20 October 2010

အမွတ္တရပံုရိပ္တစ္ခု

Posted by blackroze at Wednesday, October 20, 2010

က်မ ဒီနိုင္ငံကို စေရာက္စကေပါ့ မနက္အလုပ္ခ်ိန္ 8နာရီကေနညေန 5း30ထိ အဲဒီအလုပ္မွာစလုပ္ပါတယ္
မနက္တိုင္း6နာရီ အိပ္ယာကထရပါတယ္ 7နာရီဆို အိမ္ကထြက္ရပါတယ္ အလုပ္က မနက္8နာရီတက္မွာ
ဆိုေတာ့ ေနာက္က်လို႔ မျဖစ္ပါဘူး အၿမဲတမ္းကားမွတ္တိုင္မွာ က်မနဲ႔ ရြယ္တူ ေကာင္မေလးတေယာက္နဲ႔
ဆံုေနၾကပါ က်မစိတ္ထင္ သူ႔ကိုလဲက်မလိုဘဲ ျမန္မာျပည္ကလာတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ ေန႔တိုင္းေတြ႔ ေနၾက
ဆိုေတာ့ မ်က္မွန္းတန္းမိလာပါတယ္ ေတြ႕ရင္ျပံဳးျပ နႈတ္ဆက္ေနၾကပါ က်မလဲသူ႔ ကိုစကားသြားမေျပာျဖစ္
သလို သူကလဲ လာမေျပာပါဘူး ဒါေပမဲ့ က်မေရာက္ၿပီးလို႔ သူမေရာက္ေသးရင္ သူ႕ကိုေမွ်ာ္မိတတ္သလို
သူေရာက္ၿပီး က်မ မေရာက္ေသးရင္လည္း သူကလည္း ေမွ်ာ္ေနမိတာတဲ့ေလ (ေနာက္ေတာ့ သူျပန္ေျပာျပတာပါ)..။။ အဲလိုနဲ႔လနဲနဲၾကာလာေတာ့ က်မကဘဲစေခၚဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္ တစ္မနက္ ကားဂိတ္မွာ ေတြ႕တာနဲ႔ က်မကဘဲစၿပီး ျမန္မာလို နႈတ္ဆက္လိုက္မိပါတယ္ အဲမွာသူက နားမလည္ဘူး ဆိုၿပီးေခါင္းခါျပတယ္ ေတာ္ေတာ္အားနာ သြားမိတယ္ ။

က်မကသူ႔ ကိုျမန္မာလို႔ ထင္ေနတာေလ အဲဒါနဲ႔ တရုတ္လိုဘဲ ဘယ္ကလဲလို႔ ေမးလိုက္ပါတတ္ သူကဗီယက္နမ္က လာတာတဲဲ့ေလ က်မကိုလည္း ဘယ္ကလာတာလဲလို႔ ျပန္ေမးပါတယ္ က်မက ျမန္မာျပည္က လာတာလို႔ ေျဖလိုက္ပါတယ္ ။ က်မနဲ႔သူနဲ႔ စေတြ႔ပံုေလးက ရိုးစင္းပါတယ္ ေနာက္ေတာ့ဖုန္းနံပါတ္ အျပန္အလွန္ေပးရင္းနဲ႔ သူငယ္ခ်င္း အရင္းႀကီးေတြ ျဖစ္သြားၾကပါတယ္..။။(တိုက္ဆိုင္တာက သူကလဲအဲေန႔မွာ က်မကိုစကားစေျပာမယ္လုိ႔ စဥ္းစားထားတာတဲ့ေလ)။ သူကဗီယက္နမ္ ဟႏြိဳင္းကလာတာပါ က်မနဲ႔သူတေနရာစီပါ ဒါေပမဲ့ ေရစက္ရွိတယ္ဘဲ ေျပာမလားမသိပါဘူး ျမန္မာသူငယ္ခ်င္းေတြ ထက္ေတာင္ သူနဲ႕ပိုခင္ပါတယ္ ေနာက္ေတာ့အလုပ္မတူေပမဲ့ သူအားတဲ့ရက္ က်မအားတဲ့ရက္ အျပင္ထြက္လည္နဲ႔ က်မရဲ့ အခင္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္ တေယာက္ခံစားခ်က္ ကိုတေယာက နားေထာင္ေပးခဲ့ၾကပါတယ္ က်မရဲ့အေၾကာင္းကို မိသားစုကလြဲရင္သူအသိဆံုးပါ (မိသားစုဝင္ေတြမသိတဲ့ ဒိုင္လွ်ိဳကိစၥေလးေတြလည္း သူသိပါတယ္ ဟီးးးး.. :P..) သူ႔အေၾကာင္းလည္း သူၿပီးရင္ က်မအသိဆံုးပါက်မတို႔ နွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ဖံုးကြယ္တာ ထိန္ခ်န္တာ မရွိပါဘူး ပြင့္လင္းစြာ ေျပာေနတိုင္ပင္ေနၾကပါ က်မသူ႔ ကိုတကယ္ခ်စ္ပါတယ္ တကယ္ခင္ပါတယ္ တကယ္သံေယာဇဥ္ ရွိပါတယ္ သူလဲက်မနဲ႔ ထပ္တူေနမွာပါ..။။

က်မစိတ္ညစ္စရာ ကိစၥတိုင္း သူနားေထာင္ေပးသလို သူ႔ကိစၥတိုင္းလည္း က်မဝိုင္းခံစားေပးေနၾကပါ သူေရာက်မေရာ တေန႕မွာခြဲရမွာပါ သူလဲတခ်ိန္ သူ႔ဗီယက္နမ္ျပန္မွာေလ က်မလဲတခ်ိန္မွာ က်မအရမ္းျပန္ခ်င္တဲ့ေနရာ တခုစီျပန္လာခဲ့မွာမို႔လို႔ပါ လူဆိုတာေရစက္ပါဘဲ သူအျမဲေျပာေနၾကပါ ါ""ငါတို႕နွစ္ေယာက္က မတူတဲ့ ေနရာတခုစီက လာခဲ့ၾကတယ္ အခုဒီကြ်န္းေလး ေသးေသးေလးမွာ လာဆံုတယ္ဘယ္သူကႀကိဳသိမလဲ ဒီလိုဆံုမယ္ ဒီလိုခင္သြားမယ္လို႔ ေနာက္ေတာ့လည္း မတူတဲ့ေနရာနွစ္ခုစီကိုဘဲငါတို႔ ျပန္ရမွာတဲ့ "" ဟုတ္ပါတယ္................
တေန႕ေသာအိမ္ျပန္ခ်ိန္မွာ..ခြဲရမွာပါ အဲဒီအခ်ိန္ေလးကို ႀကိဳစဥ္းစားမိျပန္ေတာ့လည္း က်မစိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္။။

ဒီနိုင္ငံမွာရွိတဲျ့မန္မာ အခ်င္းခ်င္းက တေယာက္ကိုတေယာက္ အဆင္းတြန္းေနၾကပါ အလုပ္တူရင္ပိုဆိုးပါတယ္ေလ ေျပာရရင္ ျမန္မာျပည္ကလာတယ္ ဆိုတိုင္းယံုလိုက္လို႕မရပါဘူး က်မကိုယ္ေတြ႕ ေနာ္က်မခံစားခဲ့ဖူးတယ္အဲကတည္းက ျမန္မာျပည္က လာတယ္ဆိုရင္ ယံုယံုၾကည္ၾကည္ မေပါင္းရဲတာအမွန္ပါ ။ အခုေပါင္းေနတဲ့ ျမန္မာသူငယ္ခ်င္း ေတြလည္းရွိပါတယ္ ခင္လဲခင္ပါတယ္ ယံုၾကည္ရတဲ့သူေတြရွိသလို ပါးပါးေလး ေပါင္းရတဲ့ သူေတြလည္းရွိတယ္ ေရာက္စကေတာ့ အသက္လည္း ငယ္ေသးေတာ့ ျမန္မာက လာတာဆိုတာနဲ႔ အားကိုးတႀကီးနဲ႔ေပါ့ေလ ကိုယ့္နိုင္ငံက လာတဲ့သူအခ်င္းခ်င္း ကူညီမွာဘဲ ဆိုတဲ့အေတြးေတြနဲ႔ပါ
(တကယ္ကူညီတတ္တဲ့ သူမ်ားလည္းရွိမွာပါ က်မအဲလို လူေတြနဲ႕မဆံုမိတာေနမွာပါ) ခုေတာ့လည္းစာတတ္သြားပါၿပီေလ တကယ္ေျပာတာပါ စင္ကာပူတို႔ USတို႔ ဂ်ပန္တို႔မွာေတာ့ ဘယ္လိုလဲမသိဘူး ထိုင္ဝမ္မွာေတာ့ ျမန္မာအခ်င္းခ်င္းသိပ္မယံုရဘူး က်မကေတာ့ Lesson ေပးတာခံလိုက္ရဖူးတဲ့ သူဆိုေတာ့ nowayပါဘဲ လူတိုင္းကိုမယံုရဲပါဘူး အဲလိုလူေတြထဲမွာ က်မသူငယ္ခ်င္းက ျဖဴစင္ပါတယ္ သူကလည္းေျပာပါတယ္ သူလဲ ဗီယက္နမ္ သူငယ္ခ်င္းေတြထက္ က်မကိုပိုခင္တယ္တဲ့..။

က်မတို႔ နွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ဘာမွမရွိပါဘူး လြတ္လပ္ျခင္း ပြင့္လင္းျခင္းေတြဘဲ ရွိတာပါဒါေပမဲ့ မျမင္ရတဲ့ႀကိဳးေလးတစ္ေခ်ာင္း ရွိတယ္လို႔ က်မခံစားမိတယ္ အဲဒီႀကိဳးေလးကပါးပါးေလး
မွ်င္မွ်င္ေလး တကယ္ကို ေသးေသးေလးပါ ေသးငယ္လြန္းေပမဲ့.. ခိုင္ခံတယ္.. ျဖဴစင္တယ္
အေရာင္ေတြဆိုး ထားတာမရွိဘူး ။ က်မကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ အရမ္းစိတ္ညစ္ ဝမ္းနည္းခဲ့ရတုန္းက
က်မကိုနားလည္စြာနဲ႔ သူ႔ ရင္ခြင္မွာ က်မကိုေပးငိုခဲ့ပါတယ္ ။က်မတရုတ္လို ဗလံုးဗေထြးေျပာတဲ့စကားေတြ
သူနားလည္လား မလည္လား က်မမသိပါဘူး က်မရင္ထဲ ခံစားေနရတာေတြကိုဘဲ ဖြင့္ဟေနမိတာပါ
သူ႕ေရွ႕မွာ မ်က္ရည္ေပါက္ေပါက္က်ေနတဲ့ က်မကိုသူ႔ ရင္ခြင္မွာေပးငိုခဲ့ပါတယ္ အရမ္းဝမ္းနည္းေနတဲ့
အခ်ိန္မွာခိုလႈံစရာရင္ခြင္တစ္ခု တကယ္ဘဲ လိုအပ္တယ္ဆိုတာ က်မအဲဒီအခ်ိန္မွာ ေသခ်ာသိလိုက္ပါတယ္။
သူစိတ္ညစ္ ဝမ္းနည္းတဲ့အခါမွာလည္း က်မသူ႕အတြက္ ရင္ဘတ္တစ္စံုငွားေပးခဲ့ပါတယ္ သူ႕ခံစားခ်က္ေတြ
အခက္အခဲေတြကို အခ်ိန္ေပးၿပီးနားေထာင္ေပး ခံစားေပးခဲ့ပါတယ္ သူ႔ကုိက်မရင္ခြင္မွာေပးငိုခဲ့ပါတယ္..။။။

က်မျမန္မာလို ေျပာေနရင္ သူနားေထာင္ၿပီး လိုက္ေျပာတတ္ပါတယ္ (သူေျပာတာပီသားဘဲ) က်မကိုသူဗီယက္နမ္ စကားသင္ေပးဖူးပါတယ္ က်မကေတာ့သင္ေပးၿပီးတာနဲ႕ ေမ့ပစ္လိုက္တာပါဘဲ ေနာက္ေန႕သူဗီယက္နမ္လို ေျပာရင္က်မက ဟင္ ဘာလဲ မသိဘူး လုပ္ေနၾကပါ တကယ္လဲေမ့ပါတယ္ အဲ ဒါေပမဲ့ ခ်စ္တယ္ဆိုတာကို ဗီယက္နမ္လိုဘယ္လို ေျပာလဲဆိုတာေတာ့ မေမ့ပါဘူး မွတ္မိပါတယ္..:P သိခ်င္သူမ်ား ေမးလို႕ရပါတယ္း) သူကအက်ီဝယ္ရင္ အေရာင္ေတာက္ေတာက္ လင္းေနမွႀကိဳက္တာ က်မကေတာ့ အေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလး ခပ္မွိန္မွိန္အေရာင္ေလးေတြ ပိုသေဘာက်တတ္ပါတယ္ ညေစ်းတူတူသြားရင္ သူကဟိုဟာေလးလွတယ္ ဒီဟာေလးလွတယ္ဆိုၿပီး က်မကိုအတင္းဝယ္ခိုင္းေနၾက သူနဲ႕ဆင္တူဝတ္ရေအာင္ပါ ။က်မကလဲသူဝယ္သမွ် မလွဘူးဆိုၿပီး လိုက္ဖ်က္ေနၾကပါ. က်မက Jean ေဘာင္းဘီႀကိဳက္ပါတယ္ သူကjeanလံုးဝ မႀကိဳက္ပါဘူး က်မကအက်ီဆိုရင္နဲနဲပြပြ လြင့္လြင့္ေလး ႀကိဳက္ပါတယ္ သူက ဟိုေပၚဒီေပၚ ႀကိဳက္ပါတယ္ ဖိနပ္ဆိုရင္ က်မကအပါးေလးေတြ စီးရတာႀကိဳက္တယ္ သူကနဲနဲေလး ျမင့္မွစီးတာပါ က်မတို႔နွစ္ေယာက္ လမ္းတူတူထြက္ရင္ က်မကခပ္ရိုးရိုး ပံုစံေပါက္ေနၿပီး သူကေတာ့ ေခတ္ဆန္ဆန္ ပံုစံေပါက္ပါတယ္ က်မက နင္ကအမိုက္စား ပံုစံျဖစ္ေနၿပီး ငါကပံုတံုးေနတယ္လို႔ ေျပာရင္ သူကနင္ေသခ်ာမွတ္ထား ေယာက္က်ားေလးေတြက တခ်ိဳ႕ကဟိုေပၚဒီေပၚ ဝတ္တာကို သေဘာက်တဲ့သူရွိသလို တခ်ိဳ႕ကဘာမွမေပၚဘဲ လံုလံုျခံဳျခံဳဝတ္တာကို သေဘာက်တဲ့ သူေတြလည္းရွိတယ္ဟ နင္ေရာငါေရာ50%စီပါဟာ လို႔ ျပန္ေျပာတတ္ ပါတယ္ (ကဲ..ဒီPost ေလးဖတ္မိတဲ့ အမ်ိဳးသားမ်ား ေျဖေပးခဲ့ၾကပါ သူေျပာတာဟုတ္လားလို႕..:P)..၊။

အစားအေသာက္နဲဲ႔ ပတ္သက္ရင္ေတာ့ ႀကိဳက္တာျခင္းတူပါတယ္ သူေရာက်မေရာ. Pizza မႀကိဳက္ဘူး
MCdonalds kfc မႀကိဳက္ပါဘူး hotpot ႀကိဳက္တာျခင္းတူပါတယ္ hotpot စားရင္သူကပုဇြန္မစားဘဲ
က်မကိုဘဲေပးပါတယ္ က်မႀကိဳက္မွန္းသိလို႔ပါ (ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့သူငယ္ခ်င္းပါ) က်မကသူ႔ အတြက္
ေကာ္ဖီစပ္ေပးေနၾကပါ က်မဘာသာ စိတ္ကူးတည့္ရာ ေလွ်ာက္ထည့္ထားတဲ့ ေကာ္ဖီကိုသူႀကိဳက္ပါတယ္
အႀကိဳက္ခ်င္းေတြ တူသည္ျဖစ္ေစ မတူသည္ျဖစ္ေစ က်မတို႕နွစ္ေယာက္ သူငယ္ခ်င္းေတြပါ က်မဒီနိုင္ငံ
ေရာက္ၿပီး ပထမဆံုးသူငယ္ခ်င္း ကသူပါဘဲ အရင္းနွီးဆံုး သူငယ္ခ်င္းကလဲ သူပါဘဲ......။။။။

က်မတေန႔ ျမန္မာျပည္ျပန္တဲ့အခါ ေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရပါလိမ့္မယ္ က်မဘဝမွာသူ႔ လိုသူငယ္ခ်င္း
ေနာက္ထပ္ တေယာက္ရဖို႔ ဆိုတာမေသခ်ာပါဘူး သူအရင္က်မကိုထားခဲ့မလား က်မကဘဲသူ႔ ကိုခြဲခဲ့ရမလား
မေသခ်ာလွတဲ့ အနာဂတ္ကို မမွန္းဆခ်င္ပါဘူး က်မဘယ္ေနရာဘဲ ေရာက္ေနေန သူဘယ္ေနရာဘဲ
ေရာက္ေနေန သူဟာက်မအတြက္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးသူငယ္ခ်င္းပါ ။သူ႕အတြက္လည္း က်မအေကာင္းဆံုး
သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ေအာင္ ေနမွာပါ တကယ္လို႔မ်ား က်မတို႔နွစ္ေယာက္ အခ်ိန္တန္ အိမ္ျပန္လို႔ ခြဲၾကတဲ့အခါမွာ
သူ႔ရင္ထဲမွာ က်မပံုရိပ္ေလး ရွိေနမယ္ထင္ပါတယ္ က်မရင္ထဲမွာလည္း သူ႔ပံုရိပ္ေလး ထင္က်န္ေနမွာပါ..။။
(မွန္ကန္ေသာ စကားပါ အဲဒီပံုရိပ္ေလးက တသက္လံုး အတြက္ပါ...) ။။။။။

က်မရဲ့သူငယ္ခ်င္းေလး 氏辛သို႕အမွတ္တရျဖစ္ပါေစ...။။

(19.10.2010 AM 3:37)

13 comments:

အရိပ္ေလး on 20 October 2010 at 00:35 said...

က်မကိုနားလည္စြာနဲ႔သူ႔ ရင္ခြင္မွာက်မကိုေပးငိုခဲ့ပါတယ္ က်မတရုတ္လို ဗလံုးဗေထြးေျပာတဲ့စကားေတြ
သူနားလည္လား မလည္လာ...။
အဲဒီေနရာေလးေရာက္ေတာ့ ဆုိ႔သြားတယ္ ဆက္ဖတ္လုိ႔မရေတာ့ဘူး.။
ေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္ဖတ္တယ္..အရိပ္လဲ အဲလုိသူငယ္ခ်င္းေလးေတာ့လုိခ်င္သား..ျဖစ္လဲျဖစ္ခ်င္သားေပါ့..။
ဗီယက္နမ္လုိမ်ား အရိပ္လဲ ေျပာတတ္ပါတယ္ေနာ္.. anh yeu em nhieu lam..။ အဲဒါ i love u ပဲ..။ ဟုတ္တယ္ဟုတ္..။
သူငယ္ခ်င္းေလး၂ေယာက္ ထာ၀ရမခြဲပဲဆုေပးခ်င္ေပမယ့္...လည္းေလ။

Anonymous said...

လြတ္လပ္ျခင္း ပြင့္လင္းျခင္းေတြ...ဒီႀကိဳးေတြနဲ ့
ကၽြန္ေတာ္တို ့လည္ပတ္ေနၾကတာပါ ...

(ႀကိဳက္တဲ့သူေတြက ၾကံဖန္ကိုႀကိဳက္တာပါ ညီမေရ ..
ကိုယ္ေတြ ့ပါဗ်ာ ..) :P

ခင္မင္လွ်က္
အုပ္ႀကီး

ျမတ္မြန္ on 20 October 2010 at 05:22 said...

သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေလးေတြနဲ႔မ်ားမ်ားေတြ႔ပါေစ နက္ေရ..။

Anonymous said...

မိတ္ေဆြစစ္/မွန္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းမ်ားႏွင့္သာ ဘ၀တစ္သက္လံုးဆံုေတြပါေစလို႕
ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းေရ

ခင္မင္စြာျဖင့္
ညအလကၤာ

ျမစ္က်ဳိးအင္း on 20 October 2010 at 09:33 said...

က်ေနာ္လည္း ျမန္မာျပည္က လာတာပါပဲ
သိပ္မပါတ္သတ္ခ်င္လုိ႔ အလုပ္ခ်ိန္ျပင္ပမွာ အိမ္ျပင္ကို ထြက္ခဲပါတယ္။

မိတ္ေဆြစစ္ရဖို႔ဆိုတာ ၂ ေယာက္လံုး ေပးတာ မွန္ေနဖို႔ လိုမယ္ထင္ပါတယ္။ တေယာက္က မွန္ျပီး တစ္ေယာက္က မွားေနလဲ ေရရွည္ မိတ္ေဆြ ျဖစ္လာမယ္ မထင္ပါဘူး။

သဒၶါလိႈင္း on 20 October 2010 at 15:12 said...

နယ္ေျမမတူတဲ့ေဒသေတြကလူေတြလည္း တကယ္စစ္မွန္တဲ့
စိတ္ထားေကာင္းေလးသာရိွခဲ့မယ္ဆိုရင္ ပြင့္လင္းေဖၚေရြတဲ့
ရင္းႏွီးမႈမ်ိဳးနဲ႔ ခ်စ္ခင္စရာေကာင္းတဲ့..သံေယာဇဥ္ေတြရစ္ပတ္
လို႔ ခိုင္ၿမဲတဲ့ခင္မင္မႈကိုရမွာပါေနာ္..။ အင္းးးးးးးး ဘယ္သူ
မဆို တေန႔ေန႔တခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ ခဲြခြါရအုံးမွာပဲ..။
ခင္မင္စြာ
သဒၶါ

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) on 20 October 2010 at 16:50 said...

ျမန္မာျပည္က လာတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေလးေတြနဲ႕ မဆံုျဖစ္ေသးလုိ႕ျဖစ္မွာပါ ညီမေလးရယ္။
တစ္ေန႕ေန႕ေတာ႕ ဆံုျဖစ္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ေနာ္။
မိတ္ေဆြေကာင္း၊ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းဆိုတာ လူတိုင္းအတြက္ တကယ္ကို လိုအပ္ပါတယ္.. အဲဒီလို မရွိတဲ႕သူေတြအဖို႕ အထီးက်န္လြန္းျပီး ပ်င္းရိဖြယ္ေကာင္းလွပါတယ္..

ဖိုးၾကယ္ on 20 October 2010 at 19:53 said...

သူငယ္ခ်င္းသံေယာဇဥ္အဖြဲ႕ေလးကိုခံစားသြားပါတယ္။ ဘယ္တတ္ႏိုင္မလဲေနာ္ တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ ခြဲခြာရမယ္ေပါ့။ အတူရွိေနစဥ္မွာ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ နားလည္စာနာ ေထာက္ထားၾကျပီး ခင္သြားဖို႔ပဲရွိတာေပါ့ေနာ္ ။

ခင္တဲ့( ဖိုးၾကယ္ )

ချစ်သူမောင် on 21 October 2010 at 02:47 said...

ဒီနိုင္ငံမွာရွိတဲျ့မန္မာ အခ်င္းခ်င္းက တေယာက္ကိုတေယာက္ အဆင္းတြန္းေနၾကပါ အလုပ္တူရင္ပိုဆိုးပါတယ္ေလ ေျပာရရင္ ျမန္မာျပည္ကလာတယ္ ဆိုတိုင္းယံုလိုက္လို႕မရပါဘူး က်မကိုယ္ေတြ႕ ေနာ္က်မခံစားခဲ့ဖူးတယ္အဲကတည္းက ျမန္မာျပည္က လာတယ္ဆိုရင္ ယံုယံုၾကည္ၾကည္ မေပါင္းရဲတာအမွန္ပါ

USတို႔ ဂ်ပန္တို႔မွာလည္းလြန္ခဲ႕တဲ႕၁၈ ႏွစ္ေလာက္တည္းကတူတူပါပဲအေဒၚေရ

blackcoffee on 24 October 2010 at 14:26 said...

သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေလးရထားတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာလဲ အဒီလို သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ရွိတယ္။ အခုေတာ့ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို အရင္ခြဲသြားျပီေလ။ ကၽြန္ေတာ္လဲဘလက္ကို အားက်ျပီး သူ ့အေၾကာင္းေလး ပိုစ့္ေရးဦးမယ္။

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး on 25 October 2010 at 18:29 said...

သူငယ္ခ်င္းေကာင္း ရဖို႕ ဒီေခတ္မွာ သိပ္မလြယ္ေတာ႔သလိုပဲ...
ေလာေလာဆယ္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းလို႕ သတ္မွတ္ယံုႀကည္ထားရတဲ႔ မိန္းခေလးတေယာက္ရဲ႕ ေစာ္ကားတာကို ခံေနရလို႕ စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ေနရတဲ႔အခ်ိန္...ဒီပို႕စ္ေလးကို ဖတ္မိသြားတယ္..

လသာည on 27 October 2010 at 16:36 said...

တို႔မွာလည္း ရိုစ္လိုမ်ိဳးပဲ ခင္မိသြားတဲ့ ထိုင္းေကာင္မေလး သူငယ္ခ်င္း ရွိတယ္.. ။ (ျမန္မာသူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ရွိပါတယ္)

ေရွးေရစက္လို႔ ဆိုရမလား တအားခင္သြားတယ္..။
ရိုစ္ေလးလည္း သူေလးလို သူငယ္ခ်င္းရတာ တကယ္ေတာ့ ကံတအားေကာင္းတယ္ေနာ္။ ေရွ႔ဆက္ျပီးလည္း ကံေကာင္းပါေစ...

(ဟိုရက္ကလာေတာ့ ဒီပိုစ္ကို ဖြင့္မရလို႔ အခုမွ ေတြ႔တယ္) ကြန္ပ်ဴတာေၾကာင့္ ထင္ပါရဲ့..

ူKoSoe on 30 June 2011 at 06:36 said...

19.10.2010 က ဒီပို႔စ္ေလးကိုတင္ထားခဲ့တာပဲ
ေတာ္ေတာ္ ၾကာသြားခဲ့ၿပီေနာ္ အခ်ိန္ေတြက ဘာမွ မၾကာလိုက္သလိုပဲ အစ္မ နဲ႔ ခင္ခဲ့တာေတာင္ တစ္ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္ ဒီပို႔စ္ ရဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးကလည္း “အမွတ္တရပံုရိပ္တစ္ခု” တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္လည္း အမွတ္ရ ပံုရိပ္တစ္ခုျဖစ္ခဲ့ပါတယ္

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei