31 July 2011

က်မရဲ႕အျဖဴေရာင္နတ္သမီးေလး

Posted by blackroze at Sunday, July 31, 2011
က်မအခုတေလာ...သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြအေပၚတာဝန္မေက်သလိုျဖစ္မိပါတယ္ စိတ္ထဲမွာလည္း အလြမ္းေတြနဲ႕ ျပည့္နွက္ေနတဲ့ အခ်ိန္ကာလတခုျဖစ္လို႕ေနပါတယ္။ က်မကိုတက္ဂ္ပို႕ေလး ေရးခိုင္းထားေပမဲ့လည္း ခုခ်ိန္ထိေအာင္ မေရးျဖစ္ေသးပါဘူး.။ အဲဒီအတြက္ညီမေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..
အခုလည္းမရဲ႕ ဘေလာ့ေလးအတြက္ေရးဖို႕လည္း ေနာက္က်ျပန္တယ္ မရယ္.. ညီမကိုနားလည္ေပးပါလို႕ေနာ္.....

က်မရဲ႕နတ္သမီးေလးကေတာ့ တျခားသူမဟုတ္ပါဘူး။ အားလံုးကအျဖဴေရာင္နတ္သမီးလို႕ သိၾကတဲ့ အမနမ္းမဝပါဘဲ..က်မနဲ႕ နတ္သမီးေလးနဲ႕ဘယ္လိုစသိခဲ့လဲလို႕ ေသခ်ာမမွတ္မိေတာ့ပါဘူး...အမွန္ကန္ဆံုး
ေျပာျပတာပါ.. က်မနတ္သမီးေလးရဲ႕ Blog ကိုစေရာက္သြားခ်င္း.. သတိထားမိတာက ျမန္မာဝတ္စံုေလးနဲ႕ အ၇မ္းလွတဲ့ နတ္သမီးေလးပါလား ဆိုတာပါဘဲ ။ က်မအဲဒီပံုေလးေတြအၾကာႀကီး ၾကည့္ေနခဲ့ပါတယ္္ ။ ေနာက္ျပီးေတာ့ ျမန္မာဝတ္စံုေလးနဲ႕ အရမ္းလွတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ေကာမက္ေလးေရးေပးခဲ့ပါတယ္။ေနာက္ပိုင္းေတာ့ နတ္သမီးေလးစီကိုမၾကာမၾကာသြားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ ။
က်မစီကို နတ္သမီးေလးကလည္း ျပန္လာလည္ခဲ့ပါတယ္ ။ က်မကသူမ်ားေတြလို စာေရးမေကာင္းပါဘူး။ ေနာက္ျပီး က်မခံစားမိတာေလးေတြကိုဘဲ ေရးတဲ့သူမို႕ က်မေရးတဲ့စာေတြကို စိတ္ရွည္စြာနဲ႕ လာဖတ္ေပးတဲ့ သူေတြထဲမွာက်မရဲ႕နတ္သမီးေလးလည္း ပါဝင္ခဲ့ပါတယ္ ။နတ္သမီးေလးက သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ ေမြးေန႕ပြဲေတြကိုလည္း အျမဲတမ္းတာဝန္ယူက်င္းပေပးတဲ့ သူပါ ။က်မရဲ႕ေမြးေန႕ေလး ကိုလည္းလုပ္ေပးရမယ္ေနာ္လို႕...က်မနတ္သမီးေလးကိုေျပာဖူးပါတယ္ ။ နတ္သမီးေလးကခ်က္ခ်င္းဘဲ ေမြးရက္နဲ႕ေမြးလ ေလးသာေျပာထား ။ေမြးေန႕ေရာက္ရင္ ေမြးေန႕ပြဲေလး ကိုလုပ္ေပးမယ္လို႕ အေၾကာင္းျပန္လာပါတယ္။က်မရဲ႕နတ္သမီးေလးက အဲလိုမ်ိဳးသူငယ္ခ်င္းေတြအေပၚကို တာဝန္ေက်ျပီး
ခ်စ္တတ္တဲ့ နတ္သမီးေလးပါ....က်မနဲ႕နတ္သမီးေလးတခါမွ gtalk မွာစကားမေျပာဖူးပါဘူး။ဒါေပမဲ့ က်မစိတ္ထဲမွာခံစားျပီး ၾကားေယာင္လို႕ရပါတယ္....နတ္သမီးေလးရဲ႕ အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြကိုေပါ့....။။
က်မနတ္သမီးေလးနဲ႕ ခင္မင္မိတာမၾကာေသးပါဘူး။ဒါေပမဲ့စိတ္ထဲမွာ ခန္႕မွန္းလို႕ရေနပါတယ္ ။
နတ္သမီးေလးရဲ႕ ျဖဴစင္တဲ့စိတ္ဓါတ္ေလးကိုပါ ။။အျဖဴေရာင္နတ္သမီး ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးနဲ႕
လိုက္ဖက္လွပါတယ္။ တကယ္ကို အျဖဴေရာင္နတ္သမီးေလးပါဘဲ.....

ျဖဴစင္မႈေတြလြမ္းျခံဳ
ေအးျမတဲ့အျပံဳးေလးပိုင္ရွင္
က်မရဲ႕ နတ္သမီးေလးေရ... က်မတို႕နွစ္ေယာက္တေယာက္နဲ႕တေယာက္မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္
မေတြ႕ဖူးၾကေသးေပမဲ့ က်မရဲ႕ အျဖဴေရာင္နတ္သမီးေလးကို က်မအျမဲတမ္းခ်စ္ေနမယ္ေနာ္..
အမွတ္မထင္ ခင္မင္သိကြ်မ္းခဲ့ရေပမဲ့ နတ္သမီးေလးက က်မရဲ႕ အမွတ္တရ ပံုရိပ္ေလးတခုပါဘဲေနာ္...။


နတ္သမီးေလးကို ခ်စ္တဲ့ .... blackroze

5 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ on 31 July 2011 at 03:47 said...

နတ္သမီးေလးကုိခ်စ္တဲ႔ .....blackroze
blackroze .....ကုိခ်စ္တဲ႔ jasmine လာေရာက္ဖတ္ေနပါတယ္ရွင္။

blackroze on 31 July 2011 at 03:48 said...

jasmine ကိုလည္း blackroze ကခ်စ္ပါတယ္ေနာ္..

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) on 31 July 2011 at 04:13 said...

တစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ကုိခ်စ္ ေနာက္တစ္ေယာက္ကလဲ အဲဒီတစ္ေယာက္ကုိ ျပန္ခ်စ္... အင္း...အဲဒီလုိ ခ်စ္ေနၾကေတာ့.. ဒီက သူႀကီးမင္းက ဘယ္သူ႔ကုိ သြားခ်စ္ရေတာ့မွာလဲ။ ဟာ ဟ။

အားလုံးအဆင္ေျပၾကပါေစ။

ခင္မင္လ်က္

အၿဖဴေရာင္နတ္သမီး on 31 July 2011 at 06:22 said...

အမွတ္တရ.. တကူးတက အေလးနက္ထားၿပီး ေရးေပးတဲ့ Roze ေလးကိုလည္း အမနတ္သမီးက အရမ္းခ်စ္ပါသတဲ့ကြယ္..။
ေက်းဇူးလည္း အရမ္းကို တင္မိပါတယ္..။
ၾကည္ႏူးတယ္ဆိုရင္ ပိုမွန္မလားပဲ...
Rozeေလးရဲ႕ ေမြးေန႔ေလးေျပာထားအံုးေလ... လုပ္ေပးရေအာင္လို႔ပါ...။

ေတာက္ပၾကယ္စင္ on 31 July 2011 at 19:05 said...

ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္ ျမန္မာ၀တ္စုံေလးနဲ႔ အရမ္းကို လွေနၿပီး နာမည္နဲ႔လုိက္ေအာင္ စိတ္ဓာတ္ေတြ၊ အေျပာအဆုိေတြ၊ အေနအထုိင္ေတြလည္း ျဖဴစင္လွပါတယ္။ က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ Roze ေလးေရ။ အေရာက္ေနာက္က်သြားတယ္။ အဲဒီအတြက္ ခြင့္လႊတ္ပါလုိ႔...

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei