19 April 2013

မိုးညတမ္းခ်င္း

Posted by blackroze at Friday, April 19, 2013



ဒီေန႕ရန္ကုန္မွာ မိုးရြာတယ္တဲ့....

က်မေနတဲ့   ေနရာမွာလည္း မိုးရြာေလရဲ႕ ..
က်မအလုပ္ကျပန္ေတာ့ ည11 နာရီပတ္ဝန္းက်င္ ..မိုးဖြဲဖြဲေလးၾကားထဲ ထီးေဆာင္းျပီးျပန္ခဲ့ရတယ္... အိမ္ေ၇ာက္ေတာ့  မိုးေတာင္ နဲနဲေလး သည္းလာသလိုလို .. ေနာက္ေဖး ဝရံေလးမွာ ရပ္ေနရင္းနဲ႕မိုးသံကိုနားစြင့္ေနရင္း  က်ေနတဲ့မိုးေရစက္ေတြကိုၾကည့္ေနမိတယ္...
ေနာက္ေတာ့ က်မရဲ႕ စိတ္ေတြ ရန္ကုန္ဆိုတဲ့  က်မသိပ္တမ္းတ  သိပ္လြမ္းေမာရတဲ့ ..မီးေတြအျမဲတမ္းပ်က္တတ္တဲ့...  ေနအရမ္းပူျပီး  ဖုန္ထူတဲ့ ...  ကုန္ေစ်းနႈံးေတြႀကီးတဲ့..  အင္တာနက္ကြန္နက္ရွင္ လိပ္လိုေနွးတဲ့  က်မသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ျမိဳ႕ေလးစီကို ျပန္ေရာက္သြားတယ္.. ။

က်မရန္ကုန္မွာေနတုန္းက  ညဘက္ မိုးရြာျပီဆိုရင္  ဝရန္တာကေန လမ္းမေပၚက်လာတဲ့ မိုးေရ စက္ေတြကို ထိုင္ၾကည့္ေနၾက.. တခါတေလ မီးပ်က္တာနဲ႕ဆံုေနရင္   ဘုရားခန္းထဲမွာဘဲဖေယာင္းတိုင္ ဆီမီးေလး ပူေဇာ္ျပီး  ဝရန္တာမွာ က်မတေယာက္ထဲ ထိုင္ေနၾက ... အဲလိုညေတြကို အရမ္းျပန္သတိရမိတယ္..။  အခုလည္း မိုးေတြ ရြာေနပါတယ္... ဝရန္တာမွာလည္း က်မရပ္ေနပါတယ္..
မီးေတြလည္း မွိတ္ထားပါတယ္... က်မ ဝရန္တာမွာ ရပ္ျပီးမိုးေရစက္ေတြကိုလည္းၾကည့္ေနပါတယ္..
ဒါေပမဲ့  စိတ္ထဲက  ခံစားခ်က္... အရင္တုန္းက    မိုးေရစက္ေတြကို ၾကည့္ေနတုန္းက ခံစားခ်က္နဲ႕
အခု မိုးေရစက္ေတြကို  ရပ္ၾကည့္ေနတဲ့ခံစားခ်က္ ...မတူေတာ့ပါဘူး... က်မကို က်မသိေနပါတယ္...
တခ်ိန္တုန္းက က်မ စိတ္ထဲ မိုးေရစက္ေတြကို  သေဘာက်တဲ့စိတ္နဲ႕  ေရတေပါက္ခ်င္းက်ေနတာကို  ေအးျငိမ္းတဲ့စိတ္နဲ႕  က်မၾကည့္ခဲ့တာပါ...
အခု က်မ မိုးေရက်ေနတာကို ၾကည့္သာၾကည့္ေနရတယ္...ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့  အဓိပၸါယ္ မဲ့စြာနဲ႕
ၾကည့္ေနမိတာပါ .... က်မဘာလို႕အဲလိုေျပာင္းလဲသြားရတာလည္း  က်မကိုယ္ က်မမသိပါဘူး.. ။။

က်မစိတ္ထဲမေတာ့  ရန္ကုန္က က်မတို႕အိမ္ေလးစီကိုျပန္ေရာက္သြားတယ္...
ဝရံတာေလးစီကိုျပန္ေရာက္သြားတယ္...ညဘက္ တိုဖူးသုပ္လို႔  လိုက္ေအာ္ေရာင္းတဲ့  အသုပ္သည္ေလးရဲ႕ အသံကိုျပန္ၾကားမိသလိုလို ... မုန္႕ဖက္ထုပ္လို႕ ေအာ္လုိက္သံလည္းၾကားလိုက္မိပါရဲ႕ ...က်မ ရန္ကုန္ကို
သိပ္လြမ္းတယ္... ။။

တခါတေလ  ညဘက္စာအုပ္ဆိုင္ သြားရင္  မိုးေရထဲလမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ရတာကို လြမ္းတယ္... လမ္းမေပၚတင္ေနတဲ့ ေရအိုင္ေလးထဲေျခေထာက္ရွပ္တိုက္ေလွ်ာက္လိုက္တိုင္း   ေအးခနဲျဖစ္သြားတဲ့  အထိအေတြ႕...ေျခဖမိုးေပၚ ေရစက္ေလးေတြ တဖြဲဖြဲ  စင္ေနတဲ့  အရသာ... ဖိနပ္တခုလံုးစိုစိျပီး  ေျခဖဝါးတခုလံုး  ေအးစက္ေနတဲ့  ခံစားခ်က္...   အိုးးးး   က်မ အဲတာေတြ အရမ္းသတိရမိတာဘဲ...။။

ညေနဘက္က်ဴရွင္ သြားတဲ့အခ်ိန္ မိုးရြာရင္  သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ အုပ္စုလိုက္  အာပူလွ်ာပူ ဆိုင္ထဲ
ဝင္စားခဲ့တာ...  မိုးေရ ေအးေအးထဲ  ငရုတ္ေကာင္းနဲ႕ပူစပ္ပူေလာင္ ျဖစ္ေအာင္ ခ်က္ထားတဲ့ ရခိုင္ မုနု္႕တီ
တပြဲရဲ႕  အရသာက အခုေနခါ ျပန္စဥ္းစားမိလိုက္ရင္ေတာ့  သေရေတာင္ျပန္မ်ိဳခ်မိပါရဲ႕ ...။။

က်မအရမ္းခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ရွိပါတယ္  ..သူကနယ္ကပါ ..ရန္ကုန္မွာ ....အေဆာင္ေနပါတယ္...က်မသူ႕အေဆာင္ သြားလည္တိုင္း မိုးရြာတာနဲ႕ဆံုရင္  က်မတို႕ ယမ္ယမ္ ခ်ဥ္စပ္တေယာက္တထုပ္ျပဳတ္ျပီး  အေဆာင္နားက ပုဂံလမ္းထိပ္က  ကြမ္းယာတို႕ဇီးထုပ္တို႕ေရာင္းတဲ့
မုန္႕ဆိုင္ေလးကေန အခ်ဥ္ထုပ္ေတြဝယ္ျပီး  ေခါက္ဆြဲျပဳတ္နဲ႕ ဇီးထုပ္  စားလို႕မလိုက္ဖက္ေပမဲ့  အဲဒီနွစ္မ်ိဳးကိုဘဲ  စားခဲ့တာပါ... ညဘက္မိုးရြာရင္  အေဆာင္ေခါင္မုိးေပၚ မိုးထားတဲ့ သြပ္ျပားကိုေရက်သံ
တေျဗာင္းေျဗာင္းကို  နားေထာင္ရင္  အိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့ ညေတြ... အဲဒီတုန္းကေတာ့ ေရသံ ေျဗာင္းေျဗာင္းဆိုတာကို ဘဲနားေထာင္ေနရင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားတာပါ ....က်မသူငယ္ခ်င္းကေျပာတယ္..အဲလိုညဘက္ မိုးရြာလို႕ ေခါင္မိုးေပၚ မိုးေရ တေျဗာင္းေျဗာင္းက်ရင္  နယ္က သူ႕အိမ္ကို အရမ္းလြမ္းတာဘဲတဲ့...အဲဒီတုန္းကေတာ့ သူေျပာလို႕ နားေထာင္ေပးလိုက္တာဘဲ ရွိတာေပါ့...သူ႕ခံစားခ်က္ကို  နားမလည္ခဲ့ပါဘူး... အခုေတာ့ က်မနားလည္သြားပါျပီ ....။။

က်မ ကဘဲ အတိတ္ကိုဖက္တြယ္လြန္းတာလားေတာ့  မသိပါဘူး..က်မစီမွာ သတိရမိတဲ့
အတိတ္ပံုရိပ္ေတြ  ခံစားခ်က္ေတြ  ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္...ျပန္မရေတာ့နိုင္ဘူးဆိုတာသိေနေပမဲ့
ျပန္သတိရခြင့္ေတာ့  ရွိတယ္လို႕ ထင္ပါတယ္...ညေတြက  လူေတြကို တခါတေလ မွာျပဳစားတတ္တယ္
ထင္ပါရဲ႕ေနာ္....။။

အခုလည္း မိုးေတြရြာေနတယ္...တခ်ိန္တုန္းက မိုးညေလးေတြကို က်မျပန္သတိရေနမိတယ္.. ။။

ပစ္ပစ္
Am 3:05
19.4.2013

ပံုကေတာ့ Google  ကပါ...



8 comments:

Anonymous said...

ကုိယ္ခ်င္းစာပါတယ္ကြယ္
အဘလည္း ၇နွစ္ေက်ာ္ေလာက္အခါရက္ေတြကုိျဖတ္သန္းခဲ႔ဖူးတယ္
မေန ့ကရန္ကုန္မွာမုိးရြာတာေပါ့ ေဆးေၾကာမုိးေလးထင္ပါ့ မစင္နုိင္ပါဖူးကြယ္



ေမာင္ဘႀကိဳင္

မိုးညခ်မ္း on 19 April 2013 at 20:35 said...

“မိုးည”ဟာ သိပ္ကို လြမ္းစရာေကာင္းလြန္တာကိုး မမရဲ႕ ... အျပစ္မျဖစ္ပါဘူးေလ ... အခါအခြင့္သင့္ရင္ေတာ့ အမိေျမကို ျပန္လာခဲ့ေနာ္ ... ဆံုၾကမယ္ ... :)

Goldfish Lay on 19 April 2013 at 21:41 said...

Nice article. I miss YGN after reading your article.

run to tuition in the rain. to the book store.. everything is left in the past already..

ညိဳေလးေန on 24 April 2013 at 08:52 said...

မခ်စ္လို႔ ထားခဲ့ၾကတာမွ မဟုတ္ဘဲ
မျဖစ္လို႔ ခြဲခဲ့ၾကရတာ
တစ္ေန႔ေတာ့ ျပန္ႏိုင္ၾကမွာပါ :)

San San Htun on 30 April 2013 at 08:04 said...

တိုုက္တိုုက္ဆိုုင္ဆိုုင္..ဒီေန ့ တေန ့လံုုး မိုုးရြာေနတာ..ရန္ကုုန္ကိုု လြမ္းသြားတယ္...

ေႏြေတးရွင္ (မင္းဧရာ) on 1 May 2013 at 16:05 said...

ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ ငါ့ညီမ
အလြမ္းဘယ္သူ ရွိမတုန္း
ျပန္စံုျပန္ၾကံဳၾကဦးမွာပါ အဲဒီလိုမိုးရြာေနတဲ့ အထဲဲမွာ
ေရေႏြးပူပူေလးမွဳတ္ေသာက္ တေျဖာက္ေျဖာက္နဲ႕ မိုးေရက်သံေတြကို နားေထာင္
.......................................
ေတာ္ျပီေအ အကိုေတာင္ လြမ္းလာျပီ။

ျမတ္ပန္းႏြယ္ (Myat Pan Nwe) on 19 May 2013 at 15:33 said...

အတိတ္ကို ျပန္ေျပာင္းေအာက္ေမ႔ၿပီး လြမ္းေဆြးတမ္းတတယ္ဆုိတာ ႏူးညံ႔တဲ႔ ႏွလံုးသားရွိသူတိုင္းမွာ ျဖစ္တတ္တာပါ ပစ္ပစ္ေရ။ :)

ျမတ္မွာလည္း သတိရစရာအတိတ္ေတြ၊ မေမ႔ႏိုင္တဲ႔ ျဖစ္ရပ္ေတြ၊ ၿပီးေတာ႔ မ်ားလွတဲ႔ အမွတ္တရေတြနဲ႔ ျပည္႔ႏွက္ေနလို႔ေပါ႔။

ျမေသြးနီ on 30 May 2013 at 18:47 said...

မိုးေတြ ဒီမွာလဲ ရြာေနၿပီ...
မိုးရြာရင္ ေတြးလို႔ ေဆြးလို႔ ေကာင္းတာ အမွန္ပါဘဲ..
ေစာင္ၿခံဳထဲေကြးၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးနဲ႔ မိုးေပါက္ေတြ အိမ္ေခါင္မိုးတိုးထိသံ နားေထာင္ရတာ တကယ့္ဇိမ္ပဲေနာ္..။

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei