02 August 2012

က်မရဲ႕ ဒီေန႕

Posted by blackroze at Thursday, August 02, 2012
ဒီေန႕---မိုးအရမ္းရြာတယ္...ေလ လည္းအရမ္းျပင္းတယ္.. က်မအလုပ္မတက္ရဘူး ..Day off ဆိုပါေတာ့
မိုးရြာေနေတာ့ အိမ္ထဲမွာဘဲကုပ္ေနရတာေပါ့ေလ..  Facebook ထဲကေတာ့မိုးလင္းကထဲက ဝင္ထားတာ
မ်က္စိနွစ္လံုးပိတ္ျပီး  အိပ္မွ ဘဲ  ထြက္ေတာ့တယ္... က်မလည္း Facebook စြဲေနျပီ..  ျဖတ္လို႕လည္းရမယ္
မထင္ေတာ့ပါဘူး .. အင္တာနက္ သံုးလို႕မရတဲ့ေနရာေရာက္မွဘဲ ျပတ္မွာေသခ်ာတယ္...အင္တာနက္
သံုးလို႕မရတဲ့ေနရာမွာသြားေနဖို႕လား....( အင္းးးးးးးးးးးးးးးး နည္းနည္းစဥ္းစားပါရေစဦးေနာ္..  )

ဒီေန႕ ---က်မအေမနဲ႕က်မ ျပသနာတက္တယ္...ဘာမွန္းကိုမသိဘဲနဲ႕ က်မကို ဘာေတြစိတ္တိုင္းမက်လည္း   မသိပါဘူး..တခ်ိန္လံုးပြစိပြစိနဲ႕   လိုက္ေျပာေနတယ္... ဟူးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး

 ဒီေန႕ ---7-11   ကဒ္တကဒ္ရထားတာ  မုန္႕သြားဝယ္ေတာ့  100 ဘိုးျပည့္ေအာင္တြက္ဝယ္တာဘဲေလ
ဒါေပမဲ့ အတြက္အခ်က္က မေတာ္ဘူးရွင္..  ကဒ္ထဲမွာ ပိုက္ဆံ11  က်ပ္တိတိ က်န္ခဲ့တယ္ရွင္..
စီးပြားေရးပညာရွင္ မျဖစ္တာလည္း   ခပ္ေကာင္းေကာင္းပါဘဲ...

ဒီေန႕ ---မနက္ေစာေစာအိပ္ရာထရတယ္... ေန႕လည္တေရးျပန္အိပ္ထားတယ္...

ဒီေန႕ ---ရခိုင္မုန္႕တီခ်က္တယ္... က်န္တာသာမခ်က္တတ္ရင္ေနမယ္..ရခိုင္မုန္႕တီကေတာ့ ရွယ္ျဖစ္ေအာင္  ခ်က္တတ္တယ္ထင္တာဘဲ  အဟီးးးးးး
တကယ္လို႕မ်ားက်မနဲ႕ အျပင္မွာေတြ႕ျဖစ္ခဲ့ၾကမယ္ဆိုရင္  က်မ ခ်က္ေကြ်းမယ္လို႕ ကတိေပးပါတယ္..

ဒီေန႕---က်မအဝတ္ေတြမီးပူတိုက္လိုက္တယ္...အက်ီမီးပူတိုက္တာသိပ္မလုပ္ျဖစ္ပါဘူး..စိတ္ပါမွ မီးပူထတိုက္တာပါ..(  အေမကေတာ့ေျပာပါတယ္... အဲတာမ်ိဳးေတြမလုပ္ေတာ့ ေယာက္ခမ ခ်စ္တာေပါ့တဲ့ေလ  းP  X10000    က်မထင္တာကေတာ့  ေယာက္ခမခ်စ္ဖို႕ထက္  ေယာက္က်ားခ်စ္ဖို႕က ပိုအေရးႀကီးသလားလို႕ေလ  ..မဟုတ္ဘူးလား   )

ဒီေန႕--- TV မွာ က်မအရမ္းႀကိဳက္တဲ့ သိုင္းကား ျပေနတယ္..ဒါေပမဲ့ က်မမၾကည့္ျဖစ္လိုက္ဘူး...
ၾကည့္ခ်င္ေပမဲ့ ဘာလို႕မၾကည့္ဘဲနဲ႕ က်မဝင္အိပ္လိုက္လည္းဆိုတာ  အခုခ်ိန္ထိထိုင္စဥ္းစားေနမိတုန္းဘဲ..

ဒီေန႕ ---- ဘေလာ့ကမဖတ္ရေသးတဲ့    စာေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား    လိုက္ဖတ္ထားတယ္...ကိုအားေထာင္ တင္ထားတဲ့ ပိုစ့္ေလးဖတ္ျပီး က်မေတာ္ေတာ္စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္  ..က်မသားသမီး   က်မရဲ႕အေသြးအသား  အဲလိုမ်ိဳးေတြျဖစ္မွာ
က်မအရမ္းေၾကာက္တယ္....ေဆးကုသဖို႕ ေငြမရွိလို႕ကုမေပးဘူးတဲ့လား...အသည္းနွလံုး အေသြးအသားနဲ႕ဖြဲ႕   စည္းထားတဲ့သူေတြမွ ဟုတ္ရဲ႕လား.. အဲလိုဆရာဝန္ေတြကို အရမ္းမုန္းတယ္....
အဲလိုလူေတြကို  မျမင္ခ်င္ဘူး...

ကိုဆိုစီ ေရးထားတဲ့ ပိုစ့္ေလးဖတ္ျပီးေတာ့ စဥ္းစားမိတယ္...သီခ်င္းေတြနားေထာင္ျပီး စိတ္ကူးယဥ္တဲ့
အပ်ိုဳႀကီးဘဝဘဲေကာင္းမလားလို႕ပါ...  (  ကဲ..ဘယ္လိုလည္း ပိတ္္သတ္ႀကီး 
အပ်ိဳႀကီးလုပ္လိုက္ရမလား  အပ်ိဳဟိုင္းႀကီးလို႕ေခၚတဲ့သူေတာင္ ရွိေနျပီေနာ္   :P  )

ဒီေန႕---က်မသီခ်င္းေတြအက်ယ္ႀကီးဖြင့္မိတယ္.. (အဲတာမို႕လို႕ အေမမ်က္ေစာင္းထိုးတာထင္ပါရဲ႕ေလ )
ဖြင့္တာကလည္း  ကုလား dance song ေတြေလ...  ဟီးးးးး

ဒီေန႕ ---က်မဘဏ္သြားျပီး က်မညီမနဲ႕က်မရဲ႕ လစာ အဝင္အထြက္စာရင္းသြားၾကည့္တယ္...
ထိုင္ဝမ္ေရာက္ျပီးကထဲက က်မကိုယ္တိုင္ ဘဏ္စာအုပ္ကို ဒါပထမဆံုး သြားစစ္တာပါ  ...
အရင္ကေတာ့ က်မညီမကိုဘဲ  လုပ္ခိုင္းေနၾကပါ...က်မဘယ္ေတာ့မွ အိပ္ယာကေန ေစာေစာမထပါဘူး..
အခုက်မညီမ အလုပ္ခ်ိန္ေျပာင္းသြားတဲ့ အတြက္  တအိမ္လံုးရဲ႕ ရံုးတို႕ ဘဏ္တို႕နဲ႕ ပတ္သက္တဲ့
ကိစၥအဝဝ ဟာ က်မပခံုးေပၚ အလိုအေလ်ာက္ ေရာက္လာပါတယ္...အဲကိစၥကၾကာလာရင္  နဲနဲ ေရွာ္ခ့္ရွိလာမယ္ထင္တယ္... ဟူူးးးးးးးးးးးးးးး  အရင္ေတာ့ယုယု သြားေနၾက ဆိုေတာ့ က်မဘာမွကိုစိတ္မဝင္စားပါဘူး..သိပ္လည္းမသိပါဘူး..
အခုေတာ့ ကိုယ္တိုင္သြားရေတာ့  ဟိုလူေမးရ  ဒီလူေမးရ ဟို Form ျဖည့္ရ  ဒီ Form ျဖည့္ရ  နဲ႕  ဆိုင္ကယ္ကလည္းမစီးတတ္.. ဘတ္စ္ကားနဲ႕ ရထား ကိုဘဲအားကိုးရေတာ့  စိတ္ပိန္တယ္ရွင္..
ေတာ္ေတာ္ ပင္ပန္းတာဘဲ  ဟူးးးးး

ဒီေန႕ --- က်မ Gtalk ထဲကေန  လူတခ်ိဳ႕ကို Block လုပ္လိုက္တယ္...  မေတြ႕တာၾကာတဲ့သူေတြပါ
သူတို႕လည္း ဒီအေကာင့္ေတြကို  မသံုးျဖစ္ၾကေတာ့ ဘူးထင္တာဘဲေလ...

ဒီေန႕ --- ဒီေန႕လား  နဲနဲေပ်ာ္သလိုလိုေတာ့  ရွိသားဘဲ...
ဘာေၾကာင့္    ေပ်ာ္   တယ္    လို႕    ေျပာ       ရ     သ      လဲ     ဆို      တာ....   သိ       လား
ဟင္အင္းးး  မေျပာျပပါဘူး..ဘာလို႕ေျပာရမွာလည္းေလ..ဒါက က်မရဲ႕ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ဘဲဟာ...

က်မ အခုသီခ်င္း နားေထာင္ေနတယ္..... အဲသီခ်င္းက  " အခ်စ္အိမ္မက္ေလး   "
ေနာက္တပုဒ္က cry on my shoulder  ....

ဒီေန႕--မိုးရြာႀကီးထဲအျပင္သြားရေတာ့ မိုးေရထဲလမ္းေလွ်ာက္ရင္းနဲဲ႕  ငယ္ငယ္ကေလးဘဝကို
ျပန္လြမ္းမိတယ္... က်မငယ္ငယ္တုန္းက  မိုးရြာရင္  ေဘာင္းဘီတို နဲ႕စြပ္က်ယ္ေလးနဲ႕မိုးေရ ထဲ
ထြက္ကစားေနၾက..နႈတ္ခမ္းေတြ  ျပာျပီးတုန္လာတဲ့အထိပါဘဲ...အဲတုန္းက ရခဲ့တဲ့
ေပ်ာ္ရႊင္မႈ႕မ်ိဳး....အဲတုန္းကရခဲ့တဲ့  လြတ္လပ္မႈ႕မ်ိဳး  ဘယ္ေတာ့မွ  ျပန္မရနိုင္ေတာ့ပါဘူးေလ..

ဒီေန႕----  က်မေမာင္ေလးဝမ္းကြဲ တေယာက္ကိုသတိရမိတယ္...ဒီေကာင္ က်မဖုန္းဆက္တာ မကိုင္ဘူး...သူ႕ေမြးေန႕ ကထဲက က်မဖုန္းေတာက္ေလွ်ာက္ေခၚေနတာ..  ဖုန္းပိတ္ထားတယ္
 message ပို႕တာက်ေတာ့  reply ျပန္လာတယ္... ဖုန္းကိုင္မွ ေအာ္ေပးလိုက္ဦးမယ္...

ီဒီေန႕---က်မ သြားေတြကိုေသခ်ာၾကည့္မိတယ္...
က်မသြားေတြ နဲနဲ ညီလာျပီသိလား...ထပ္ေနတဲ့သြားေတြက   တည့္သြားျပီ..ေစာင္းမေနေတာ့ဘူး
ကိုယ့္သြားေလးေတြ ဘယ္လိုေရြ႕လာတယ္ ဆိုတာၾကည့္ရတာလည္း   ဖီလင္တမ်ိဳးပါဘဲ...




ဒီေန႕ ---က်မအႀကီးႀကီး ဆုေတာင္းတယ္  မနက္ဖန္အလုပ္မတက္ရပါေစနဲ႕လို႕
က်မမနက္ဖန္ အလုပ္မသြားခ်င္ဘူးရွင္...ဝိုင္းဆုေတာင္းေပးၾကေနာ္...အလုပ္သာသြားရမယ္ဆိုရင္ေတာ့
က်မငိုမိမွာဘဲေသခ်ာတယ္....



ပစ္ပစ္ 
AM 2:55    ( 2.8.2012  )



23 comments:

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! on 2 August 2012 at 03:05 said...

အလုပ္မသြားခ်င္တာခ်င္း တူေနၿပီ ညီမေလးလည္း မသြားခ်င္ဘူး...:))))

pigpig said...

ဘေလာ့မွာလည္း အိန္ဂ်ယ္ ဘဲ ပထမရတယ္ကြ..ငါ့ညီမ ေတာ္တယ္..မနက္ဖန္က်ရင္ အမလက္ေဆာင္လာေပးမယ္ေနာ္...

Phyu Lwin on 2 August 2012 at 03:17 said...

facebook စဲြတာခ်င္းေတာ့ တူေနျပီ.ျဖတ္ရခက္တယ္ ;'(

ဘုန္းဘုန္းေတာက္ on 2 August 2012 at 04:03 said...

ရခုိင္မုန္႔တီေကြ်း...ဒါပဲ...အေမက ခ်စ္လုိ႔ ေျပာတာ ေနမွာပါ...

ခ်စ္စံအိမ္ on 2 August 2012 at 04:27 said...

အလုပ္သြားရပါေစ ဖဘမွာမ်က္စိေနာက္လုိ ့..:P

၀င္းထြဋ္ on 2 August 2012 at 05:01 said...

အပ်ိဳဟိုင္းၾကီးလို ့စတာကိုေတာင္ တကယ္မွတ္ထားေသးတယ္..ဟဟ

sosegado on 2 August 2012 at 11:26 said...

အဲလုိ မုိးေတြရြာေနတဲ့ ေန႔မွာ အျပင္မထြက္ပဲ
သီခ်င္းေတြနားေထာင္ အင္တာနက္ထဲေလွ်ာက္သြား
ပ်င္းလာရင္ တီဗီေလးၾကည့္ ျငိမ့္ေနတယ္လုိ႔ ေခၚမလား၊
မနက္ျဖန္ အလုပ္ မသြားခ်င္ဘူး……. လြတ္လပ္သလုိ ေတြး ေန

တစ္ခါတစ္ေလမွာ အပ်ဳိႀကီး လူပ်ဳိႀကီးေတြရဲ႕ ဘဝဟာေကာင္းပါတယ္၊
တစ္ခါတစ္ေလမွာပါ……..

Anonymous said...

လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ေတြနဲ႔ပါလားေနာ္.. း))

ေကာ္ပီမွ်စ္ said...

ေကာ္ပီခ်င္တယ္..

ကိုတူး on 2 August 2012 at 12:41 said...

ပထမဦးဆံုးလူျဖစ္ခ်င္ေပမယ့္ ရွစ္ေယာက္ေျမာက္ေတာင္ရွိသြားၿပီ ပစ္ရယ္ ဟီးဟီးး

Candy on 2 August 2012 at 13:33 said...

စုံပလုံကို စိသြားတာပဲ... ပထမ မျဖစ္လိုက္ဘူး နာတယ္ကြာ >.<

AH on 2 August 2012 at 13:45 said...

အလုပ္ မတတ္ခ်င္တာခ်င္းေတာ့ အေတာ္တူတာဘဲ.. ခက္တာက တုိင္ဖုန္းက ဒီဘက္ကို မလာေသး၀ူး.. ခက္တယ္ ခက္တယ္..

စံပယ္ခ်ိဳ on 2 August 2012 at 14:40 said...

မုိးရြာတဲ႔အခါ မုိးစက္ေလးေတြကု္ေသခ်ာၾကည္႔လုိက္ပါ
မုိးစက္က်သံေလးေတြက ခ်စ္သူရဲ့ေတးသြားေလးေတြလုိခံစားလာရေစမယ္

mstint on 2 August 2012 at 18:23 said...

ဒီေခတ္ ကေလးေတြမ်ား ခက္ပါဘိေနာ္ အေမကို ပြစိပြစိလုပ္တယ္လို႔ ေျပာရသလား ပစ္ပစ္ရယ္ း)
အလုပ္မသြားခ်င္ၾကတဲ့စိတ္လည္း အားလံုးတစ္ထပ္ထဲပါလား း))
တစ္ေန႔တာအေၾကာင္းေလး ဖတ္သြားၿပီေနာ္။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

Anonymous said...

အေနာ္လည္းလာဖတ္သြားတယ္ေနာ္ ခ်စ္ဆံုး ;)

မိုးသက္ on 3 August 2012 at 03:36 said...

ဟင့္... ကမာၻ႔ စိတ္အပူဆံုး အပ်ိုုဳႀကီးတစ္ေယာက္ေတာင္ေပ်ာ္ေနပီ.။ နာတစ္ေယာက္တည္း ၀မ္းနည္းေနရတယ္.။ ဘြ ကလည္း ဆိုးပ.။

တိမ္ျပာ ( မေနာေျမ) on 3 August 2012 at 05:42 said...

မုိးရြာတယ္ဆုိလုိ႔ ခဏေလာက္ေနၾကည့္ခ်င္လုိက္တာ :) ဒီမွာေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္ဆယ္အတြင္း အဆုိးဆံုး မုိးေခါင္ေနတယ္တဲ့ ပူလုိက္တာမွ တအားပဲ

လရိပ္အိမ္ on 3 August 2012 at 18:51 said...

ဒီေန႕အလုပ္တက္ရတယ္မလား။ ငိုလိုက္ေသးလား

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) on 4 August 2012 at 00:24 said...

ကေလးအိပ္မက္ ဖတ္ေနရလုိပါဘဲလား ၀က္မေလးရယ္။ း)))

Unknown on 4 August 2012 at 23:52 said...

ထိုင္၀မ္ကဘယ္ေနရာေနတာလဲ ညီမလဲအခုမွထုိင္၀မ္ကိုေရာက္လာတာမၾကာေသးဘူး အျပင္ေတြ႔ဖူးသြားတာေပါ့ ေရာက္ေနတာၾကာျပီလား

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) on 5 August 2012 at 17:44 said...

ညီမငယ္
အစစ အဆင္ေျပရဲ႕လား..
အရင္က ရွင္႕ဘေလာ႕က က်ဳပ္ေကာ္မန္႕ေပးတာ မရဘူးျဖစ္ေနတယ္။ publish ဆိုတာ မေပၚဘူးျဖစ္ေနတယ္။
ခု မွ ရလို႔ လာမန္႕တာ ။
အစစ အဆင္ေျပပါေစ.. စိတ္ခ်မ္းသာျပီး ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးလိုက္တယ္ေနာ္။

အလြမ္းျမိဳ႕ on 7 August 2012 at 05:26 said...

ပစ္ပစ္ေလးေရ.

ဒီေန႔...ဒီေန႔...ဒီေန႔ ဖတ္သြားတယ္။
ဒီေန႔ဘဲ ဖတ္လိုက္တယ္။

San San Htun on 23 August 2012 at 07:41 said...

ေနာက္က်သြားလို ့ ဆုေတာင္းစရာ မလိုေတာ့ဘူးေနာ့..အလုပ္မသြားရတာ ေဖ့ဘြတ္ကေန သိေနခဲ့လို ့ေလ..:P

Post a Comment

အဆင္ေျပသလိုသာ ေဝဖန္ခဲ့ပါေနာ္..

 

ခံစားမႈ႕သံစဥ္ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei