ့..
မေန႕တေန႕ကမွ Blog စေရးသလိုပါဘဲေလ....ေကာမက္ေလးေတြေတြ႕လိုက္ရင္..ရင္ခုန္တုန္း..
c-box ကို အေျပးအလႊားၾကည့္မိတုန္း....က်မခံစားခ်က္ေတြအမ်ားႀကီး..ေရးျဖစ္ဦးမယ္ထင္ပါတယ္....
က်မမေရးျဖစ္ေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ တေန႕က်ရင္လည္း...က်မအားလံုးကိုအမွတ္တရ အေနနဲ႕ ရင္ဘတ္ထဲမွာ
ေသခ်ာသိမ္းထားမွာပါ....blog ေလာကထဲမွာဘဲခင္မင္ ရေပမဲ့...က်မျဖဴစင္စြာနဲ႕ အားလံုးကို...
ခင္မင္ပါတယ္....အားလံုးကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္....။။

ဒီပိုစ့္ေလးေရးဖို႕ တဂ္ထားတဲ့ ေမာင္မ်ိဳးကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္...။

ကဲ..ေနာက္ဆံုးေျပာခ်င္တာေလးကေတာ့..က်မဒီည facebook မွာ cityvalle မေဆာ့ဘဲ
ဒီပိုစ့္ေလးကိုေရးလိုက္တယ္ဆိုတာပါဘဲရွင္..။

အခုမနက္ 5း42 ရွိေနျပီမို႕ ...... Hi ..all... Morning ..!

ပံုေလးကေတာ့က်မနာမည္ေရးတဲ့အခါက်န္ခဲ့မွာစိုးလို႕စာရင္းလုပ္ထားတာေလးပါ..
အဲတာေတာင္က်န္ခဲ့ေသးလားမသိဘူး... း(

blackroze

26.8.2011 AM 5: 43


16 comments:

ကုိကုိေမာင္(ပန္းရနံ႔) said...

က်မနဲ႕တူတူေနေပမဲ့က်မဘေလာ့ကိုဘယ္ေတာ့မွဝင္မၾကည့္ဘဲ သူမ်ားဘေလာ့ေတြကစာကိုလိုက္ဖတ္တဲ့
က်မရဲ႕ရန္ျဖစ္ေဖာ္ညီမေလးး ယု
(အဲတာေျပာတာေပါ့..ညီအမျဖစ္ရဲ႕သားနဲ႕အားမနာတာေလ...)
....

အဲဒီ စာပုိဒ္ကေလး သေဘာအက်ဆုံးဘဲ။ း)))

ရြာနားျမက္ ရြာႏြားမစား ဆုိတာ အဲဒါကို ေျပာတာထင္တယ္။ ဟာ ဟ။

ခင္မင္လ်က္

မဒမ္ကိုး on 26 August 2011 at 08:34 said...

ပစ္ပစ္ကေလးေရ ..
အထုပ္ကေတာ႕တကယ္သယ္ေပးမွာပါကြယ္
ဒါမ်ိဴးဆို မဒိုးကန္တို႕က ထိပ္ဆံုးကပါ
(အဲ ေနာက္မွလင္မယားရန္ျဖစ္ရင္သာ အမမဒိုးကန္ေရ လို႕
မေအာ္ေၾကးေနာ္ ..)
ဒီမွာေတာ႕ ကိုရင္နဲ႕ခနခနရန္ျဖစ္ေနရတယ္
(ဒါေပမယ္႕ ျပန္ခ်စ္ေတာ႕လဲ ေပ်ာ္သားကြဲ႕ ..း)
အငယ္ေတြကိုသင္ေပးေနတာေနာ္..း)

ခင္တဲ႕
အမ
မဒိုးကန္

Anonymous said...

ညီမ ေရ

အမွတ္တရ ပိုစ္႔ ေလး ကိုလာဖတ္သြားပါတယ္ေနာ္ ခင္မင္လွ်က္ပါ

ေရႊစင္ဦး

Maung Myo on 26 August 2011 at 09:54 said...

း) ေရးေပးတာ ေက်းဇူးပါဗ်ာ ။ သယ္၇င္းကို ဘေလာ့ေလးကိုလာတုိင္း ေမပယ္ဆိုတဲ့ ငါခင္တဲ့ ငါ့ညီ ညီသူေလး ကိုသတိရပါ့ ခုေတာ့လည္း စာမလာ သတင္းမၾကားတာၾကာေပါ့ေလ ။

ေန၀သန္ on 26 August 2011 at 12:37 said...

အင္း.. စာရြက္ေပၚခ်ေရးလိုက္တာ ေကာင္းသဗ်ား... ဒါဆို ေခါင္းခဲစရာမလိုေတာ့ဘူး.. း)))

ခင္မင္လ်က္
ေန၀သန္

ေတာက္ပၾကယ္စင္ on 26 August 2011 at 16:13 said...

မဂၤလာပါ Blackroze ေရ အိပ္ေရးပ်က္ခံၿပီးေတာ့ကို ေရးတာေနာ္။ ေလးစားထုိက္ပါေပတယ္။ "ဥေပကၡာအခ်စ္"ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေလးဟာ တကယ္လွပတဲ့ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ရဲ႕ေခါင္းစဥ္မုိ႔ မဖတ္ရေသးေတာ့ တကယ္သြားဖတ္လုိက္တယ္။ အဲဒီထဲမွာ
"အတုအေယာင္ေတြမ်ားတဲ႔
ေလာကႀကီးထဲမွာ
ဆိုးေဆးမပါတဲ႔
အျဖဴေရာင္ အခ်စ္နဲ႔
မင္းကိုလြမ္းခဲ႔ဖူးတယ္........"ဆုိတာကို သေဘာက်မိတယ္။ က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ...

(စကားမစပ္ အရမ္းလြမ္းေနတုန္းပဲလား၊ လြမ္းမွာေပါ့...လြမ္းမွာေပါ့...လြမ္းပါ...လြမ္းပါ...)

ခ်ယ္ရီေျမ on 26 August 2011 at 18:39 said...

ဘေလာ့ေဒးအမွတ္တရပုိ႔စ္ေလး ဖတ္သြားပါတယ္ blackrose ေရ...

ခ်မ္းေျမ့ပါေစ
ခ်ယ္ရီေျမ

ညိမ္းႏိုင္ on 26 August 2011 at 19:47 said...

black ေရ...ဘေလာ့ေဒးအမွတ္တရပို့စ္ေလးဖတ္သြားတယ္...
ကၽြန္ေတာ္လည္း ညီသူအိမ္ေလးကိုသတိရေနတာ...၊သူ့ကဗ်ာေလးေတြကို
သေဘာက်လို့.....။

ျမစ္က်ဳိးအင္း on 26 August 2011 at 22:16 said...

ဘေလာ့ဂ္နဲ႔ ပါတ္သတ္ရင္ အမွတ္တရေလးေတြေတာ့ ကိုယ္စီ ကိုယ္စီ ရိွၾကပါတယ္။
နာမည္ေတြ ခ်ေရးျပီးကို ဂရုတစိုက္ေရးတာေလး အားေပးတယ္။

စံပယ္ခ်ိဳ on 27 August 2011 at 01:24 said...

ပစ္ပစ္တဲ႔လားခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းတယ္...
စာေရးေတာ္လုိက္တာေနာ္...jas ဆုိဘာကုိစေရးရမွန္းမသိလုိ႔
အားလုံးေရးၿပီးတာကုိေစာင္႔ေနတယ္ ကူးေရးမလုိ႔ပါ...
မေတြ႔တာၾကာၿပီ.... စာေရးေကာင္းတဲ႔ ဖတ္ရတာလဲ ok ပဲသိလား
ခ်မ္းေၿမ့စြာနဲ႔စာေတြ အမ်ားၾကီးေရးႏုိင္ပါေစရွင္။

ဟန္ၾကည္ on 27 August 2011 at 02:08 said...

ဘေလာ့ဂ္ေဒးတက္ဂ္ပို႔စ္ကို စိတ္ပါလက္ပါ ေရးေပးတာ ေက်းဇူးတင္သလို စာရြက္ေပၚမွာ ခ်ေရးၿပီး က်က်နန စာရင္းျပဳစုထားၿပီးမွ ေရးတာေတြ႕ျပန္ေတာ့လည္း စံနစ္တက် လုပ္တတ္တဲ့ အေလ့အက်င့္ေကာင္းျဖစ္လို႔ ခ်ီးက်ဴးမိပါတယ္...ဒါတင္မကေသးဘဲ မနက္လင္းအားႀကီးတဲ့အခ်ိန္အထိ (အထူးသျဖင့္ ဂိမ္းကစားမယ့္ အခ်ိန္ထဲက ဖဲ့ထုတ္ၿပီးေတာင္) ၀ါယမစိုက္ထုတ္ထားတဲ့ ဒီပို႔စ္က ဘေလာ့ရြာသူရြာသားေတြရဲ႕ သံေယာဇဥ္ေတြ၊ နားလည္မႈေတြ၊ ေႏြးေထြးမႈေတြကို ေဖာ္ျပေနတာမို႔ ပီတိပန္းေတြ တေ၀ေ၀နဲ႔ ၾကည္ႏူးၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး ဖတ္လိုက္မိပါရဲ႕...

သဒၶါလိႈင္း on 27 August 2011 at 12:29 said...

ဘေလာ့ေဒးအမွတ္တရ အေလးေပးေရးထားတာေလးကို ဖတ္ရင္း ၾကည္ႏူးမိပါတယ္။ ေရွ႕ဆက္ၿပီးေတာ့လည္း ခံစားမႈသံစဥ္ေလးေတြကို ေဝမွ်ေပးႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုမြန္ေတာင္းပါတယ္။
ခ်စ္တဲ့
သဒၶါ

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) on 27 August 2011 at 14:13 said...

ဘေလာဂ္႕အမွတ္တရေလးေတြ ေရးထားတာကိုက ကိုယ္႕မိတ္ေဆြ ဘေလာ္ဂါေတြအေပၚ အေလးအနက္ထားျပီး ေရးထားတာမွန္းသိသာတယ္
စိတ္ညစ္ရင္ျဖစ္ျဖစ္ ေပ်ာ္ရင္ျဖစ္ျဖစ္ လြမ္းရင္ျဖစ္ျဖစ္ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ စာေလးေတြ ပံုမွန္ေရးပါ ညီမေလးေရ..
ဘေလာဂ္႕ဟာ ကိုယ္ေတြရဲ႕ စိတ္ထြက္ေပါက္တစ္ခုလည္း ျဖစ္တယ္ မဟုတ္လားေနာ္
ေရွ႕ဆက္ျပီး အခ်ိန္ၾကာၾကာ ဘေလာဂ္႔ေပၚမွာ စာေတြဆက္ေရးႏိုင္ပါေစလို႔

ညီရဲသစ္ on 28 August 2011 at 14:41 said...

သူငယ္ခ်င္းေရ မွတ္မွတ္ရရ နာမည္ေလး ထည့္ေရးေပးခဲ့တဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ခု ညီရဲသစ္ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ ့ဘေလာ့ဂ္ေလးတစ္ခု လုပ္ထားတယ္။ အခ်ိန္ရရင္ ဝင္လာၾကည့္ေပးပါဦး။ ဘလက္ေကာ္ဖီက ဆင္တဲက အခုက ညီရဲသစ္ေလ...

လင်းခေတ်ဒီနို on 29 August 2011 at 11:02 said...

နက္နက္ က်ဳပ္လာသြားတယ္ . . . ေပတရာလမ္းမေပၚက ေဗဒါေလးးအေႀကာင္း ေသခ်ာဖတ္သြားတယ္ း)

Anonymous said...

အမွတ္တရ ရွိေပးတာကိုေက်းဇူးပါ မရယ္
မ စိတ္ေအးခ်မ္းပါေစ

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei