30 June 2010

မအုန္း

Posted by blackroze at Wednesday, June 30, 2010
ကမာၻဖလားပြဲစကန္ကတည္းကက်မမအုန္းအေၾကာင္းေရးမယ္လို႕စိတ္ကူးထားတာပါ...
က်မေလးငါးတန္းေလာက္တုန္းကက်မတို႕အိမ္မွာ.....မအုန္းဆိုတဲ႕အမႀကီးတေယာက္ရွိပါတယ္....
သူကအဲဒီအခ်ိန္
တုန္းကအသက္26...27...ေလာက္ရွိေနပါၿပီ...က်မတို႕ကေတာ့မအုန္းလို႕ဘဲေခၚၾကပါတယ္..
မအုန္းကရုပ္မေခ်ာေပမဲ႕
စိတ္သေဘာအရမ္းျဖဴပါတယ္...စကားေျပာပြင့္လင္းပါတယ္...က်မညဘက္စာက်က္တိုင္းက်မအတြက္
ေကာ္ဖီတခြက္ေဖ်ာ္ေပးေနၾကပါ...က်မလဲအဲဒီကထဲကညဘက္ေတြေကာ္ဖီေသာက္တတ္တာ
အက်င့္ျဖစ္ခဲ႔ပါတယ္..ခုဆို...က်မညဘက္
အလုပ္ကျပန္လာလို႕ေကာ္ဖီေဖ်ာ္တိုင္းတခါတရံမွာ...မအုန္းကိုသတိရသြားမိတတ္ပါတယ္..
မအုန္းတေယာက္ဘယ္ေနရာမ်ားေရာက္ေနမလဲ..ဘာေတြမ်ားလုပ္ေနမလဲ..
အိမ္ေထာင္ေတြဘာေတြက်ၿပီးသားသမီးဘယ္နွစ္ေယာက္မ်ားရေနၿပီလဲ..
ဆိုၿပီးေတာ့ပါ...ခုဆိုမအုန္းတေယာက္အသက္40ေက်ာ္ေလာက္ေရာေပါ့..

အိမ္မွာသူနဲ႕က်မနဲ႕ကအတည္႕ဆံုးပါဘဲ...သူကေတာ့အားလံုးနဲ႕တည္႕ပါတယ္..က်မကက်န္တဲ႕သူေတြနဲ႕
မတည္႕တာပါ...အဲေတာ့မအုန္းကက်မရဲ႕အမအရင္းတေယာက္လိုျဖစ္လာပါတယ္...
က်မရဲ႕ရင္ဖြင္႕ရာလည္းျဖစ္ခဲ႕ပါတယ္..တကယ္လည္းက်မသူ႕ကိုခင္တြယ္ခဲ႕တာပါ...
.ညဘက္ေတြမအိပ္ခင္..သူနဲ႕က်မဟိုဘက္ျခင္ေထာင္
ဒီဘက္ျခင္ေထာင္စကားလွမ္းေျပာေနၾကပါ...သူကစကားေျပာရင္က်မတို႕ကိုမင္းနဲ႕ငါနဲ႕ေျပာတတ္ပါတယ္..
ေဘာလံုးပြဲလည္းဝါသနာပါပါတယ္....မွတ္မွတ္ရရေပါ့....အဲတုန္းက1994..ကမာၻဖလားပြဲနဲ႕ဆံုေနတာေပါ့.....
ေဘာလံုးပြဲေတြလာေတာ့....တူတူအားေပးၾကတာေပါ့...အီတလီအသင္းကိုအားေပးေတာ့လဲတူတူပါဘဲ.....
မအုန္းကအီတလီအသင္းက...
ဘာတီ(နံပါတ္4လား...14လား...က်မေသခ်ာမမွတ္မိေတာ့ပါဘူး)ကိုအရမ္းႀကိဳက္ပါတယ္...
အီတလီအသင္းကလဲအဲဒီအခ်ိန္တုန္းကအုပ္စုကေနဖိုင္နယ္ထိတက္သြားေတာ့....ၾကည္႕လိုက္ရတဲ့
ပြဲေတြကအမ်ားႀကီးပါဘဲ...က်မကအဲတုန္းကဘက္ဂီယိုႀကိဳက္တာေပါ့...မအုန္းကဘာတီကိုႀကိဳက္တာပါ....

ေဘာလံုးပြဲေတြကမ်ားေသာအားျဖင့္ညပိုင္းေတြလာတတ္တာမ်ားတယ္ေလ.....ညပိုင္းေတြဆိုရင္လည္းသူဘဲ
က်မကိုေဘာလံုးပြဲၾကည္႔ဖို႕ေခၚနိုးတတ္တာပါ...မအုန္းေရ...မအုန္းဘဲေစာင့္ေနေနာ္...ေဘာပြဲလာမွသမီးကို
လာေခၚနိုးဆိုၿပီး...မလာမခ်င္းသူဘဲေစာင့္ေနတတ္ပါတယ္......က်မအတြက္သိုးေမြးအေႏြးထည္ေတြ...
လူႀကီးေတြအတြက္ဘုရားရွိခိုးရင္သံုးဖို႕တဘက္ေတြမအုန္းဘဲထိုးေပးတာပါ..ညဘက္ေတြသူအဲဒါေတြ
လုပ္၇င္းနဲ႕ေဘာပြဲမလာမခ်င္းဇြဲေကာင္းေကာင္းနဲ႕ေစာင့္ေနတာပါ...ေဘာလံုးပြဲလာတာနဲ႕က်မကိုလာနိုး....
နွစ္ေယာက္သားတိုးတိုးႀကိတ္ႀကိတ္နဲ႕အားေပးၾကတာပါ..အီတလီဂိုးသြင္းလိုက္ရင္နွစ္ေယာက္သား....
အသံမျမည္ေအာင္လက္ခုပ္ေတြတီးနဲ႕...အဲတုန္းကအရမ္းကိုေပ်ာ္ခဲ႕ၾကတာေလ.....ေနာက္ဆံုးဖိုင္နယ္မွာ
ဘရာဇီးနဲ႕အီတလီေတြ႕ေတာ့......မိနစ္90...သေရ.....အခ်ိန္ပိုမိနစ္30....သေရ...ေနာက္ဆံုးပင္နယ္တီ
အထိေရာက္လာပါေလေရာ...အီတလီပင္နယ္တီကန္ေတာ့..က်မေရာသူေရာမၾကည္႕ရဲပါဘူး...ဘက္ဂီယို
ကန္လိုက္တဲ႕ပင္နယ္တီလဲလြဲသြားေရာ.....နွစ္ေယာက္သား...ဟာ...ခနဲထေအာ္လိုက္တာ...
အိမ္ကအဘြားတို႕လူႀကီးေတြေတာင္နိုးသြားပါေရာ....အဲဒီညကအီတလီရံႈးသြားပါတယ္.....
က်မေရာသူေရာ...စိတ္မေကာင္းျဖစ္လို႕
ငိုလိုက္ရတာေလ.....မင္း..ဘက္ဂီယိုကန္လိုက္တဲ႕ေဘာလံုးသာဝင္သြားရင္အီတလီနိုင္မွာကြ...
ခုုေတာ့သူကန္တာမဝင္လို႕ရံႈးရတာဆိုၿပီးက်မကိုပြစိပြစိလုပ္ပါေလေရာ......ေနာက္ေန႕ေတြေဘာလံုးပြဲ
သာၿပီးသြားတယ္...က်မနဲ႕သူကေတာ့ေဘာလံုးပြဲအေၾကာင္းေျပာရတာမၿပီးေသးပါဘူူး...
.ေနာက္ဆံုးအိိမ္ကလူႀကီးေတြကေဘာလံုးပြဲအေၾကာင္းထပ္မျငင္းၾကနဲ႕ေတာ့ဆိုမွ
နွစ္ေယာက္သားျငိမ္သြားၾကတာပါ...
ဒါေပမဲ႕နွစ္ေယာက္စလံုးက
အဲဒီကထဲကေနာက္တခါကမာၻဖလားဆိုရင္အီတလီဘဲအားေပးမယ္ဆိုၿပီး.
.အီတလီပရိတ္သတ္အျဖစ္ခံယူလိုက္ၾကပါၿပီ ။

မအုန္းက်မတို႕အိမ္မွာတနွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ထင္ပါတယ္ေနသြားတယ္...ေနာက္ေတာ့သူ႕အိမ္မွာ
သူ႕အေဒၚတေယာက္ျပည္ကေနလာတယ္တဲ႕..သူ႕ကိုလဲျပန္လာခဲ႕ဖို႕လာေခၚတယ္..ေစ်းေရာင္းမယ္
ဆိုၿပီးေတာ့ပါ......မအုန္းလဲအိမ္ကလူႀကီးေတြကိုသူျပန္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ႕အေၾကာင္းေျပာပါတယ္....
လူႀကီးေတြကေတာ့အခုအလုပ္ထက္စာရင္္ေစ်းေရာင္းတာကပိုေကာင္းတယ္...လိမ္လိမ္မာမာေန...
ဆိုၿပီးျပန္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္

မအုန္းျပန္ေတာ့မယ္ဆိုေတာ့က်မတကယ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ႕ရပါတယ္....
မအုန္းရာ..မျပန္ပါနဲ႕လားဆိုေတာ့သူကက်မကို...မင္းငယ္ေသးတယ္...ဘဝအေၾကာင္းေသခ်ာမသိေသးဘူး...
လူဆိုတာဒီလိုဘဲေတြ႕လိုက္
ဆံုလိုက္...ႀကံဳလိုက္..ကြဲလိုက္..နဲ႕သံသရာလည္ေနတာ...ငါမင္းကိုသတိရေနမွာပါတဲ႕...
မအုန္းကမျပန္ခင္မွာက်မကို
သိုးေမြးထိုးတာသင္ေပးသြားပါတယ္....မင္းဒါကိုတတ္ေအာင္သင္...ဒါကငါေပးတဲ႕လက္ေဆာင္ဘဲတဲ႕....
သူျပန္သြားၿပီးတဲ႕ေနာက္ပိုင္းအိမ္ကထို္းခိုင္းခ်င္တာမွန္သမွ်..က်မကိုဘဲ..မအုန္းတပည္႕ဆိုၿပီး..
တာဝန္ေပးေတာ့ပါဘဲခုေတာ့လည္း...အလုပ္တဘက္နဲ႕အခ်ိန္မေပးနိုင္ေတာ့လို႕..
သိုုးေမြးအက်ီေတြလဲမထိုးျဖစ္ေတာ့ပါဘူး...
မအုန္းက်မကိုထိုးေပးခဲ႕တဲ႕ေခါင္းစည္းႀကိဳးေတြ....စြယ္တာေတြ.....က်မသိမ္းထားဆဲပါ
အမွတ္တရအေနနဲ႕ေပါ့ေလ...မအုန္းမျပန္ခင္ညက..မအုန္းကို..က်မဓါတ္ပံုေလး..အမွတ္တရဆိုၿပီး...
ဓါတ္ပံုေနာက္မွာ...""မအုန္း..သမီးကိုအျမဲသတိရေနေနာ္..""ဆိုၿပီးစာေလးလဲေရးေပးလိုက္ပါတယ္...

ေနာက္တေန႕..က်မေက်ာင္းကျပန္လာေတာ့မအုန္းမရွိေတာ့ပါဘူး...ျပန္သြားပါၿပီ..
ခါတိုင္းဆိုက်မေက်ာင္းကျပန္လာတာနဲ႕
မအုန္းက..ျပန္လာၿပီလား..ဒီေန႕ေက်ာင္းကအေၾကာင္းေတြေျပာျပပါဦး..ဆိုၿပီး..က်မထမင္းဗူးေဆးေနရင္..
သူကလဲေဘးနားမွာဆန္ေဆးရင္းဘဲျဖစ္ျဖစ္...ဟင္းေတြေႏြးရင္းနဲ႕ဘဲျဖစ္ျဖစ္..က်မနဲ႕စကားေတြေျပာေနၾကပါ...
အဲဒီေန႕ကက်မထမင္းဗူးေဆးရင္းနဲ႕မအုန္းကိုသတိရလို႕ငိုခဲ႕ရပါတယ္....ညဘက္က်မစာက်က္ေတာ့မွ...
က်မစားပြဲမွာ..ေဘာပင္ေတြခဲတံေတြထည္႕တဲ႕ခြက္နဲ႕စာတေစာင္ဖိထားတာသြားေတြ႕ပါတယ္...
မအုန္းက်မကိုေရးခဲ႕တဲ႕စာပါ...စာထဲမွာေတာ့ေထြေထြထူးထူးမေရးထားပါဘူး..
သူက်မကိုသတိရေနမဲ႕အေၾကာင္း..က်မကိုစာႀကိဳးစားဖို႕..လူႀကီးေတြကို
အရြဲ႕မတိုက္ဖို႕...ေနာက္ၿပီးသူ႕လိပ္စာေလးလဲေရးေပးခဲ႕ပါတယ္..(ေရႊျပည္သာမွာပါ)..စာထဲမွာေနာက္ဆံုးမွာ
ေရးထားတာေလးက...""ငါကဘဝသမား..ရုန္းကန္လႈပ္ရွားေနရတဲ႕သူဆိုေတာ့..
မင္းကိုအခ်ိန္ျပည္႕သတိမရရင္ေတာင္မွ
ကမာၻဖလားပြဲလာတဲ႕အခ်ိန္ေတာ့..မင္းကိုသတိရေနမွာအေသအခ်ာဘဲတဲ႕""...

အခုကမာၻဖလားပြဲလာေနတယ္..မအုန္းက်မကိုသတိရေနပါ့မလား...သူသတိရမရဆိုတာက်မမသိေတာ့ပါဘူး....
ဒါေပမဲ႕က်မေတာ့...သူ႕ကိုသတိရေနမိပါတယ္..သူေျပာခဲ႕သလိုက်မလဲအခုဆိုရင္သူမ်ားနိုင္ငံမွာ
ရုန္းကန္လႈပ္ရွားေနရတာပါ သူကိုအခ်ိန္ျပည္႕သတိရမေနေတာ့ပါဘူး...
ဒါေပမဲ့တိုက္ဆိုင္မႈ႕ေတြရွိတိုင္း..သတိရမိတတ္ပါတယ္...
အခုလိုမ်ိဳးကမာၻဖလားကန္တဲ႕အခ်ိန္တိုင္းေတာ့..ရင္ထဲမွာျပင္းျပင္းရွရွကုိသတိရမိတာပါ...
အခုဆို16နွစ္ေတာင္ၾကာခဲ႕ပါၿပီ ။တျခားအခ်ိန္ေတြမွာေမ႕ေနတတ္ေပမဲ႕...
ကမာၻဖလားဆိုတာနဲ႕သူ႕ကိုခ်က္ခ်င္းဘဲသတိရသြားမိတာပါဘဲ
ေဘာလံုးပြဲေတြၿပီးသြားေတာ့လည္း..98တုန္းကေပါ့..စိတ္ထဲကေန..မအုန္းေရ...ဒီနွစ္ေတာ့..
အီတလီကသြားျပန္ၿပီကြာ..
2002တုန္းကလဲ..မအုန္းေရ..ဒီနွစ္လဲမရေသးဘူးဟ...ဆိုၿပီးစိတ္ထဲကေနတိုင္တည္ၿပီးေျပာမိပါတယ္...
2006မွာေတာ့...က်မနဲ႕မအုန္းအားေပးတဲ႕အီတလီကဖလားရခဲ႕ပါတယ္..
အဲဒီတုန္းကက်မတခါငိုခဲ႕မိပါတယ္....
အီတလီဖလားရသြားတာေရာ..က်မတစိုက္မတ္မတ္အားေပးခဲ႕တဲ႕အသင္းေအာင္ျမင္မႈ႕ရတဲ႕အခ်ိန္မွာ..
က်မၾကည္႔ခြင့္မရခဲ့တာကိုပါ...ျမန္မာဆိုင္ကေနဝယ္လာတဲ႕အားကစားဂ်ာနယ္မွာ..
အီတလီဖလားရသြားတဲ့အေၾကာင္း
ေရးထားတာေလးကို..အခန္းထဲမွာဖတ္ၿပီး..စိတ္ထဲကေနမအုန္းကိုေျပာမိပါတယ္..
မအုန္းေရ..ဒီနွစ္ေတာ့က်မတို႕
အီတလီေရႊေဘာလံုးႀကီးရၿပီဟ...ဆိုၿပီးေတာ့ပါ...

တကယ္လို႕မ်ားအခြင့္ရွိခဲ႕ရင္ေလ..က်မမအုန္းနဲ႕တူတူအီတလီကန္တဲ႕ပြဲေလးၾကည္႔ခ်င္ပါေသးတယ္..
မျဖစ္နိုင္ဘူးဆိုတာသိေနေပမဲ႕ေတြးမိတာေလးပါ..အခုေတာ့အီတလီအသင္းမွာ...
က်မရဲ႕ဘက္ဂီယိုေရာ...မအုန္းရဲ႕ဘာတီေရာ..မရွိေတာ့ပါဘူး..ဒါေပမဲ႕က်မတို႕ရဲ႕ခံစားမႈ႕ေတြ..
အျဖစ္အပ်က္ေတြကပံုရိပ္ေတြအေနနဲ႕ထင္က်န္ခဲ႕ပါတယ္..အခုကမာၻဖလားပြဲေတြကန္ေနပါတယ္...
က်မမအုန္းကိုသတိရေနမိပါတယ္...က်မနဲ႕မအုန္းရဲ႕အီတလီကေတာ့..အုပ္စုကေနထြက္သြားပါၿပီ..
က်မစိတ္ထဲကေနမအုန္းကိုတိုင္တည္ၿပီးေျပာမိပါတယ္..
မအုန္းေရ...ဒီနွစ္ေတာ့က်မတို႕ရဲ႕အီတလီအုပ္စုေနထြက္သြားရတယ္..ဆိုၿပီးေတာ့ပါ.....
မအုန္းေရ..က်မ2014..က်ရင္လည္းသတိရမိဦးမွာပါ....
ကံၾကမၼာကခြင့္ေပးမယ္ဆိုရင္တခါေလာက္ေတာ့မအုန္းနဲ႕
ျပန္ေတြ႕ခ်င္ပါေသးတယ္...က်မသတိရေနပါတယ္မအုန္းေရ.....။။။။။။။


(မအုန္းေပးခဲ႔ဖူးတဲ႕လိပ္စာအတိုင္း..က်မ10တန္းနွစ္မွာ..အမတေယာက္နဲ႕တူတူသြားရွာဖူးတယ္
ဒါေပမဲ႕မအုန္းတို႕မရွိေတာ့ဘူး...က်မရွာမေတြ႕ခဲ႕ပါဘူး..ေရစက္ကဒီေလာက္ဘဲပါတယ္ထင္ပါရဲ႕ေလ..)

{30.6.2010 ..WED .. AM 2:20}

17 comments:

ျမစ္က်ဳိးအင္း on 30 June 2010 at 03:29 said...

တိုးတိုးေဖာ္ တိုင္ပင္ဖက္ ဆိုတာ ဒီလိုမ်ဳိးကို ေခၚတာေလ
ဒါေၾကာင့္ သတိတရ ျဖစ္ေနတာေပါ့။ ဒီႏွစ္ေတာ့ အီတလီ ေစာေစာထြက္သြားလို႔ ၾကာၾကာသတိရေနပါ့မလား မသိဘူးေနာ္။

(ဒါနဲ႔ ၂၀၀၆ တုန္းက ထိုင္ဝမ္လိုင္းေတြက ကမာၻ႔ဖလား လႊင့္တယ္ မဟုတ္လား။ ၾကည့္လိုက္ရေသးတယ္။)

blackroze said...

2006မွာေဘာလံုးပြဲေတြထိုင္ဝမ္လိုင္းကလႊင့္မယ္ထင္တယ္..
ညီမအလုပ္ခ်ိန္နဲ႕အဆင္မေျပလို႔မၾကည္႔ရတာပါ..

ေခ်ာ on 30 June 2010 at 04:38 said...

ေဘာပြဲျပီးလို႕ ေရာက္လာတယ္ ညီမေရ...
စပိန္ႏိုင္သြားလို႕ ေပ်ာ္ေနတယ္..
အစ္မက စပိန္ကို
၁၉၉၈ ကတည္းက အားေပးလာတာ.. း)
ညီမလိုေတာ႕ အတူတူ ၾကည္႕ဖို႕အေဖာ္မရွိပါဘူး..
ခုလဲတစ္ေယာက္တည္း ေအာ္ဟစ္ေနတာပါဘဲ..
ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း အရူးက်ေနတာဘဲ...
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ေဘာလံုးပြဲက ေပးတဲ႕ ရင္ခုန္ရျခင္းကိုေတာ႕
ဘယ္အရာကမွ မမွီတာေသခ်ာတယ္.. အင္းအေဖာ္ေလးနဲ႕ ၾကည္႕ရရင္ေတာ႕ ပိုအရသာရွိမွာပါေလ..


မေခ်ာ

ေန၀သန္ on 30 June 2010 at 11:09 said...

အေဖာ္ေကာင္းဆိုတာ ဘ၀မွာ တစ္သက္တာ အမွတ္ရစရာေတြ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ း)))


ခင္မင္တဲ့
ေန၀သန္

သဒၶါလိႈင္း on 30 June 2010 at 11:55 said...

ညီမႏွင္းဆီေရ..
ဘ၀ႀကီးမွာေတြ႔ဆုံႀကံုကြဲတဲ့ေလ..။ တိုင္ပင္ေဖၚတိုင္ပင္ဖက္တေယာက္
နဲ႔ေ၀းသြားေတာ့လည္းခံစားရၾကတာပဲေနာ္..။ ေရစက္ရိွရင္ျပန္ေတြ႔ၾကမွာ
ပါကြယ္..။
ခင္တဲ့
သဒၶါ

ခုိင္နုငယ္ on 30 June 2010 at 15:13 said...

ဟုတ္ပေနွာ္..ေတြ႔ၾကဳံဆုံကြဲျဖစ္ျမဲသံသရာဆုိတာ
ဒီလုိေလးေတြၾကဳံေတြ႔လာရတာကုိေျပာတာျဖစ္မယ္။
မရိုစ္ေရ..ကံၾကဳံရင္ေတာ႔ျပန္ဆုံၾကအုံးမွာပါ..
ေခ်ာင္းကန္၊ေျမာင္ကန္ေပါ႔ေလ။
ေဘာလုံးပြဲစဥ္ေတြကုိမၾကည္႔ေတာ႔ေဘာလုံးအေၾကာင္း
ဘာတစ္ခုမွမသိ(ၾကည္႔ေတာ႔ၾကည္႔ခ်င္သားေျပာတာေတြ
အားက်မိလုိ႔)

ေမဇင္ on 30 June 2010 at 16:04 said...

ဖတ္လုိ႕ေတာ္ေတာ္ေလး ေကာင္းတယ္။ ရင္ထဲမွာ စိတ္မေကာင္းလဲ ျဖစ္မိတယ္။ အဲ့လုိပဲ ေတြ႕ ၾကဳံ ဆုံ ကြဲ ။

ျမတ္မြန္ on 30 June 2010 at 16:54 said...

မအံုးကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ပံုရတယ္ေနာ္..။
အီတလီရွံူးသြားတာ ဝမ္းနည္းစရာပါပဲ။
လူေတြ အရူးအမူး ၿဖစ္ေနတဲ႔ ေဘာလံုးပြဲကို ႀကည္႔ရင္း ခုေတာ႔ ေဘာလံုးစြဲေနၿပီ ဘလက္ေရ..။

linn on 30 June 2010 at 17:04 said...

အီတလီ နဲ႕ မအံုး ဆိုၿပီး
ေဗဒင္တြက္ၾကည့္အံုးေလ ...
မအံုး နဲ႕ ျပန္ေတြ႕ႏိုင္ မေတြ႕ႏိုင္ကို
အီတလီ အတြက္ တြက္တုန္းကလိုမ်ဳိးေလ ... :)

ပန္းႏုႏွင္းဆီ on 1 July 2010 at 01:37 said...

တို႕နဲ႕တူတယ္.. ေဘာလံုးပြဲဆို အေသၾကိဳက္တာ..
ခုေတာ႕ ဘရာဇီးကို အားေပးရမယ္..
ဘ၀တစ္ေကြ႔မွာ အမွတ္ရစရာ ေကာင္းတဲ႕သူေတြကို သတိရေနတတ္ၾကတယ္ေနာ္
အမွတ္ရို႕မေကာင္းတဲ႕သူကိုက် ေမ႕လိုက္တာအေကာင္းဆံုး..

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) on 1 July 2010 at 07:14 said...

မအုန္းလဲ သူ႔ကေလးေတြႏွင့္အတူ ကမၻာ့ဖလားပြဲကုိ အားေပးေနေလာက္ေရာေပါ့။ မငုိနဲ႔ေတာ့ေနာ္။
Birht is subject to death.
Association is subject to dissociation.

အဲဒီလုိေလးဘဲ မွတ္လုိက္ေပါ့။

ဖတ္ရင္းႏွင့္ မအုန္းကုိ သတိရလာၿပီ။ း၀)

ညအလကၤာ on 2 July 2010 at 00:43 said...

မအုန္းေရ
ဘယ္ဆီကို မင္းေရာက္ေနလဲ
ဘာေတြကို မင္းလုပ္ေနလဲ
အခုလို ေဘာလံုးရာသီမွာ ငါသတိရသလို
မင္းသတိရေနမလား မအုနး္ေရ


ခံစားခ်က္မ်ားစြာျဖင့္ လာေရာက္ဖတ္ရႈပါတယ္
ကံမကုန္ရင္ ျပန္ဆံုႏိုင္ၾကပါေစလို႕
အြန္လိုင္းေပၚကေန ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္

ခင္မင္စြာျဖင့္
ညအလကၤာ

Cameron on 2 July 2010 at 18:07 said...

ဒီလိုပါပဲညီမေလးရယ္...လူဆိုတာ ေတြ႔ၾကံဳဆံုကြဲပဲ....။
ဒီႏွစ္ကမၻာ့ဖလားကေတာ့ မထင္မွတ္တဲ႔ အသင္းေတြပဲ အိမ္ျပန္သြားၾကရတယ္..။

ခင္မင္စြာျဖင့္
မိုးေငြ႔

sosegado on 3 July 2010 at 21:55 said...

၂၀၁၄ မွာ မအုန္းနဲ႔ျပန္ေတြ႔နုိင္ပါေစ၊ အီတလီလဲ နိုင္ပါေစ၊

စိတ္၏ေၿဖရာ on 5 July 2010 at 01:40 said...

ေတြ့ဆံုၾကံဳကဲြေလာကဓမၼတာပါညီမေရ။
အစ္မေတာင္ေဘာလံုး၀ါသနာမပါေပမဲ့ၾကည့္ရင္းၾကည့္ရင္းစဲြေနၿပီ။
တဘက္ႏိုင္ငံကိုသြားမၾကည့္ႏိုင္ေပမဲ့တေန့တေန့တီဗီေရွ့ထိုင္ၿပီး
အားေပးရတာအေမာပါဘဲ။ဘေလာ့ေတာင္မေရးႏိုင္တာၾကာေပါ့။

ေသာ္ဇင္စိုး on 6 July 2010 at 13:42 said...

အရွံုးသမားေတြခ်ည္းပါပဲလားဗ်ာ.. က်ေနာ္႔အဂၤလန္ကိုလည္း ရန္သူေတာ္ ဂ်ာမနီၾကီး ရက္ရက္စက္စက္ေတာင္ ကန္ထုပ္ပစ္လိုက္တာဗ်.. ဒီႏွစ္ဂ်ာမနီသာ ဖလားရသြားလို႔ကေတာ႔ က်ေနာ္မွာ အာဖရိကထိ သြားစရာ ပိုက္ဆံရိွလို႔ကေတာ႔ ေလယာဥ္ကြင္းမွာ ဂ်ာမနီ အသင္းသားေတြကို အၾကမ္းဖက္ ဗံုးသြားခြဲမိမလားမသိဘူး.. :D

မအံုးၾကည္႔ေနမွာပါဗ်ာ.. အမကိုလည္းသတိရေနမွာပါ.. ေလးႏွစ္မွတစ္ခါကန္တဲ႔ ကမၻာ႔ဖလားဆိုတာက တိုက္ဆိုင္မွဳဆိုတာထက္ပိုပါတယ္..
ၿပန္ဆံုႏိုင္ၾကပါေစဗ်ာ.....

ပူးေတ on 8 July 2010 at 17:22 said...

မရို႔စ္နဲ႔ အတူ ညီမလဲ မအုန္းကို လြမ္းသြားတယ္... သံေယာဇဥ္ဆိုတာ မျမင္ရလို႔လားမသိဘူး.. ျဖတ္ရအေတာ္ခက္တယ္ေနာ္....
း)
မအုန္းလဲ တေနရာရာမွာ မရို႔စ္ကိုလြမ္းရင္း ကမၻာ့ဖလားပြဲေတ ြႀကည့္ေနမယ္ထင္တယ္ေနာ္...

မအုန္းေရာ မရို႔စ္ေရာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္..

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei