13 July 2014

က်မနွင့္ဓါတ္ပံုေလးမ်ား

Posted by blackroze at Sunday, July 13, 2014
ဓါတ္ပံုတပံုဆိုတာက အတိတ္ကာလရဲ႕ ပံုရိပ္ေလးတခုပါ   ။  တေနရာရာကို သြားလည္ခဲ့တယ္   ေရာက္္တုန္းေရာက္ခိုက္ ဆိုျပီး  ရိုက္ခဲ့တဲ့ ပံုေလး  တပံုဟာ ေနာက္နွစ္ေတြၾကာလာတဲ့အခါမွာ  အမွတ္တရ ပံုရိပ္တခု  ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္ ။

က်မအလုပ္ပိတ္ရက္ အခန္းရွင္းပါတယ္ ။သိမ္းထားတဲ့စာအုပ္အေဟာင္းေတြ  ျမန္မာျပည္ကေန သယ္လာတဲ့ ဘာသာ စကားေျပာစာအုပ္ေတြ   လိုတာေတြ ေသခ်ာျပန္ထုတ္  မလိုတာေတြ လည္းရွင္းထုတ္မယ္ဆိုတဲ့  စိတ္ကူးနဲ႕ေပါ့ ။  အဲဒီ သိမ္းတဲ့ရွင္းတဲ့ အထဲ  ထြက္လာတာက  album စာအုပ္အေဟာင္းေလးေတြက ေလးငါးအုပ္ ပါလာတယ္  ။ လွန္ၾကည့္မိေတာ့
တကၠသိုလ္တက္တုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြ နဲ႕ ရိုက္ထားတဲ့ ပံုေတြ ..  က်မသင္တန္းျပီးလို႕ certificate ယူတုန္းက အမွတ္တရရိုက္ထားတဲ့  ပံုေတြ ... က်မေရာက္စတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ေလွ်ာက္လည္တုန္း
ရိုက္ထားတဲ့   ပံုေလးေတြ ..ေနာက္ျပီးေတာ့ တခ်ိဳ ဳ ႕ ေသာအမွတ္တရ  ပံုေလးေတြ .. က်မဒီကိုထြက္လာတုန္း သယ္လာတဲ့ ပံုေလးေတြ လည္းပါတယ္ ဆိုပါေတာ့      ။

ဓါတ္ပံုေလးေတြကို က်မ တပံုခ်င္းစီ ျပန္ၾကည့္မိတယ္  ။ ပံုေလးေတြ တိုင္းမွာ အမွတ္တရ တခုစီက ရွိေနပါတယ္  ။ တခ်ိန္တုန္းက ကိုယ့္အနား မွာ ရွိခဲ့ဖူးတဲ့ သူေတြ   .. ကိုယ့္ရဲ ႕ ကုန္ဆံုးသြားတဲ့  ငယ္ရြယ္နုပ်ိ ဳ ျခင္း တခ်ိ ဳ ႕  ... တခ်ိန္က ရခဲ့ဖူးတဲ့ ခံစားခ်က္ အခ်ိ ဳ ႕   ... အမ်ားႀကီးပါဘဲ   ။
ဓါတ္ပံုတပံုခ်င္းစီကေန အတိတ္ကာလကို က်မ ျပန္သြားၾကည့္မိတယ္  ။

က်မ နဲ႕ က်မအဘြား အတူရိုက္ထားတဲ့ ပံုေလး ကိုၾကည့္မိတယ္  ။
 အခုဆိုရင္ က်မအဘြား ကြယ္လြန္သြားပါျပီ   ။
ဒါေပမဲ့  ဓါတ္ပံုေလးထဲမွာေတာ့ အဘြားက ျပံဳ းရယ္လို႕ ေနပါတယ္ ။ေလာကႀကီးထဲကေနထြက္ခြာ သြားျပီျဖစ္တဲ့   အဘြားကို က်မဓါတ္ပံုထဲမွာ ျပန္ေတြ႕ လိုက္ရတယ္  ။ အဘြားရဲ႕ အျပံ ဳး  ကို က်မေတြ႕ေနရတယ္   ။

က်မတို႕ေမာင္နွမေတြ စုျပီးရိုက္ထားတဲ့  ဓါတ္ပံု .. လူစံုတက္စံု ဆိုပါေတာ့   ..အခုေနခါ အဲလိုမ်ား လူစံုတက္စံု စုျပီး ဓါတ္ပံုရိုက္ရေအာင္ လို႕ စီစဥ္လို႕မရေတာ့ပါဘူး  ။ အဲဒီပံုေလးၾကည့္မိေတာ့ က်မ သက္ျပင္းခ်မိတယ္  ။

ေနာက္ျပီး က်မဒီကိုေရာက္လာခါစက ခင္ခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ဗီယက္နမ္ မေလး နဲ႕အတူရိုက္ထားတဲ့ပံု  ။
ဓါတ္ပံုထဲမွာ သူကလက္ကေလးနွစ္ေခ်ာင္းေထာင္လို႕  ..က်မကသူ႕ပခံုးေလးဖက္ျပီး  ရိုက္ထားတာပါ ။
ပံုထဲမွာ နွစ္ေယာက္စလံုးရဲ႕ အျပံ ဳး ေတြက  လတ္ဆတ္ ခ်ိ ဳ  ျမ ေနလိုက္တာ ...။အခုဆို သူဗီယက္နမ္
ျပန္သြားတာ  ၾကာေပါ့  ။ သူရွိတုန္းက  သူျပန္ရင္ ဟႏိြဳင္း ကိုလိုက္လည္ ပါလို႕ ခဏခဏ ေခၚခဲ့ဖူးတဲ့သူ ။
သူျပန္ျပီးေနာက္ပိုင္းလည္း နင္မလာေသးဘူးလားဆိုျပီး  ခဏခဏ ေမးတတ္တဲ့သူ  ။ ေနာက္ေတာ့
သူလည္း ဗီယက္နမ္မွာ အလုပ္ျပန္ဝင္လုပ္ေတာ့ မအားေတာ့ဘူး ထင္ပါတယ္  ။ အဆက္သြယ္ေတာင္သိပ္
မရွိၾကေတာ့ဘူး ။အဲဒီပံုေလးကိုၾကည့္မိေတာ့  က်မ ရင္ထဲ သတိရျခင္းနဲ႕ အတူ  အတိတ္ကိုခဏေလာက္
ျပန္သြားမိတယ္ ။ သူနဲ႕ အတူသြားလာ လည္ပတ္ခဲ့တာေလးေတြ ျပန္သတိရမိ  ျပန္စဥ္းစားမိတယ္  ။
ဗီယက္နမ္ကလာတဲ့သူနဲ႕  ျမန္မာျပည္ကလာတဲ့ က်မ တို႕နွစ္ေယာက္ ဘာသာစကားမတူတဲ့ ေနရာတခုမွာ
ဆံုေတြျပီး သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ ။ သူကလည္း မသြားတတ္မလာတတ္ က်မကလည္းမသြားတတ္
မလာတတ္ နဲ႕ တေယာက္ကို တေယာက္အေဖာ္ လုပ္ျပီး   သြားလာလည္ပတ္ခဲ့ဖူးတယ္  ။
အခုခ်ိန္မွာေတာ့ က်မတို႕သူငယ္ခ်င္းနွစ္ေယာက္ရဲ႕  ေပ်ာ္ရႊင္ ခဲ့တဲ့ ရက္ေလးေတြက ဓါတ္ပံုေလးေတြထဲ မွာဘဲ အမွတ္တရ အျဖစ္က်န္ေနခဲ့ေတာ့တယ္ ။
အခုေတာ့လည္း သတိရစရာအမွတ္တရေလးေတြေပါ့  ။

က်မ ပထမဆံုး လုပ္ခဲ့တဲ့ အလုပ္ မွာေတြ႕ခဲ့တဲ့  ...   နိုင္ငံျခားမွာ လူေတြကို မယံုရဘူး ဆိုတာ လက္ေတြ႕ သင္ခန္းစာ ေပးခဲ့တဲ့ .. မမျဖဴ  ဆိုတဲ့မိန္းမ  ပါတဲ့ဓါတ္ပံုေလး ၾကည့္မိေတာ့ သူ႕ရဲ ႕ ဗေလာင္းဗလဲ လွည့္ကြက္ ေတြကို ျပန္သတိရမိျပီး  မဲ့ျပံ ဳ း ျပံ ဳး မိတယ္  ။

ေက်ာင္းတက္တုန္းက ရိုက္ထားတဲ့ ပံုေတြ ျပန္ၾကည့္မိေတာ့  ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြကို
တေယာက္ခ်င္းစီ တန္းစီျပီး  သတိရ မိျပန္တယ္  ။ က်မနဲ႕ အႀကိဳက္ခ်င္းတူတဲ့သူငယ္ခ်င္းနဲ႕
ဒဂံု တကၠသိုလ္လို ေဝးတဲ့ေနရာမ်ိ ဳး ကေန ရခိုင္မုန္႕တီ ေသာက္ခ်င္လို႕ မင္းလမ္း အထိ  နွစ္ေယာက္သား သြားခဲ့ၾကတာေတြ  ။စာေမးပြဲ ေျဖျပီး တိုင္း ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ဝင္းထဲ ဓါတ္ပံု အေျပး အလႊား သြားရိုက္ခဲ့ၾကတာေတြ  ။ အင္းလ်ား ကန္ေဘာင္ မွာ ညေနဆည္းဆာ ကို ထိုင္ေငးခဲ့ၾကတာေတြ  ။
 က်မ ဒီပံုေလးေတြ ျပန္ၾကည့္မိမွ ေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြ  တေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ အေၾကာင္း ျပန္စဥ္းစား သတိရမိတယ္  ။ က်မသူတို႕ နဲ႕တ ျဖည္းျဖည္း
အဆက္သြယ္ျပတ္ကုန္တာ  ၾကာေတာင္ၾကာေနပါေရာလား လို႕ ေတြးမိတယ္  ။

ေနာက္ျပီး  သူငယ္ခ်င္းေတြ နဲ႕ ခရီး ထြက္တုန္းက ရိုက္ထားတဲ့ ပံုေတြ   ။ က်ိဳက္ ထီးရိုး ဘုရားဖူးသြားတုန္းက ရိုက္ထားတဲ့ပံုေတြ   ။စာေမးပြဲ ျပီးလို႕  သူငယ္ခ်င္းေတြစုျပီး ေခ်ာင္းသာ
သြားတုန္းက ရိုက္ထားတဲ့ ပံုေတြ  ။ အဲဒီပံုေတြ ျပန္ၾကည့္မိေတာ့  က်မစိတ္ထဲ အတိတ္ကာလကို ျပန္ေရာက္ သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္  ။ ေခ်ာင္းသာ မွာ တုန္းက ကမ္းေျခမွာသူငယ္ခ်င္းေတြ စုျပီး ခုန္ေပါက္ေနတဲ့ ပံု ေတြ႕ေတာ့ စိတ္ထဲ မွာ အသက္ 10 နွစ္ေလာက္ ျပန္ငယ္သြားတယ္   ။ အတိတ္ကာလ ရဲ႕ အခ်ိန္တခုက  က်မရဲ႕ လက္တကမ္းအကြာကို ျပန္လည္ ေရာက္ရွိလို႕လာတယ္  ။
ဓါတ္ပံုထဲမွာ  လန္းဆန္းမႈ႕ ေတြနဲ႕ တက္ၾကြေနတဲ့ မိန္းကေလးတေယာက္ ...
 အရာရာ ကို ရင္ဆိုင္မယ္ ဆိုတဲ့  စိတ္ဓါတ္နဲ႕  သတၱိရွိမဲ့ ပံုရတဲ့ မိန္းကေလးတေယာက္က
 ရယ္ေမာ လို႕ေနေလရဲ႕  ။


ဘြဲ႕ယူတုန္းက ရိုက္ထားတဲ့ ပံုေလး  ျပန္ၾကည့္မိတယ္  ။ခ်ိတ္လံုခ်ည္ဝမ္းဆက္နဲ႕
ဆံထံုးနဲ႕  ဓါတ္ပံုထဲမွာ က်မက ရင့္က်က္လို႕ေနျပန္တယ္   ။

ေနာက္ျပီးေတာ့  အမွတ္တရ  အမွတ္တရ  ဆိုျပီး အမွတ္တရ ေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕ ဓါတ္ပံုေလးေတြ 
တပံုျပီး တပံု  ။ တပံုခ်င္းစီမွာ အေၾကာင္းအရာေလး တခုစီက ရွိေနၾကတယ္  ။

ခင္မင္ျခင္း  ခ်စ္ခင္ျခင္း  သတိရျခင္း  ျပန္လည္လြမ္းဆြတ္မိျခင္း   မုန္းတီးျခင္း  အျမင္ကတ္ျခင္း
အစရွိသျဖင့္ ခံစားခ်က္ေတြကလည္း  လတ္တေလာ ျပန္လည္ လတ္ဆတ္လာတယ္  ။

ဓါတ္ပံုထဲမွာ ပါေနၾကတဲ့  သူေတြအားလံုးဟာ တခ်ိန္တုန္း ကက်မအနား မွာ ရွိခဲ့ၾကဖူးသူေတြပါဘဲ ။
က်မနဲ႕ ပတ္သက္ခဲ့ၾကဖူးသူေတြပါဘဲ ။ က်မကို ခ်စ္ျခင္း မုန္းျခင္း  သ တိရ ျခင္းေတြကို
 ေပးခဲ့ၾကဖူးသူေတြပါဘဲ ။

အခုဆို  က်မသူတို႕နဲ႕မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ  ေဝးတဲ့ေနရာ တခုမွာ ေရာက္ရွိေနပါျပီ  ။
 စိတ္ထဲမွာလည္း သူတို႕ေတြကို  မွတ္မွတ္ရရ  သတိရမိေနတာ မ်ိ ဳး မရွိပါဘူး  ။
ဘဝဆိုတာကို  မ်က္နွာျခင္းဆိုင္ တိုက္ပြဲ ဝင္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ  တခ်ိန္က ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က
အမွတ္တရ ေလးေတြကို ျပန္မစဥ္းစား ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနပါျပီ  ။

ဒါေပမဲ့ အခုလို ဓါတ္ပံုေလးေတြ ျပန္ၾကည့္လိုက္ရတဲ့အခါမွာ  က်မ သူတို႕ ေတြကို ျပန္သတိရ လာမိတယ္ ။
တခ်ိန္က ရခဲ့တဲ့ အမွတ္တရ ေလးေတြကို  ျပန္လည္ စဥ္းစားမိလာတယ္  ။ ဓါတ္ပံုတပံု ခ်င္းစီရဲ႕
ေနာက္ေၾကာင္းအျဖစ္အပ်က္ေလး ေတြကို ျပန္ေတြးေတာမိတယ္  ။
တကယ္ေတာ့ ဓါတ္ပံုဆိုတာက  ဘဝရဲ႕ တခါတုန္းက အျဖစ္အပ်က္ေတြကို မွတ္တမ္းတင္ေပးထားတဲ့
သက္ေသေလးေတြပါဘဲ   ။ အဲဒီသက္ေသေလးေတြက စကားမေျပာတတ္ေပမဲ့ 
သတိရျခင္း ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္ေလးေတြကိုေတာ့  ေပးစြမ္းနိုင္ပါတယ္  ။ က်မ အဖို႕ ဓါတ္ပံု album အေဟာင္း ေလး ျပန္လွန္ လိုက္မိတာဟာ  အတိတ္က အမွတ္တရ ေလးေတြကို ကန္႕လန္႕ကာေလး
တခ်က္ေလာက္ဟျပီး ျပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္မိသလိုပါဘဲ...  ။။
ဓါတ္ပံုေလးေတြ ကက်မကုိ အသံမဲ့ စကားေတြ အမ်ားႀကီး လွမ္းေျပာလိုက္ေလရဲ႕   .....    ....   .... ။။။။။


ပစ္ပစ္
Pm 10:29
13.7.2014


2 comments:

ေဆြေလးမြန္ said...

ဟုတ္ပ အစ္မလဲတူတူပဲ တစ္ခါတစ္ေလ ဓာတ္ပံုေတြၿပန္ၾကည့္ၿပီး ၿဖစ္ၿပီးခဲ႕တဲ႕ အတိတ္က အေကာင္းအဆိုးေတြကို ၿပန္ေတြးမိတတ္တယ္။ ခုေတာ႕ မၾကည့္တာၾကာၿပီ.

ညီလင္းသစ္ on 15 July 2014 at 18:30 said...

သိပ္ဟုတ္တာေပါ့..၊ ဓာတ္ပံုေလးတပံု ႐ိုက္ဖို႔ တစကၠန္႔ေတာင္ မၾကာေပမယ့္ အဲဒီဓာတ္ပံုေလးက သိမ္းဆည္းေပးႏိုင္တဲ့ အမွတ္ရစရာ၊ သတိရစရာေတြက နာရီနဲ႔ခ်ီၿပီး ေတြးလို႔ရေအာင္ မ်ားျပားလွတယ္...၊ ညီမရဲ႕ ဒီပို႔စ္ေလးက လြမ္းဆြတ္မႈေတြ ေပ်ာ္ဝင္လို႔...။

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei