02 September 2016

တဒဂၤေပ်ာက္ဆံုးသြားျခင္း

Posted by blackroze at Friday, September 02, 2016
က်မ ဒီေန႕အလုပ္သြားတဲ့ အခ်ိ္န္ Bus ကားေပၚမွာ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္နဲ႕ဆံုတယ္..ကားေပၚတက္တက္ခ်င္း သူ႕ကိုေတြ႕တာနဲ႕ စိတ္ထဲကေန ငါ့အသိဘဲ ဆိုတဲ႕စိတ္နဲ႕ ျပံဳး ျပနႈတ္ဆက္မိတယ္။သူကလည္း က်မကို သိေနတဲ့ ပံုစံနဲ႕ ခ်က္ျခင္း ျပန္ျပံဳး ျပျပီးအလုပ္သြားတာလားလို႕ လွမ္းေမးတယ္..က်မကလည္း ဟုတ္တယ္လို႕ ျပန္ေျဖလိုက္တယ္..ေနာက္ေတာ့ မွတ္တိုင္တခုမွာသူဆင္းသြားတယ္..။

သူဆင္းသြားေတာ့ က်မ စဥ္းစားမိတယ္..သူ႕ကို ငါဘယ္ေနရာမွာသိတာလည္းလို႕..စိတ္ထဲလံုးဝကို စဥ္းစားလို႕မရဘူး..လူမွားတာလားဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ဘူး..က်မ လူမွားတာဆိုရင္ သူက်မကို သိေနစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး.။ေနာက္ျပီး စိတ္..ခံစားမႈ႕ ..က်မရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ သူ႕ကိုရင္းရင္းနွီးနွီးကို သိေနတာ...ဘယ္ေနရာမွာ သိတာလည္းဆိုတာသာ စဥ္းစားလို႕မရဘူးျဖစ္ေနတာ..က်မစိတ္ထဲ က်မ ပစၥည္းဝယ္ေနၾကဆိုင္ေတြက ဝန္ထမ္းတေယာက္ေယာက္မ်ားလား...ဒါမွ မဟုတ္..က်မ ဝယ္ေနၾကေပါင္မုန္႕ ကိတ္မုန္႕ ဆိုင္က အေရာင္းစာေရးမ်ားလား..မၾကာခဏဆိုသလို ..မ်က္မွန္းတန္းမိရင္း သိေနတဲ့ပံုစံ..ဒါေပမဲ့ ဘယ္ေနရာဆိုတာကို ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားလို႕ မရဘူး..စဥ္းစားလို႕မရေလ..ဟုိဆိုင္ကမ်ားလား..ဒီဆိုင္ကမ်ားလား..ဆိုျပီးေတြးေလနဲ႕ လူကေခြ်းေတြေတာင္ ျပန္လာတယ္..။

အလုပ္ေရာက္သြားေတာ့လည္း စိတ္ထဲမွာ အဲတာကိုဘဲထပ္တလဲလဲ စဥ္းစားမိတယ္..ဘယ္ေနရာကသိတာလည္းဆိုတာကို..က်မရဲ႕ မွတ္ညဏ္ေတြ က အရာတခုထဲကို ကြက္ျပီးေပ်ာက္ဆံုးသလိုျဖစ္ေနတယ္...watson ကမ်ားလားဆိုျပီးစဥ္းစားမိရင္ အဲဒီဆိုင္က က်မနဲ႕ မ်က္မွန္းတန္းတဲ့ေကာင္မေလးေတြ ျမင္မိတယ္..ကိတ္မုန္႕ဆိုင္ဆိုလည္း အဲလိုဘဲ..မ်က္မွန္ေလးနဲ႕ေကာင္မေလးဝဝ ေလးကို ခ်က္ခ်င္း ျမင္ေယာင္မိတယ္..ကားေပၚမွာ ေတြ႕လုိက္တဲ့မိန္းကေလးကို က်မ ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားလို႕မရဘူး..လူမွားတယ္ ေျပာရေအာင္ကလည္း သူ႕ကို ရင္းရင္းနွီးနွီးသိေနတဲ့ ခံစားမႈ႕.....လူမွားတာ မဟုတ္ဘူး..သူ႕ကို ဘယ္ကလည္းဆိုတာ စဥ္းစားလို႕မရေလ..က်မစိတ္ထဲ ပိုမြန္းၾကပ္လာေလဘဲ..တကယ္လို႕မ်ား ငါလမ္းသြားရင္းနဲ႕ ဘယ္ကိုသြားေနတာလည္း ဘာလုပ္ဖို႕လည္းဆိုတာရုတ္တရက္ ေမ့သြားခဲ့ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလည္းဆိုတဲ့ အေတြးဝင္လာေတာ့ငိုေတာင္ ငိုခ်င္သြားတယ္...။

ကိုယ့္ဘာကိုယ္လည္း မယံုၾကည္ေတာ့သလိုျဖစ္လာတယ္..ဒီလို ေမ့သြားတတ္ပံုနဲ႕ မလြယ္ဘူး..။အေရးႀကီးတဲ့ နံပါတ္ေတြ ဂဏန္းေတြ ကို ငါစာအုပ္မွာခ်ေရးထားမွျဖစ္ေတာ့မယ္ဆိုျပီးအိမ္ေရာက္တာနဲ႕ လြယ္လာတဲ့ အိတ္ကိုခ်စာအုပ္မွာ နံပါတ္ေတြခ်ေ၇း..ဝရုန္းသုန္းကားေတြကိုျဖစ္လို႕ရယ္ ။က်မရဲ႕ မွတ္ညဏ္ေတြေပ်ာက္ဆံုးခ်င္ေနတာမ်ားလား..အရႈိုက္ထိုးခံလုိက္ရတဲ့ သူတေယာက္လို ခံစားမႈ႕ေပါင္းစံုနဲ႕တအိအိ ျပိဳဆင္းေနသလိုဘဲ....။။။။


ပစ္ပစ္
Am 3:19  (2.9.2016)

0 comments:

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei